Antoinnette Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgen Antoinnette! Belangrijke dag voor je , toch? Veranderingen in paspoort is toch vandaag? Alvast gefeliciteerd ! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgen Nancy, nee gisteren al gedaan, geboorte akte is officieel gewijzigd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgeeuuh Gefeliciteerd @Antoinnette! Heel bijzonder Ik heb weer twee nieuwe fietsen in huis en morgen wordt de wasmachine geleverd. Whoop whoop! Vandaag dagje Eindhoven met de dochter Voor nu.....ontbijten! Ps: ik heb de cola nog niet afgezworen se.. dat wordt ne moeilijke Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 @Reacher , grapjas jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgen Koffers aan het pakken. Zaterdagnacht richting schiphol. Begint nu toch te kriebelen. Morgen eerst mijn kind naar het logeerhuis brengen . Traantje wegpinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgen frummers, En weer geen zon... gisteren de hele dag bewolkt hier. En jaaaaa, ook daar heb ik van genoten. .... tsss, ik heb bovenstaande nog niet geschreven of de zon breekt door hier. Mooi, we zullen dus wel zien wat voor weer het wordt vandaag hier. Maakt niet uit. Eerst een bakje en daarna lekker aan de slag. Drukke maar leuke dag voor de boeg. Voor één keer een extra grote fles cola aangezien Fleur een paar dagen achter het net heeft gevist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Antoinnette, wat een ongelooflijk mooie dag moet het gisteren voor jou geweest zijn, wat zul je blij zijn. Van harte gefeliciteerd. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgen. Lekker koffie.... thee heb ik al op. ik voel me klaar voor een hele lange zomerstop, maar moet helaas nog even wachten..... ook niet zo erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goeie morgen frummels, Proficiat Antoinette. Weer een stap naar een normaal leven voor je meis. Francoise wat lijkt me dat moeilijk om je kindje weg te brengen. Sterkte. Fijne dag met je dochter Fleurie. Zo over een uurtje een dag naar de dagbesteding ergens anders dan anders. Altijd leuk. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemorgen @Antoinnette ben blij voor je. Bijzonder moment gisteren. Fijne dag allen. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 voor jou @Antoinnette Ja @bolletje, heel dubbel. Hij gaat het daar super krijgen , ik moet leren los te laten . Dat is al moeilijke met "normale" kinderen maar die laten zelf je hand los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Even voor @Antoinnette.. gefeliciteerd met je nieuwe begin. Maak er wat van. Ik hoop op een vreugde- en liefdevol vervolgpad voor je. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 9 uur geleden zei Antoinnette: Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Goedemiddag allemaal, Beetje laat op het pact vandaag, maar beter laat dan nooit he Verder, zo suf als een konijn vandaag Vanochtend 4 uur hoofdzakelijk zwaar huishoudelijk werk gedaan Voel echt dat ik geen 20 meer ben hoor Vanmiddag een uurtje naar bed geweest (en gisteren ook al) Soms heb ik meer dan 16 uur huihoudelijk werk per week, plus de rest van de "gewone"diensten Ik wil met pensioen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 22 uur geleden zei Francoise: Ja @bolletje, heel dubbel. Hij gaat het daar super krijgen , ik moet leren los te laten . Dat is al moeilijke met "normale" kinderen maar die laten zelf je hand los Wat is er met het kereltje aan de hand dan? Hopelijk niets ergs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 27 minuten geleden zei bolletje: Wat is er met het kereltje aan de hand dan? Hopelijk niets ergs. Mijn zoon heeft het syndroom van down @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Nog een droge afmelding van gisteren Ja Jopie, vind tot 67 (en 3 maanden) ook veel te lang Rug is nu al versleten Probeer ook met 65 te stoppen, maar dan moet ik nog wel even een paar jaar hard werken, om die tijd te kunnen overbruggen. Je hebt trouwens groot gelijk, dat jullie ook eerder proberen te stoppen Als het kan : Doen zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 11 uur geleden zei jopie: Ik heb al vaker geschreven: daar waar ik wel invloed heb...dat vind ik veel veel veel lastiger dan accepteren waar ik geen invloed heb. Hij komt binnen Jopie. Dat is voor mij zeker ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden