Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Ik kan mij gelukkig ook droog afmelden. Antoinnette gedronken en refusal? Heeft dan ook geen zin of slik je geen refusal meer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Brrrr, lastige communicatie met man. Dat we elkaar niet begrijpen. Daar worden we allebei boos van. Brrrrr vervelend vind ik dat. Vroeger minder last van. Want ik voelde me toch schuldig omdat ik te veel dronk, was te ‘gezellig’ of te ‘boos’. En drukte elk precisie gevoel weg, Nu komt alles erop aan. Ben erg op en in mezelf. Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Nou ja. Allebei vol goede bedoelingen en soms is dat toch niet genoeg. Slapen maar nu. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 @Lika vervelend ja. Elkaar zo graag willen bereiken maar dat t dan niet lukt. Ik heb dat nu met mn puberzoon. Vanavond liep hij weer weg na weer een hele week van onredelijk gedrag, appte gelukkig net dat hij onderweg naar huis is. En dan is t ook nog moederdag en ik heb n keelontsteking. Voel me dan zo *. Maakt niet uit of je het nog zo goed bedoelt en je best doet. Lika en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Precies zo. Het voelt *. Nou ja. Sterkte @Rosee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 jee ik zie ineens wat een vreselijke wateroverlast in het noorden en oosten is ontstaan, sterkte voor wie moeten pompen/dweilen en ruimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 1 uur geleden zei Lika: Brrrr, lastige communicatie met man. Dat we elkaar niet begrijpen. Daar worden we allebei boos van. Brrrrr vervelend vind ik dat. Vroeger minder last van. Want ik voelde me toch schuldig omdat ik te veel dronk, was te ‘gezellig’ of te ‘boos’. En drukte elk precisie gevoel weg, Nu komt alles erop aan. Ben erg op en in mezelf. Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Nou ja. Allebei vol goede bedoelingen en soms is dat toch niet genoeg. Slapen maar nu. Slaap lekker. Ja dat verschuift natuurlijk ook allemaal, daar sta je niet bij stil als je alleen bent. Alle scherpe kantjes botsen nu zonder gladgestreken te worden. Maar misschien durf je ook wel beter aan te geven wat je vindt omdat je niks hebt om je schuldig over te voelen? Sterkte! Hopelijk vinden jullie elkaar steeds beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Welterusten allen, ik sluit de deuren en doe de lichten uit. 13 mei 2018 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Wacht even Jannigje, ik zat hier nog in het donker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Strompelend door het donker naar bed dan maar. Welterusten Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden