Spring naar bijdragen

Woensdag, 27 juni 2018

Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Eerst een bakje. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Na een paar heel hectische dagen vandaag een rustig dagje. 
Zo'n dagje waarop je niets 'moet'... beetje rommelen, paar boodschapjes doen
en lekker in de tuin zitten.... yesss.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bor,

Dat is heel vervelend

Misschien toch even naar de huisarts ?
Hartproblemen, kunnen bij vrouwen ook pijn tussen de schouderbladen geven
Of het moet spanning zijn, dat kan ook
Maar zou denk ik toch het zekere voor het onzekere nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag vanmorgen vroeg is mevrouw K naar het ziekenhuis gebracht en het ziet er niet goed uit. Ben er best wel kapot van ik heb een goede band met haar en ze vrolijkt mij vaak weer op. Ga maar op het dagpact zal mijn gedachten maar niet vertellen

Dagpact

Nietmeer

Antoinnette

Kohtje

IJsvogel

Rapilos

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Lars.
Met jezelf verdoven wordt het voor mevrouw K niet beter en voor jou verandert er feitelijk ook niets door. Uiteindelijk blijf je er kapot van.
Dus vandaag niet drinken is nog niet zo'n gekke belofte aan jezelf. En zéker een verstandige belofte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat ik ze kan raden Lars ;)

Sterkte.

Bor :sun:

Er staat hier al vanaf de 'chillavond van afgelopen vrijdag', een kratje bier in mijn halletje...ik heb het vanochtend verplaatst. En ik merk dat het me niets doet. Voor de zekerheid gaat het strakjes weg, maar toch...eigenlijk best een fijne gewaarwording dat ik er 'geen last' van ervaar...ja, qua alcohol de baas toch wel meer rust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hallo weer :)
Dankzij Lars weer even hier kijken. Leuk als iemand aan je denkt, maar ook beetje schuldgevoel vanwege het hier weer niet geweest zijn.

Gelukkig zal er niemand van wakker hebben gelegen schat ik zo in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat goed hier weer !
In de winter paar weken in Afrika geweest om te werken, mooie maar intensieve ervaring weer.
Na terugkomst helaas aantal weken veel stress gehad ivm klachten die onheilspellend zijn in een familie met veel darmkanker.
inmiddels onderzoek achter de rug en goede uitslag; afwijkend weefsel maar alles weg en nu om de 5jaar opnieuw onderzoek om poliepen op tijd te verwijderen. Enorme opluchting!

Nu nog een weekje school te gaan en dan zomervakantie, minder werkdruk, fijne vakantie voor de boeg!

Ik ben ondertussen bezig met een soort coach/forum en het boek Ontwijnen, fijne 'nuchtere' manier om alert te blijven die goed werkt zo samen met het drukke leven. 

Kortom; hoe gaat ie? Goed !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...