Spring naar bijdragen

Maandag 23 April


MarQ

Aanbevolen berichten

Sterkte @Francoise en beterschap @Larshartje. 

@zeilbootbewoner, beetje uitgerust gisteren ?

 

Goed bezig @Captcha

Geen sigaret bij die koffie hè @nancy :angry: Neem maar een lekker dropje :rose:

Veel plezier binnen Jane en buiten Jopie. 

Ik ga met slepende tred naar het werk. Bleh. 

Maar dan wel weer huppelend naar huis. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerst de darmkankertest met dichtgeknepen neus; dan belastingen, en idd troep sorteren in mappen.

Binnen zat dan mogen de boodschappen en een inzet vd term.thuiszorg, en vanavond als beloning volleybal.

en dan blijven er op de lijst nog; winterzomerkleren omruilen (sorteren, wassen, opbergen v.v.) het huis aan kant en schoon
en nog wat kleine klusjes. Tenslotte wil ik niet met een lege lijst gekonfronteerd worden☺☺☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Jannigje. Zit er nog een beetje vooruitgang in? Logeer je nog bij je vriendin? Beterschap, beterschap, beterschap..:heart:

 

53 minuten geleden zei jopie:

Genoeg om nog het gevoel te houden dat je kunt kiezen, jane. :)

Ik heb hier uit zóveel te kiezen dat ik niet kiezen kan. Begin gewoon maar ergens mee, is altijd raak, wat ik ook doe. :face-icon-small-shocked:
En nu begon mijn vrouw gisteren nota bene weer over dat ze een tuin mist. We wonen hier al bijna veertien jaar naar volle tevredenheid zonder tuin,
maar elk voorjaar bij de eerste mooie dagen komt dat weer op. Ik hoop dat het wéér overgaat, want als ik ergens niet op zit te wachten dan is het
verhuizen...:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook Koh, 6 jaar geleden hierheen verhuisd, geen tuin en geen balkon.

Dan mis ik, juist in het voorjaar, het kunnen eten buiten vnl, maar ook ff een bakkie in de tuin.
Ik los het anders op nu eten in de duinen na een stranddag eten buiten bij de sauna, maar er is me
een keus ontnomen, zo voelt dat soms. En dan bedenk ik dat ik ook geen tuin meer hoef te onderhouden,
het vaak tot butweer is, en dat ik hier oud en gebrekkig kan worden zonder zorgen; en dat helpt......een beetje.

 

En voor vandaag zijn de plannen veranderd, dus ik maak ook van de nood een deugd en ga lekker in Amsterdam rondstruinen
en daar wel ergens op een muurtje mn brood eten. Lekker iets leuk doen met mijn NS keuzedag die op moet voor 1 mei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, lady jane, tja, geen onderhoud aan een tuin. Dat was, toen we nog wel een tuin hadden, m'n grote frustratie altijd. Als het mooi weer was
had ik geen zin in tuinieren, wilde ik lekker luieren, als het slecht weer was had ik óók geen zin in tuinieren.. Geen groene vingers hier.
Maar we hebben ons campertje en kunnen dus, als we willen, overal ons tuintje opzoeken.. zonder maaien, snoeien, hakken etc...

Of we hier echt oud en gebrekkig kunnen worden betwijfel ik. Veel trappen. We zullen vast nog een keer wél moeten verhuizen, maar mag dan
van mij een appartementje zijn. En tegen die tijd moeten de meeste auto's weg zijn.
Kan moeilijk vier auto's langs de stoep parkeren... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier productief ochtendje. Huishoudelijk gedoe.  Ook administratie enzo, verzekeringengedoe etc. ben het nu wel een beetje zat. Ik mag van mezelf straks ook een poosje haken en lezen. Zit nu aan een tosti geitenkaas/ appel. Wel leuke combi. 

Heerlijk @Bor, dat varen. Heb ik ook van huis uit meegekregen. Helaas nu niet meer aan de orde. Maar ik geniet dan nu weer van mijn balkon en veel blommen, dat dan weer wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lente:

@Kohtje: 4? :face-icon-small-shocked:

Ja, de twee Dyane's (hobby, gekte, virus??) het campertje en een oud huis-tuin-en-keuken-Berlingootje voor 'dagelijks' gebruik, ons "hondenhok"..
D'r zitten bij de club van die 'net-zo-gekkies' die wel tien van die autootjes hebben. Ze kosten geen scheet in de wegenbelasting, de
meesten zijn zelfs belastingvrij omdat ze ouder dan veertig jaar zijn, en qua vervuiling valt het wel mee.. je kunt er maar in één tegelijk rijden.
Maar ja, je zult het maar hebben hè.. dat citrovirus... :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kohtje:

Tegen dat het zo ver is zal ik eens kijken of er een Citroholic Anonymous is in de buurt.

Hahahaha, ik heb ook een citroentje (ja  , 1), maar dan een c-eentje

heerlijk toch zo'n hobby. geniet ervan!!!!

Bij mij zijn boekhandels, haak- en-schilderspulletjes zeer zeer favoriet. Ach da's mijn tik dan weer:D. Inmiddels een dijk van een fijne schilderclub gevonden. Superblij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes morgen bij Antes, @spirit. Slim dat je even gebeld hebt. Zekerheid op dat gebied is prettig en vaak nodig om rust te hebben en te houden. Zie je er tegenop of juist niet? Antes is toch zelfde als de Bouman? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Dagpact :

MarQ

AlJo

Zbb

lente

Quinn

Kohtje

Captcha

Francoise 

Spirit

Senna33

Hier niet zoveel te melden. Paar deuren verderop was een luidruchtig communie feest dus ik ben aan de voorzijde gaan liggen. Dat logeerbed ligt niet zo lekker als mijn eigen. Vanmorgen gewerkt en net een uurtje gelegen. Nu een beetje in de tuin werken, vreselijk hoe snel alles nu groeit. Ik heb ook geen groene vingers. Maar als ik rustig zit en overal onkruid zie dan kan ik gewoon niet rustig blijven zitten. Op tijd eten koken, beetje studeren, douchen tv kijken en dan is de dag zowat gevlogen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei MarQ:

@Bor , je bent wel op dreef met je leuke opmerkingen , heb je je grapjurk aan vandaag ?

En uiteraard, ook haar prethemd aan! En een lolbroek misschien ook wel. :D haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lente:

Hahahaha, ik heb ook een citroentje (ja  , 1), maar dan een c-eentje

heerlijk toch zo'n hobby. geniet ervan!!!!

Bij mij zijn boekhandels, haak- en-schilderspulletjes zeer zeer favoriet. Ach da's mijn tik dan weer:D. Inmiddels een dijk van een fijne schilderclub gevonden. Superblij mee.

Oooowwwwww..... schilderspulletjes..... heb ik ook veel te veel van en nooit genoeg.
Gelukkig heb ik niks met haken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit, succes morgen. Ik hoop dat je er wat aan gaat hebben. Nu lijkt alles rustig en goed te gaan met je, maar je weet ook dat dat
zo weer kan omslaan. Dus goed dat je er achteraan gebeld hebt. Wel raar dat je er geen bericht over gehad hebt, maar toen je belde wisten
ze er dus wél vanaf.. Succes meidje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Wat kan een mens toch opknappen van een kappersbezoek, jeetje zeg!

Heb het dan ook deze keer heel gewaagd laten knippen, links op laten schreven en rechts lang. Asymmetrisch dus  

Is het zo iets, Spirit?
download-2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...