Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Oei leuk hij heeft op een paar foto's gereageerd op fb! Ok daar reageren durf ik wel ik zal ook even op zijn foto's reageren. Via internet maak ik makkelijker contact dan IRL. Krijg helemaal vlinders meteen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 't Kan zelfs nog gekker, @hub.. er zijn alcoholisten die daar heen gaan die jaren en jarenlang niet meer drinken... sommigen zelfs nooit meer... maar je moet 't meemaken om 't te kunnen geloven, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 4 uur geleden zei Lars: @Jannigje dus manueel therapie zal beter zijn? @Lars, dat durf ik niet voor jou te zeggen, ik kan alleen voor mijzelf spreken. Sommige mensen vinden de manipulaties (het kraken) zo eng dat ze het niet willen. Maar zoals gezegd, voor mij werkt het prima, al jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Dagpact geslaagd Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 6 minuten geleden zei Ajna: [...] zou een icetea of gingerbeer net zo lekker zijn op het terras of bij het diner. Vast wel... Je kunt er in elk geval hier een leuker verslag van uitbrengen @Ajna... zonder 'helaas'.. Fijne vakantie alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ajna, ice ea is ook mijn drankje geworden op een terras! Ja hoor, terrasje pikken is weer net zo leuk voor mij. Ik zou zeggen: gewoon eens proberen. Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Het was geen gemakkelijke dag vandaag. De trigger angry was flink aanwezig. Niet eens hele erge trek daardoor maar wel wat kan mij het schelen etc. Dat is een hele gevaarlijke voor mij. Natuurlijk wel droog gehouden want dat is het mij niet meer waard om door het gedrag van een ander waar ik maar minimaal invloed op heb, mij te gaan/laten verzuipen.. Dit soort dagen horen er nu eenmaal ook bij whaaaaaa. Ajna fijne vakantie, heerlijk genieten van de zon! Yoghurt, fruit en slaap thee en daarna lekker naar bed. Morgen wekker om kwart voor 6. Heerlijk die stilte op weg naar mijn werk op zondag, kan ik echt van genieten. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Welterusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Slapen lukte nog niet, nieuwe poging. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 @nancy? Gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 ja slapen, eigenlijk wel, maar het wil niet lukken. Toch maar proberen te ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Hier ook niet in gedachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Nog maar een poging om te slapen. Heb internet uit. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden