AlJo Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Goedemorgen Dagpact: AlJo Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 2 minuten geleden zei AlJo: Goedemorgen Dagpact: AlJo Senna33 Een vlugge goedemorgen Ik flits naar mijn werk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Dagpact: Aljo Senna33 Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 (bewerkt) Goeiemorgen, Jopie ik heb gistermorgen de eerste nachtegaal al gehoord hier! Dus ze zijn er alweer, prachtig! En de kikkers hoor ik ook al een week, wat is dat toch mooi.. 20 april 2018 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Aljo Senna33 Kunsie Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Goedemorgen. Vogels zingen. Zo fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Moghu hup hup naar de tandarts. Een hoop laten trekken. O ik bedoel niet zo'n ding maar een hoop tanden. En dan moet het voorlopig maar eens genoeg zijn met die bezoeken aan hulpinstanties want ik heb nog zo'n te doen. Loekie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Sterkte @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Ik heb een afspraak staan bij de dokter. Toch maar hulp vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Goedemorgen frummers. Een gat in de dag geslapen, soms is dat even nodig. Maar nu dan eerst toch een lekker bakje. Bolletje sterkte straks, ik zal aan je denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Een knuffel voor Francoise. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Een goede en/of leerzame dag allemaal. Dagpact Aljo Senna33 Kunsie Antoinnette Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 @Francoise Laat je niet uit het veld slaan! Volhouden! Het lost niets op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 3 minuten geleden zei Bor: Wat een rotnacht zeg, veel te warm. Oh ja, goedemorgen. Ja mij is het ook te warm hoor. Net iets minder mag wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Ik ook inderdaad. Alles staat open hier maar dat heeft geen nut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Haha! Ja sommige mensen kunnen er wel tegen. Ik kan beter tegen de kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 @Bor Een eigen boot lekker hoor! Heel veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Haha! Ben je lekker mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Kan me voorstellen dat je hem even knijpt dan. Vervelend en op het water is het toch wat moeilijker te herkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 52 minuten geleden zei jopie: Paar keer nu in Zuid-Europa geweest en nee, mijn keus zou het niet zijn. Te weinig verschillen. Te weinig van alles wat. Een sjaal om en muts op als het 18 graden is (Geen grapje, ik zag het. En zo zou het mij waarschijnlijk ook vergaan) In India zag ik bij 25 graden mensen met oorwarmers op. Vonden ze koud daar. 't Is maar wat je gewend bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 (bewerkt) Goedenmiddag allemaal, net een heerlijke schilderochtend achter de rug. Heerlijk gerommeld met olieverf. Het atelier staat op een unieke plek een kwartiertje bij mijn flat vandaan. Hondje lekker mee. Prima ochtend gehad. Nu zonnescherm op mijn balkon uitgedaan, dus daar ook weer prima toeven. Eerst nu het dagpact zoeken. Ik heb voor eventueel eind van de middag 1 wit 0.0% biertje. Ben geen bierdrinker, is een zeldzaamheid dat uk dat drink of in huis heb. Ik zie wel of ik daar eind van de middag zin in heb. Mijn minimagnumijsjes zijn ook lekker. Trouwens ik mis @Lars, klopt dat? Valt op omdat hij volgens mij dagelijks zich hier meldt. 20 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Dagpact Aljo Senna33 Kunsie Antoinnette Francoise Kohtje Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden