Yvonne Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goedemorgen frummers. Buiten is het heerlijk vredig stil. Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goedemorgen! Koffie lekker! Zenuwachtig voor vandaag maar ik ga ervoor. Wish me luck Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goedemorgen Gypsy en Kruidje. Gypsy, wat ga je doen dan.... oooh, ik weet het alweer.... ik wens je heel veel kijk- en luisterplezier meis. Gaat helemaal goed komen, weet ik zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 (bewerkt) Ik heb ff gemist waarvoor maar ik wens je luck Gypsy 24 juni 2018 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 5 minuten geleden zei kruidenthee67: Ik heb ff gemist waarvoor maar ik wens je luck Gypsy Ik ga vandaag naar parkpop en ik ben totaal niet goed met grote mensen massa's. Mooie uitdaging dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Veel plezier Gypsy, komt vast goed Wij gaan op visite straks. Verder even op de plaats rust vandaag. Beetje rommelen, beetje lezen, heerlijk. Fijne dag iedereen! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Ah...have fun Gypsy! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goedemorgen! Zo richting zwembad met kleindochter, leuk! Fijne dag allen, maak er wat moois van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Gaat het manneke mee Gyps? Veel plezier. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goedemorgen laat slapen en net pas wakker. Zo ontbijten en dan douchen dan naar de oudtse dochter toe en even knuffelen met de kleinkinderen. Veel plezier @Gypsy en @nancy met je kleindochter en de rest ook een fijne zondag Dagpact: Lars Gypsy en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 heel veel plezier Nancy... En Lars uiteraard ook. Moest wel lachen toen ik de draad van gisteren las: je bént dus inderdaad met een rollator thuis gekomen. Mooi ding Lars, mooi strak! En genieten vandaag ook weer dus. Veel plezier.... Lars en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Ja met dit soort dingen kan ik beter niet mijn dochter mee nemen. Maar gisteravond nog een stukje gelopen en ja eerlijk is eerlijk loop wel zekerderder en ja @Lente toen de pup moe was is die in het mandje gegaan Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Dagpact : Lars Francois Nietmeer goedemorgen allemaal, iedereen veel plezier en/of sterkte met de activiteiten van vandaag! Ik had een beroerde nacht vannacht, weinig geslapen terwijl het toch iet beter leek te gaan, pffff, jammer. Dus vandaag rustig aan en vanmiddag naar zoon en vriendin om te eten. Heb ik zin in. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Een overwinning Lars! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goedemorgen, Na even mee te hebben gelezen zet ik mijzelf nu ook weer even op dagpact. Dat is weer een tijd geleden. Heb het even nodig. Gisteren bijna een halve fles wijn leeg op een glas na. Laatste glas weg gespoeld, en de rest van de fles ook. Het is gebeurd, en gelúkkig heb ik verder geen gekke of domme dingen gedaan. Vroeger deed ik dat helaas wel onder invloed. Ik lees leuke plannen, mooie dag iedereen. Ik ga zo in mijn tuintje werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 goeiemorgen frummers. Beter wel dochter mee dus Lars Senna, ik zit meteen mee te rekenen, (boekhouder geweest); 1 fles is 6 glazen, de helft min 1 is dus "maar" 2. Geen ramp dus, tenzij je echt een gestopt iemand wilt zijn. Dan houd je dus ergens in stand dat alcohol een beloning of een noodzakelijk iets is in je leven. En dat is echt niet zo. Je lijf en psyche hebben wel tijd nodig om daar achter te komen. Het filmpje van Els Noorlander geeft daar een mooie uitleg in. Dat tuintje is een gezondere manier denk ik, om jezelf te zijn, en te blijven meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Dankje Lady Jane, Voor mij wel een ramp. Ik wil echt totaal niet meer drinken tot dat vrijdag de trek weer kwam. Ik vroeg mijn man vrijdag na het werk een klein flesje wijn mee te nemen, je kent ze vast. Past precies in één glas. In verhouding qua prijs was een gewone fles goedkoper dus nam hij die mee. Ik had hem uitgelegd dat dit dus niet de bedoeling was. Ik heb die fles ook kunnen laten staan van vrijdag, dicht. Tot gisteren. Nu het wel bekende rot gevoel. Ik hoop dat ik daar vlug weer boven sta. Dankjewel voor je inspirerende video en woorden lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 27 minuten geleden zei Nietmeer: Dagpact : Lars Francois Nietmeer Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Ha allen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Ik wil ook een pup in een mandje... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 @Lika als ik thuis ben zal ik je wat foto laten zien via pb Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Bah hier gaat alles verkeerd zeg, echt alles, wat ben ik onhandig geworden na m'n herseninfarct niet meer normaal. Maar nog ff en dan hangt de regenpijp (als alles goed is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Dagpact : Lars Francois Nietmeer Senna33 Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden