Yvonne Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Goedemorgen frummers, Eerst maar even de slingers ophangen Lieve Lars, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Dat vandaag maar de eerste dag mag zijn van een heel mooi jaar voor jou. En fijn genieten vandaag met kinders en kleinkinders. En uiteraard ook genieten van die heerlijke taart En uiteraard eerst een bakje op deze wederom zeer zonnige ochtend Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Goedemorgen allemaal En van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lars en veel plezier vandaag met de familie Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 bedankt voelt feestelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Hier al vanaf 4 uur wakker, vanmiddag weer op pad. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Heb je er zin in om weer op pad te gaan Antoinnette? Las dat je gisteren een mindere dag had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Ik verplicht mezelf om er elke dag uit te komen Yvonne, anders gaat het niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Heel verstandig meis, is er een aanleiding dat je niet lekker in je vel steekt? Je was hele lange tijd zo blij met alles... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Dagpact: Lars Momentum Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 @Lars gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Dagpact: Lars Momentum Kohtje Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Goedemorgen allemaal. Fijne dag Lars, van harte gefeliciteerd. Hier vandaag naar vriendin, hondje ophalen en met vriendin ergens lunchen. Vanavond aa en alsnog muntje halen. Ieder een in alle opzichten zonnige dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Welkom terug thuis Lente, fijn dat het allemaal zo mooi was. En vandaag je hondje weer lekker bij jou.... mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 goeiemorgen frummers, Lars van harte gefeliciteerd, de mooiste taarten worden voor kinderen gemaakt, dus die 6 mag je erbij denken, hele fijne zonnige feestdag! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Morgen maar eens naar de dokter. Rechter hand doet weer eens raar. Is niet voor het eerst. Geen gevoel in duim en wijsvinger en kan ze niet bewegen.. heeft, denk ik, weer te maken met die zenuwbeknelling in m'n schouder. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Hè get Kohtje, wat rot. Het wil maar niet opschieten geloof ik, gaat het net een poosje beter dan komt er weer een terugval met die arm/schouder/hand.. Sterkte, pijn maakt ook zo moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 kunnen ze dat niet zien ergens op Koh? mri, echo, foto? Soms kan met diepe bindweefselmassage eromheen gewerkt worden zodat er mee ruimte komt. Zo naar dit voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 @Lars van harte proficiat en een fijne dag!! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Bah Kohtje. Driewerf bah. Is het je schrijfhand? @Lars Hoera voor jou! ik ga hup douchen nu en naar mijn ouders. Tot later! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Balen @Kohtje Even naar de kraker ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Wat een geklooi iedere keer Koh. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amanda Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Goedemiddag bijna! Vandaag is de grote dag, huishoudklusjes, eten en dan lekker een stukkie fietsen met de kinderen. Ik voel me nerveus, alleen maar aan het denken hoe het zal gaan. Maar ik ben ook erg positief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Nou, het lijkt 'opgelost'. Een uurtje geleden zei of deed er iets in m'n schouder "plop" of "knak" en langzaam begon m'n hand te tintelen.. nu weer gevoel en beweging. Waarschijnlijk verkeerd gelegen, vannacht. 't Is en blijft 'klooien' (excusez le mot) met die arm maar voorlopig kan ik weer verder. Bedankt voor jullie meeleven. En ja, het is m'n schrijf- teken- en schilderarm/hand. Maar daar heb ik in de afgelopen 20-25 jaar al wel allerlei oplossingen en aanpassingen voor bedacht en er verder mee leren leven. En tegen de aanhoudende pijn heb ik sinds een jaar nu ook een pilletje dat redelijk helpt. Al met al voor nu weer 'opgelucht'. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Dagpact: Lars Momentum Kohtje Antoinnette IJsvogel @Lars gefeliciteerd, fijne dag! Wat een mooie dag weer. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 30 minuten geleden zei IJsvogel: Dagpact: Lars Momentum Kohtje Antoinnette IJsvogel Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Goedemiddag allemaal, Vanochtend gewerkt, dus een beetje laat op het dagpact vandaag Lars; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hoop, dat je een leuke dag hebt Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden