Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 mei 2018


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Al bijna klaar met mijn huishouden
Alleen nog stofzuigen
Gisteren hele dag gewerkt bij 4 verschillende adressen
Moet wel, kom anders echt uren tekort
Best wel moe alweer en slaperig, terwijl ik toch bijna 10 uur geslapen heb vannacht
Enfin, maar kalm aan doen vandaag dan
Maar 1 werkadresje te gaan vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei NickyLJ80:

Ex kwam gisteren dochter halen. Hij heeft weer gevoelens voor me. Mist me erg. Zegt erg veranderd te zijn en wil het liefst weer samen verder. Vind ik toch lastig hoor. Voor mij is het afgesloten en klaar. Maar nou hij dit weer zo neerlegt op tafel, heb ik het gevoel dat ik er iets mee moet. En ik vind er ook gelijk weer van alles van. En dát wil ik juist niet meer. Laat het dáár waar het hoort, zijn gevoelens en issues, niet de mijne. Vind het maar lastig :blush:

Heb ik ook meegemaakt Nicky
Je raakt er toch weer door van slag he
Denk er goed over na, laat eerst goed bezinken
Mijn antwoord was uiteindelijk toch een definitief NEE (blij toe)
Luister goed naar je gevoel

(maar volgens mij, weet je het al he ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

vandaag mijn laatste dag hier. We gaan naar Malaga. 

@Jan1000, hoe is het nu?

@bolletje, sterkte. Moeilijk vind ik ook, die grenzen....ik ben er ook niet zo goed in. Maar we leren ....

@Gypsy, gefeliciteerd met maand 1. Super:rose: ( denk daarvoor maar een mooie bos blommen in de plaats, ik kan geen plaatjes plakken)

wordt weer een droog dagje, zeker weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lente:

Goedemorgen allemaal,

vandaag mijn laatste dag hier. We gaan naar Malaga. 

@Jan1000, hoe is het nu?

@bolletje, sterkte. Moeilijk vind ik ook, die grenzen....ik ben er ook niet zo goed in. Maar we leren ....

@Gypsy, gefeliciteerd met maand 1. Super:rose: ( denk daarvoor maar een mooie bos blommen in de plaats, ik kan geen plaatjes plakken)

wordt weer een droog dagje, zeker weten

Dank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rosee:

Goedemorgen

@Gypsy van harte!!! @bolletje sterkte. Herkenbaar.

Hier nog steeds die *bronchitis. Dacht dat ik ervan af was. Nu al 2 weken, wilde niet weer antibiotica maar nu toch maar naar de dokter dinsdag. Zo genoeg van dat hoesten en koorts. Bah bah bah (sorry even klagen)

Dank en balen zeg!! Beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen

@Gypsy van harte!!! @bolletje sterkte. Herkenbaar.

Hier nog steeds die *bronchitis. Dacht dat ik ervan af was. Nu al 2 weken, wilde niet weer antibiotica maar nu toch maar naar de dokter dinsdag. Zo genoeg van dat hoesten en koorts. Bah bah bah (sorry even klagen)

Het kan niet elke dag hallelujah zijn ;) Beterschap heb je ook pufjes? Ik heb ze wel 2 stuks maar de longarts vind dat ik de ene tegen benauwdheid te vaak neem andere neem ik standaard in om niet benauwd te worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee ik las net de laatste berichtjes op jouw draadjes om te zien wat er aan de hand kan zijn. Ik hoor heel vaak dat stoppen met roken ervoor zorgt dat de longen bezig gaan met de grote schoonmaak. Alle slijm met bacteriën en teer moet eruit. 

Voorzichtig aan met ibroprufen, dat is een heftig middel voor de maag. Paracetamol is dan beter. En inderdaad naar de huisarts.

Wat ga je goed zeg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher dank. Eerlijk gezegd heeft de bronchitis me juist aangezet tot stoppen met roken. Ben ook nogal hypochonder en denk nu meteen weer het ergste. Maar goed misschien is dit nodig om me eindelijk te laten ophouden met dat domme gerook. Nu hou ik op met mijn gezeur erover. Wat wel weer een voordeel is, is dat de trek in wijn nu helemaal op de achtergrond is hierdoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk :) Als je ooit eens door wil bomen over het stoppen met roken dan ben ik op het forum hieronder te vinden.  Soms kan het geen kwaad om hypochonder te zijn. Het bekende gezegde vanuit Amerika: 

Just because you are paranoid doesn’t mean you are not being followed

Voor Lars die vaak vraagt om het Nederlands : (Het feit dat je paranoïde bent, hoeft niet te betekenen dat ze je niet volgen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei NickyLJ80:

Ja mijn gevoel is duidelijk. Over en klaar. Maar mijn gedrag is ontwijkend/verzorgend merk ik nu weer. Niet willen kwetsen, bang voor verstoorde omgang met elkaar, angst voor 'wat als'. Me druk maken om dingen waar ik geen invloed op heb. Heb een hoop geleerd al, ik herken het nu, maar het blijft toch lastig.

Maar het is tijd om iets te gaan doen. Heerlijk zo die vroege ochtend in rust en op tijd klaar zijn voor de dag. Aan de slag dus. Fijne dag allemaal 

AI, Nicky, je verwoordt hier precies wat ik moet uitzoeken. Kon er niet de vinger op leggen, maar dit is het. Als ik het zo lees denk ik, dat kan ik helemaal niet uitzoeken. Is te eng. Maar ik voel dat het moet. Wat ben jij ver....

Precies hetgeen waar al mijn vluchtgedrag me al die jaren van weg heeft gehouden. Stilstand, niet kijken. Nou ja.

ik werd laat wakker en ga zo film zien. Afleiding en leuk. Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lente:

Goedemorgen allemaal,

vandaag mijn laatste dag hier. We gaan naar Malaga. 

@Jan1000, hoe is het nu?

@bolletje, sterkte. Moeilijk vind ik ook, die grenzen....ik ben er ook niet zo goed in. Maar we leren ....

@Gypsy, gefeliciteerd met maand 1. Super:rose: ( denk daarvoor maar een mooie bos blommen in de plaats, ik kan geen plaatjes plakken)

wordt weer een droog dagje, zeker weten

Hi, het gaat goed, dank je.
Ik ben blij dat de operatie voorbij is, en goed gegaan is. Geweldige mensen daar in zo een ziekenhuis!
Maar, Oost, West...... en nu thuis ah aansterken. Volgende week hechtingen eruit, en dan starten met de rest.

Jullie hier bedankt voor alle reacties :lips: :rose::lips: , 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...