Momentum Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Goedemorgen frummers, wat een stilte hier nog. Iedereen heerlijk aan het uitslapen? Ik heb in ieder geval inderdaad lekker lang en heel lekker geslapen... . Buiten is het alweer aan het zomeren, binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Woon jij in het buitenland Von? Hier is het nog donker en we krijgen zo een fikse bui. Goeie morgen Momentum. Wil tussen de buien door boodschappen doen met m'n racemonster, kijken of ik zo hard kan rijden dat ik niet nat word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 hahaha... goedemorgen Bol, nee hoor, ik woon(nog) in Friesland... en de afgelopen dagen is hier geen drup gevallen en hebben we warm zomerweer, zou best wat koeler mogen van mij zelfs. En ook nu weer een gulle zon..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Dagpact: Momentum Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 1 uur geleden zei Momentum: Goedemorgen Dagpact: Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Goedemorgen Lekker zonnetje hier. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Goedemorgen. Hier ook lekker zonnig in het westen. Even een snel bakje koffie en zo direct naar de reva. Afgelopen dagen direct na mijn vakantie waren een heksenketel. Ik heb mezelf een vrije middag en een haskavond beloofd. Even op de rem trappen. Dagpact Momentum Kohtje lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Dagpact Momentum Kohtje Rapilos lente Fijne haskavond alvast, Lente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Oeps, haakavond dus. deze avond is voor mij. al terug, ik had vandaag alleen fysio en ergo. En het is superdichtbij. Rest van de dag voor mij. Ik duik maar eens in mijn administratie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Goedemiddag vanmorgen laat wakker na een nacht slecht slapen. Dus geen forum tijd. Terug van dagbesteding en nu een middagdut doen Dagpact Momentum Kohtje Rapilos lente Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Wat een rust hier. Ik zal er eens een stelling in gooien. Hebben jullie met mooi weer meer moeite om de alcohol de baas te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 dat is een vraag Lars, een stelling is: met mooi weer zijn de meeste mensen beter in staat om alcohol de baas te blijven. Of slechter. Maar op je vraag: nope dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Ik mis het meer of romantiseer het misschien in de tuin met een biertje of tijdens de barbeque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 22 minuten geleden zei Lars: Wat een rust hier. Ik zal er eens een stelling in gooien. Hebben jullie met mooi weer meer moeite om de alcohol de baas te blijven? Nee, geen last van eerlijk gezegd. Meer last als ik moe ben, dan vind ik het moeilijk. Daarom ook even niet geweest hier, het gaat nu gelukkig weer wat beter. Bijna 20.000 stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Jazeker @lars! In de namiddag op een terras met ijskoud biertje of wijntje, daar kan ik soms erg naar verlangen. Maar denk ook: dat wijntje is zo op. En dan? Wil ik er nog 1. En nog 1. Enz. Eten? Geen honger. Lekker doordrinken. En de volgende dag spijt hebben als haar op mn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Wanneer ga je op vakantie? Misschien kunnen we een vakantiepact opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 2 minuten geleden zei Rosee: Jazeker @lars! In de namiddag op een terras met ijskoud biertje of wijntje, daar kan ik soms erg naar verlangen. Maar denk ook: dat wijntje is zo op. En dan? Wil ik er nog 1. En nog 1. Enz. Eten? Geen honger. Lekker doordrinken. En de volgende dag spijt hebben als haar op mn hoofd. Ja rem kapot dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Geen last van. Was ook nooit een mooi-weer-drinker. Dronk full-time, het hele jaar door, hele dagen door, ook 's nachts als ik niet buiten westen was. Alleen de vele keren dat ik stopte had ik wel eens een paar drankvrije dagen.. al met al toch nog heel wat want ik ben heel vaak gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Ook geen last van. Ik zat weleens op een terras met een koud biertje maar echt doorslempen zat er dan niet in, veel te duur. Dat bewaarde ik voor thuis met veel goedkope slobberwijn. zomer of winter maakte geen verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Haha ja inderdaad @Francoise! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 @jopie moest aan jou denken meld me droog af Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 24 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Meld me droog af welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 Drukke, te drukke werkdag gehad. Moe. Twee keer weggerend om ijs te kopen. Ijs is het nieuwe roken ....thuis is ijs het nieuwe drinken.... even kijken hoe ik dit ga aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2018 1 minuut geleden zei Lika: Drukke, te drukke werkdag gehad. Moe. Twee keer weggerend om ijs te kopen. Ijs is het nieuwe roken ....thuis is ijs het nieuwe drinken.... even kijken hoe ik dit ga aanpakken. Als ik maar niet de schuld krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden