Spring naar bijdragen

Woensdag 25 april 2018

NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Vannacht twee x mn balkon opgegaan en de tweede keer toch maar mijn Ā stoeltjes verzwaard met wat bloembakken.. Man , wat een storm. Tja balkon op driehoog en op het Ā westen. Nu weer aardig rustig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie, vandaag toevallig op de scheurkalender:

"Het best bewaarde geheim is dat je echt alleen maar gelukkiger wordt van de overgang. Dat is punt Ć©Ć©n.
Punt twee is dat je wel iets moet doen om dit te bereiken."

En dan op de achterkant van het blaadje:

"In hun boek Te lijf gaan Isa Hoes en Medina Schuurman op zoek naar manieren om mooi en gelukkig ouder te worden.
De vrouwen die zij interviewden zijn het erover eens: na de overgang ga je als vrouw meer aan jezelf denken, en je minder
aantrekken van wat anderen van je vinden en van je verwachten.
Deze leeftijdsfase is dƩ kans om een leven te creƫren dat past bij wie je werkelijk bent. Onrust, irritatie en ongemak
betekenen waarschijnlijk dat je ergens nog iets te regelen hebt. Wat wil je niet meer? Wat past niet meer bij je?
En voor de jongeren onder ons: het is nooit te vroeg om je in dit opzicht voor te bereiden op de overgang!"

Ā 

Zul je denken: wat moet jij als man daar nou mee? Ik probeer open-minded te zijn en ik leer veel van de manier van leven
van m'n hondjes, en ik probeer ook open te staan voor leerzame dingen die vrouwen aandragen... wie weet zit er wat tussen
waar ik ook wat mee kan. :)

Sterkte ermee, jopie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Lekker een dagje vrij vandaag. Even lekker niksen met een bakkie koffie! Hoop dat we snel weer een zonetje zien. Ik ben zo'n mens die zijn stemming makkelijk laat beinvloeden door het weer. Wil dat niet, maar het gebeurd toch vaak. Vandaag een grijze ochtend hier. Ik ga mezelf maar even kietelen denk ikĀ ;)

Fijne dag iedereenĀ :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn behandeltraject bij de jellinek loopt

af en het eindigt dus bij mn huidige behandelaar

en dat vind ik wel jammer want was wel een goeie

en kom nu in het basis GGZ traject voor verslaving

te lopen met een nieuwe behandelaar en hopelijk

is er een klik want dat is eigenlijk het meest belangrijkeĀ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop vooral op " gezond" ( zoveel als mogelijk dan) en inderdaad " tevreden". Dat vind ik mooi gezegd @jopie.Ā 

De wandeling was droog maar best fris vanochtend. Maar ach, verfrissend dus ook.Ā :)

blij dat vandaag de pijn een stuk beter te doen is. Lekker kneuterig dagje thuis vandaag. Morgen weer intensief bezig in het revacentrum. Ik ga vanmiddag een grappig recept van kaaskoekjes uitproberen. Ik had toevallig alle ingredienten in huis, dus hopla. Ben benieuwd.Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat mooi Koh...

Ā 

Ja tevreden...dat is wat ik ook probeer te zijn.Ā  Het helpt me wel. Als ik tevreden ben, voel ik me ook 'gelukkig'. En dat staat voor 'zijn met wat er is'.Ā 

Ā 

Waar ik dankbaar voor ben is dat ik nuchter ben...dat ik deze fase echt kan 'doorleven, voelen'.Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...