Spring naar bijdragen

Zondag 24 juni 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

 

Dagpact :

Lars

Francois

Nietmeer

 

goedemorgen allemaal,

iedereen veel plezier en/of sterkte met de activiteiten van vandaag!

Ik had een beroerde nacht vannacht, weinig geslapen terwijl het toch iet beter leek te gaan, pffff, jammer.

Dus vandaag rustig aan en vanmiddag naar zoon en vriendin om te eten. Heb ik zin in.

fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Na even mee te hebben gelezen zet ik mijzelf nu ook weer even op dagpact. Dat is weer een tijd geleden. Heb het even nodig. Gisteren bijna een halve fles wijn leeg op een glas na. Laatste glas weg gespoeld, en de rest van de fles ook. Het is gebeurd, en gelúkkig heb ik verder geen gekke of domme dingen gedaan. Vroeger deed ik dat helaas wel onder invloed. 

Ik lees leuke plannen, mooie dag iedereen. Ik ga zo in mijn tuintje werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Beter wel dochter mee dus Lars;)
 

Senna, ik zit meteen mee te rekenen, (boekhouder geweest); 1 fles is 6 glazen, de helft min 1 is dus "maar" 2.
Geen ramp dus, tenzij je echt een gestopt iemand wilt zijn. Dan houd je dus ergens in stand dat alcohol een beloning
of een noodzakelijk iets is in je leven. En dat is echt niet zo. Je lijf en psyche hebben wel tijd nodig om daar achter te komen.
Het filmpje van Els Noorlander geeft daar een mooie uitleg in.
Dat tuintje is een gezondere manier denk ik, om jezelf te zijn, en te blijven meis.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Lady Jane, 

Voor mij wel een ramp. Ik wil echt totaal niet meer drinken tot dat vrijdag de trek weer kwam. Ik vroeg mijn man vrijdag na het werk een klein flesje wijn mee te nemen, je kent ze vast. Past precies in één glas. In verhouding qua prijs was een gewone fles goedkoper dus nam hij die mee. Ik had hem uitgelegd dat dit dus niet de bedoeling was. Ik heb die fles ook kunnen laten staan van vrijdag, dicht. Tot gisteren. Nu het wel bekende rot gevoel. Ik hoop dat ik daar vlug weer boven sta. Dankjewel voor je inspirerende video en woorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...