Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 juni 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Moghu dames leuk jullie weer te lezen.

Spirit ik heb een noodgebit, en dat zit al beter dan het gebit van de afgelopen twee jaar. En mooi dat het staat joh. 't Zit wel wat los maar maandag mag ik er lijm op doen. Zou het ook met tegellijm kunnen?:P Ik hoop echt dat het gaat lukken want ik heb nogal een raar kakement. Maar goed.

Morgen op de markt hier. Heb er zin an.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

kom even kijken hoe het hier gaat.
Ik heb een griephoofd, kan dat wel nu? Beetje vreemd moment onnie?

Ik wil wel weer eens dat het een graadje of 18 zou zijn, pff, fenout hier...

En Tony Bourdain is dood, goh, vaak naar hem gekeken..

Zo, dat was het nieuws van de dag. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was erg moe vooral Lente, dat duurde wel meer dan 3 maanden. Maar verder ben ik lichamelijk prima gezond dus dat kan je niet vergelijken met jouw situatie. Je bent eerder langere tijd gestopt met drinken toch? Herken je het zelf niet? En ik zou dit maar bij de artsen neer leggen. Met jouw medische voorgeschiedenis moet je toch voorzichtig zijn hoor. Aan de bel trekken als je twijfelt. Hoop dat je gauw beter in je vel zit:rose:

Hier lijkt het beter te gaan met dochter. Toch een specifiek soort antibiotica gekregen. Huisarts vertrouwde het niet. Zei dat hij niet vaak kinderen ziet die zó beroerd zijn van de Pfeiffer. Verder 600 mg nurofen verspreid over de dag. En nu vandaag voor het eerst onder de 39 graden koorts sinds 2 weken :D. Keelamandelen slinken zichtbaar. Wel moe en hoofdpijn nog, maar ik krijg weer wat vertrouwen nu. Ergste hebben we gehad geloof ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een opluchting dat t wat beter met je dochter gaat @NickyLJ80. @Lente geen idee, ik merk wel dat ik mijn lichaam meer 'voel' (pijntjes etc) terwijl ik dat eerder niet had en alles meer 'afgestompt' was door het drinken. Ik luisterde helemaal niet naar mijn lichaam en ging er onzorgvuldig mee om. Kan het zijn dat je je nu meer bewust bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...