Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen,

Jopie ik heb gistermorgen de eerste nachtegaal al gehoord hier! Dus ze zijn er alweer, prachtig! En de kikkers hoor ik ook al een week, wat is dat toch mooi..:)

bewerkt door kunsie
Geplaatst

Moghu hup hup naar de tandarts. Een hoop laten trekken. O ik bedoel niet  zo'n Plaatjes Drollen Stinkende Drol Met Vliegending maar een hoop tanden. En dan moet het voorlopig maar eens genoeg zijn met die bezoeken aan hulpinstanties want ik heb nog zo'n Plaatjes Drollen Stinkende Drol Met Vliegente doen.:lol:

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Een gat in de dag geslapen, soms is dat even nodig. 
Maar nu dan eerst toch een lekker bakje. 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola 

Bolletje sterkte straks, ik zal aan je denken.... 

Geplaatst
52 minuten geleden zei jopie:

Paar keer nu in Zuid-Europa geweest en nee, mijn keus zou het niet zijn. Te weinig verschillen. Te weinig van alles wat. Een sjaal om en muts op als het 18 graden is (Geen grapje, ik zag het. En zo zou het mij waarschijnlijk ook vergaan)

In India zag ik bij 25 graden mensen met oorwarmers op. Vonden ze koud daar. 't Is maar wat je gewend bent.

Geplaatst (bewerkt)

Ben je er héél erg aan toe, @Francoise? Als je de moed hebt om te veranderen wat je kúnt veranderen -en die heb je wel, dat heb je
de laatste tijd wel bewezen-  verander dan nu je gedrag en wees welkom terug in 'het land der drogen'..
Clean tijd is van minder belang dan clean zijn. Kom op meis. :rose:

bewerkt door Kohtje
Geplaatst

Misschien is dat je redding geweest, dat je  het van te voren al bedacht had. Je werd er dus niet door 'overvallen/overrompeld'..
Gezien wat ik hier al die tijd van je gelezen heb geloof ik je als je zegt dat je denkt dat het gevaar geweken is. Je bent open en eerlijk
in je 'verslaggeving'. Maar of ik je nou wel geloof of niet, jij moet goed op jouzelf passen en weet het best of je vanavond werkelijk veilig
naar een BBQ kunt gaan.
Wát er pijn doet weet ik niet, hoef ik ook niet te weten, maar je weet, en ik zeg dat dan ook nog maar een keertje, Niets Is Het Waard Om
Te Gaan Drinken. Niets. Helemaal Niets. Echt Niets. Niemendal. Noppes en Nada dan ook nog erbij.
Die drankverdoving verdooft alleen even, maar genezen en/of oplossen doet het niks. En dat weet je best, slimmeke.. :heart:
Wens ik je toch veel plezier bij de BBQ. En kalm aan alsjeblieft.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...