rapilos Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: Momentum Lars Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Al bijna klaar met mijn huishouden Alleen nog stofzuigen Gisteren hele dag gewerkt bij 4 verschillende adressen Moet wel, kom anders echt uren tekort Best wel moe alweer en slaperig, terwijl ik toch bijna 10 uur geslapen heb vannacht Enfin, maar kalm aan doen vandaag dan Maar 1 werkadresje te gaan vandaag Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 2 uur geleden zei NickyLJ80: Ex kwam gisteren dochter halen. Hij heeft weer gevoelens voor me. Mist me erg. Zegt erg veranderd te zijn en wil het liefst weer samen verder. Vind ik toch lastig hoor. Voor mij is het afgesloten en klaar. Maar nou hij dit weer zo neerlegt op tafel, heb ik het gevoel dat ik er iets mee moet. En ik vind er ook gelijk weer van alles van. En dát wil ik juist niet meer. Laat het dáár waar het hoort, zijn gevoelens en issues, niet de mijne. Vind het maar lastig Heb ik ook meegemaakt Nicky Je raakt er toch weer door van slag he Denk er goed over na, laat eerst goed bezinken Mijn antwoord was uiteindelijk toch een definitief NEE (blij toe) Luister goed naar je gevoel (maar volgens mij, weet je het al he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Tja Bol, je bent zoals je bent he Gelukkig zie je je eigen valkuilen sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Goedemorgen allemaal, vandaag mijn laatste dag hier. We gaan naar Malaga. @Jan1000, hoe is het nu? @bolletje, sterkte. Moeilijk vind ik ook, die grenzen....ik ben er ook niet zo goed in. Maar we leren .... @Gypsy, gefeliciteerd met maand 1. Super ( denk daarvoor maar een mooie bos blommen in de plaats, ik kan geen plaatjes plakken) wordt weer een droog dagje, zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Fijne laatste dag, Lente. Dat ie maar lang voor je mag duren. Helaas lijkt de tijd voorbij te vliegen als je het naar je zin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 17 minuten geleden zei Lente: Goedemorgen allemaal, vandaag mijn laatste dag hier. We gaan naar Malaga. @Jan1000, hoe is het nu? @bolletje, sterkte. Moeilijk vind ik ook, die grenzen....ik ben er ook niet zo goed in. Maar we leren .... @Gypsy, gefeliciteerd met maand 1. Super ( denk daarvoor maar een mooie bos blommen in de plaats, ik kan geen plaatjes plakken) wordt weer een droog dagje, zeker weten Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Ik heb één ex. Die heb ik al wel dertig jaar niet gezien en gesproken. Dát is pas een ex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Goedemorgen @Gypsy van harte!!! @bolletje sterkte. Herkenbaar. Hier nog steeds die *bronchitis. Dacht dat ik ervan af was. Nu al 2 weken, wilde niet weer antibiotica maar nu toch maar naar de dokter dinsdag. Zo genoeg van dat hoesten en koorts. Bah bah bah (sorry even klagen) Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Zojuist zei Rosee: Goedemorgen @Gypsy van harte!!! @bolletje sterkte. Herkenbaar. Hier nog steeds die *bronchitis. Dacht dat ik ervan af was. Nu al 2 weken, wilde niet weer antibiotica maar nu toch maar naar de dokter dinsdag. Zo genoeg van dat hoesten en koorts. Bah bah bah (sorry even klagen) Dank en balen zeg!! Beterschap! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 2 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen @Gypsy van harte!!! @bolletje sterkte. Herkenbaar. Hier nog steeds die *bronchitis. Dacht dat ik ervan af was. Nu al 2 weken, wilde niet weer antibiotica maar nu toch maar naar de dokter dinsdag. Zo genoeg van dat hoesten en koorts. Bah bah bah (sorry even klagen) Het kan niet elke dag hallelujah zijn Beterschap heb je ook pufjes? Ik heb ze wel 2 stuks maar de longarts vind dat ik de ene tegen benauwdheid te vaak neem andere neem ik standaard in om niet benauwd te worden Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @Lars ja ook pufjes, ventolin en symbicort. Neem al de max dosis in. En iedere dag ibuprofen of paracetamol, maar dat lijkt me niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Ik flixotide en ventolin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @Gypsy!!!! Een maand! Hier is een cadeautje voor je. Je mag zelf verzinnen wat er in zit. @Jan1000, bedankt voor je bericht. Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @Rosee ik las net de laatste berichtjes op jouw draadjes om te zien wat er aan de hand kan zijn. Ik hoor heel vaak dat stoppen met roken ervoor zorgt dat de longen bezig gaan met de grote schoonmaak. Alle slijm met bacteriën en teer moet eruit. Voorzichtig aan met ibroprufen, dat is een heftig middel voor de maag. Paracetamol is dan beter. En inderdaad naar de huisarts. Wat ga je goed zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Hub Ik mis je wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @Reacher dank. Eerlijk gezegd heeft de bronchitis me juist aangezet tot stoppen met roken. Ben ook nogal hypochonder en denk nu meteen weer het ergste. Maar goed misschien is dit nodig om me eindelijk te laten ophouden met dat domme gerook. Nu hou ik op met mijn gezeur erover. Wat wel weer een voordeel is, is dat de trek in wijn nu helemaal op de achtergrond is hierdoor. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 19 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Hartje voor Jan. Mooi forum. Jan1000 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Tuurlijk Als je ooit eens door wil bomen over het stoppen met roken dan ben ik op het forum hieronder te vinden. Soms kan het geen kwaad om hypochonder te zijn. Het bekende gezegde vanuit Amerika: Just because you are paranoid doesn’t mean you are not being followed Voor Lars die vaak vraagt om het Nederlands : (Het feit dat je paranoïde bent, hoeft niet te betekenen dat ze je niet volgen.) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 3 uur geleden zei NickyLJ80: Ja mijn gevoel is duidelijk. Over en klaar. Maar mijn gedrag is ontwijkend/verzorgend merk ik nu weer. Niet willen kwetsen, bang voor verstoorde omgang met elkaar, angst voor 'wat als'. Me druk maken om dingen waar ik geen invloed op heb. Heb een hoop geleerd al, ik herken het nu, maar het blijft toch lastig. Maar het is tijd om iets te gaan doen. Heerlijk zo die vroege ochtend in rust en op tijd klaar zijn voor de dag. Aan de slag dus. Fijne dag allemaal AI, Nicky, je verwoordt hier precies wat ik moet uitzoeken. Kon er niet de vinger op leggen, maar dit is het. Als ik het zo lees denk ik, dat kan ik helemaal niet uitzoeken. Is te eng. Maar ik voel dat het moet. Wat ben jij ver.... Precies hetgeen waar al mijn vluchtgedrag me al die jaren van weg heeft gehouden. Stilstand, niet kijken. Nou ja. ik werd laat wakker en ga zo film zien. Afleiding en leuk. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TonyZ Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Goede middag allemaall Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 NPO1 huwelijk Harry & Meghan ik geloof dat ik weer verliefd word op de Amerikaanse dominee, wat een bevlogen man! Dit moet wel een goed huwelijk worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Goedemiddag , ik voel me erg verdrietig, luister met tranen in de ogen naar het Ave Maria Helemaal mee eens @lady jane ! Geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 3 uur geleden zei Lente: Goedemorgen allemaal, vandaag mijn laatste dag hier. We gaan naar Malaga. @Jan1000, hoe is het nu? @bolletje, sterkte. Moeilijk vind ik ook, die grenzen....ik ben er ook niet zo goed in. Maar we leren .... @Gypsy, gefeliciteerd met maand 1. Super ( denk daarvoor maar een mooie bos blommen in de plaats, ik kan geen plaatjes plakken) wordt weer een droog dagje, zeker weten Hi, het gaat goed, dank je. Ik ben blij dat de operatie voorbij is, en goed gegaan is. Geweldige mensen daar in zo een ziekenhuis! Maar, Oost, West...... en nu thuis ah aansterken. Volgende week hechtingen eruit, en dan starten met de rest. Jullie hier bedankt voor alle reacties , Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Sorry lees je nu Jannigje, wat is er aan de hand, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden