Spring naar bijdragen

Maandag 28 mei 2018


Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Weer werkendag :(

Toi toi toi @Lika. Ben zekerdat je gaat knallen! Niet letterlijk natuuijk :face-icon-small-shocked:. Ie loopt helemaal goed. Zeker weten! :lips:

@NickyLJ80, hoop dat t wat koeler is bij jullie nu.

@Gypsy, you little birdie of looooove :heart:. Nog geen speeksel uitgedeeld? :P

Have to go, laters :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Momentum, Fleurtje en alle andere frummers. 
Lekker de hele handel opengezet, even wat koelte en nu tijd voor een bakje

1122248.jpg  Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Wat is het toch gek verdeeld: Limburg last van modderstromen, 
hier geen drup al dagen niet.... pffff.... 
Maar goed, een totaal verregende zomer zou ook niet leuk zijn.
Dus maar genieten van het feit dat de zonaanbidders genieten.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lika, 
Las zojuist dat je vanmorgen voor het eerst een training gaat geven...
spannend, maar ook hartstikke leuk over het algemeen hoor. 

En ik hoop dat de dochter van Nicky weer wat aan het opknappen is... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Nicky hoe is het nu met je kleine spruit? Ik ben wat dat betreft zo blij dat ik geen kindjes heb, als mijn diertjes iets mankeren raak ik al helemaal in paniek laat staan kinderen. Maar heeft ze vannacht wat kunnen slapen? En jij?

Slechte nacht gehad Lars? Last van de warmte?

Kruid al weer gewend aan de Hollandse tijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Rustige nacht gehad met dochter maar net toch alweer 39.7 graden koorts. Wordt alleen maar hoger dus. Straks de huisarts maar eens bellen voor overleg want ze dartelt wel gewoon rond nu. Onbegrijpelijk, zo'n koorts en dan kinderen voor kinderen liedjes meebleren:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de ventilator aan staan Nicky zodat ze het toch een beetje koel houdt?

Goeie morgen Elfje. Wat ga je vandaag doen?

Ik heb trouwens bij thema's rond alc. iets geschreven voor je. Misschien heb je er iets aan.;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dit weer! 

Even alles tegen elkaar open op mijn werkplek....nog lekker fris...zo de screens naar beneden zodat het wat koel blijft...maar ik geniet ervan! De energie van de zon...

 

Bol, het dagnachtrimte is weer bijna omgekeerd. Valt me alles mee. Het was een tijdverschil van 10 uur...maar in een week wen je net niet genoeg. Wel was ik snel gewend aan de rust en ontspanning...goh...dat was fijn en ik probeer er wat van mee te nemen naar hier...iets minder hollen...beetje meer zijn.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Nicky, als ze naar bed gaat kun je haar katoenen sokjes aandoen
en schijfjes citroen onder haar voeten. Mijn kinderen reageerden daar erg goed op.
Kinderen zijn taaie wezens maar te lang moet koorts niet duren. En morgen kan ze er zo maar weer van af zijn ook. sterkte!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee geen ventilator, durf ik niet met dat zweten van de koorts. En temperatuur in huis is goed te doen hier. Heb haar steeds afgekoeld met koud washandje terwijl ze sliep en ze slaapt in alleen een katoenen hemd. Onder een dunne handdoek ipv dekbed. Assistente gaat overleggen met huisarts maar omdat ze verder eigenlijk niks mankeert, wachten we het nog heel even af. Koorts keldert naar beneden nu dus ze reageert goed op koortsbestrijding. Komt wel weer goed, maak me nog niet te druk. Mijn baas zal wel blij zijn met me:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...