Kohtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Ja, 't is weer zo'n ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen allen. Nog geen idee wat ik ga doen. O, jawel! Vanavond naar een dansvoorstelling met de oudste. Leuk!!! En ik heb heel veel eten gekocht om te maken. Bloemkoolrijst , sla etc. En ik zag de wasmand uitpuilen. Dus.....een gevulde dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen Voor mijn gevoel al bijna middag. Werd pas kwart voor negen wakker. En nu duf en beetje hoofdpijn. Rustig aan opstarten maar. Hier ook een hele lege dag voor me. En alleen. Niemand die vandaag iets van me wil of nodig heeft. Héérlijk. Ik geniet er even van. Zonnetje komt al aardig door. Ik ga in ieder geval naar buiten vandaag. In de tuin. Met een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 goeie nige morgen frummers, hier straks een serieuze poging er weer eens een stranddag van te maken. we gaan weer even lekker genieten, wat het ook wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: Momentum Lars Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 @Lars ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd!! En @fleurtje alvast van harte met je jaar rookvrij. Wow ik hoop dat mij dat ook gaat lukken. @bolletje beterschap. Zelf ook nog niet lekker, bronchitis. Dit weekend zijn de kinderen bij hun vader en ga ik altijd naar mn vriend. Dit keer niet, vroeg naar bed gegaan en nu heel rustig dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Ja ik vind dat heerlijk. Gisteren werd me gevraagd: Wat ga je doen morgen? Wat heb je gedaan vandaag? Waarom vinden sommige mensen dat je altijd wat moet 'doen'? Ouders zijn geloof ik bang dat ik hier heel eenzaam zit te zijn. Eenzaam was ik tijdens mijn relatie, nu geniet ik van mijn dagen, wát ik ook doe of vooral ook niét meer doe. Zo blij dat ik dit aan het leren ben, leeft een stuk prettiger en rustiger Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Oh, dat vind ik ook altijd zo erg! Alsof je ik weet niet wat moet presteren en gewoon meegaan met wat er is niet genoeg is..... ‘ Ik heb gisteren heerlijk gekookt en genoten van en ijsje. Is meestal niet het ‘goede’ antwoord. Maar voor mijn toch wel! Reacher en NickyLJ80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 @Gypsy jij ook beterschap Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Ok, dus dit is wat ik tot nu toe heb IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Maar ik zet door. Beterschap Bolletje, Rosee en Gypsy. Kijk maar niet naar mijn mislukte taarten want dan gaat het misschien helemaal mis. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 10 minuten geleden zei jopie: ... ik ontferm me wel over de misbaksels. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Dat is lief Jopie Ik ga eerst mijn keuken schoonmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Gelukkig drink ik niet meer. Back on topic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 2 minuten geleden zei Kohtje: Dank. Jij bent toch geen misbaksel Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 31 minuten geleden zei Reacher: Maar ik zet door. Beterschap Bolletje, Rosee en Gypsy. Kijk maar niet naar mijn mislukte taarten want dan gaat het misschien helemaal mis. Whahaha heerlijk dit. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 3 minuten geleden zei jopie: Ha. Leuk, nietsdoen! Volgens mij heb jij niet goed in het woordenboek gekeken wat niets doen is. Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 13 minuten geleden zei Reacher: Jij bent toch geen misbaksel Kohtje Zoals ik mezelf vandaag ervaar wel. Zo even met de 2-cylinder op pad naar een HY-meeting. Is hier dichtbij. Dak open. Wie weet kom ik wat bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Wat is er aan de hand @Kohtje heb je weer pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Veel plezier met je tentje, jopie. M'n vrouw krijgt het spaans benauwd als ze zulke tentjes ziet staan... die moet minstens anderhalve meter ruimte boven zich hebben als ze in bed ligt.. snap ik niet helemaal, je slaapt met je ogen dicht, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Sterkte Kohtje, die dagen zitten ertussen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Ja, m'n arm en schouder werken niet mee vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Beterschap @Kohtje hopelijk lukt het een beetje om ontspanning te zoeken. @Reacher nog even door oefenen hier staat de appeltaart in de oven vanmiddag kwarktaart maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden