Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 mei 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Antoinnette:

etentje gaat niet door vanavond, vriendin ligt op ic,na zelfmoordpoging, Even down nu, voor haar dan he. Ik red me wel

Ik lees je nu net. Antoinnette , wat erg.... alle sterkte , ik weet ff niet wat ik zeggen moet. Zit ik te mekkkeren over nervositeit qua vakantie. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Francoise:

 

@Lars en @Sandro en @Bor, Waylon moet als 23e dus pas rond half 11 kwart voor elf of zo. Ik kijk vanaf het begin. Dus geef de ongeveer tijd nog wel even aan hier.  :D

Van @Bor   moest ik iets meenemen voor vanavond <_< dus lekker spontaan: ik heb nog marshmallows over van zojuist. De kinderen hoeven ze niet meer :D 

Sterkte Antoinette, wat ontzettend naar.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Reacher:

@Gypsy :angry: ik zei rustig aan! Eerst een jaar handje vast houden. Daarna trouwen en daarna pas zoenen! Wat doet zijn vader eigenlijk voor de kost? 

Haha trouwen nee! Zijn vader? Die ken ik niet. En een jaar lang handje dat is zelfs voor mij te langzaam hoor:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei spirit:

Maar mensen zijn zo gewend, dat ik overal maar Ja en amen opzeg. Doe je dat een keer niet, dan deugd er ineens niets meer van je.

Geld trouwens ook voor zoonlief. Achteraf weer veel te druk zo 3 dagen een kleine van 7 maanden. 

Ach, het zijn leermomenten allemaal. Heb er weer van geleerd. 

Niet mijn grenzen meer overgaan. 

Dat is heel belangrijk ja. Ze wennen er maar aan. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk is het jouw schuld (als je dat zo wilt noemen).Jij bepaald in jouw gevoelsleven hoe je omgaat met jouw gevoel bij anderen. Daar is niemand anders schuld aan.

Dat bedoel ik altijd te zeggen  je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen leven ook voor je eigen gevoelens. Maar het is niet zo makkelijk als het nu lijkt, maar als jij je gebruikt voelt heb jij dat laten gebeuren.

Maar hoe kun je je grenzen dan beter bepalen? Hoe wil je dat doen?

Barst, m'n laatste blikje cola valt.          667898654 nou kan ik ook niet meer vloeken.:angry: KUNUSJES

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Gypsy:

Hier een super dag gehad weer een stapje verder. Ik weet het nu heel zeker dat hij wat wil. :D

Nee nee nee Gyps niet aan toegeven hoor als ie WAT wil. Hij moet echt met z'n tong op z'n met kwijl besmeurde schoenen naar je toe kruipen, smekend, brullend, huilend zeggen "Ik wil HEEL VEEL met je." Trap er anders niet in. Je weet zeker niet hoe kerels in elkaar zitten, dadelijk wil die alleen een bakkie met je doen. Trap daar niet in meis, je krijgt er echt spijt van als haren op je hoofd.;):D

O en als je twijfelt kijk dan op z'n voorhoofd, als ie liegt staat er een groot kruis op.

Nog wel Spirit maar dat kan zo maar veranderen.;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik meld me af, droog, heel droog . hah. maar blij na de rottige ochtend dat ik het hier meldde en bij de aa groepsgenote. Ik heb haar om  5 uur opnieuw gebeld zoals afgesproken. Alleen het uitspreken al hielp mij. Hondje is op haar logeeradres. Had het direct naar haar zin. De vriendin is ook echt een schat voor haar, dat voelt zo'n beestje. vanavond was wel erg stil hier in huis. raar hoor. ik heb aan een vriendin hier om de hoek gevraagd of ik mee mocht met haar hondenrondje. Haar hondje snapte er niks van dat zijn hondenvriendinnetje er niet was. dat was aandoenlijk om te zien.

Ik ga zo mijn mandje in. Songfestival kan me gestolen worden. ik pak een mooi boek in mn bed. geen idee of ik in Spanje ook op het forum kan komen of ga komen. Ik ga voor een heel droge vakantieweek. Bedacht me net dat ik me niet eens op het dagpact had gezet, maar wel een droge avond dus!!!

Misschien tot eerder anders tot over een week.

Ieder alle goeds, want er gebeurt hier best veel. Sterkte waar nodig, kracht en kalmte, waar nodig,  en liefs van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Francoise bedankt voor de tip,

ik was helemaal ondersteboven van een heel heftig en konfronterend gesprek

en schreef net aan mijn coach; ik ga maar even Waylon kijken toen ik jou las; ik doe de TV aan en ja hoor, exact toen kondigde ze hem aan

voelt waarempel goed om die rauwe ruige stem even te horen als tegenhanger van mijn tranen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed met mij hoor, ik heb begeleiding gevraagd
en soms voelt het goed me zo te laten raken door iemand,
ook al is het met de ander helemaal niet goed nu.
Het toeval dat W net op TV kwam toen ik t hard nidg had
raakte me, wat heet toeval soms he; ik kreeg wat ik nodig had.

Was niet de bedoeling jullie te laten schrikken; wel fijn even zo een paar frummers, thnx♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...