Quinn Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Het is toch elke dag rokjesdag? Ik heb er althans geen bezwaar tegen. @jopie klopt natuurlijk helemaal, sommige, nee, veel dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn en daar heb je maar mee te dealen (in goed Nederlands). Zin of geen zin, het mot, punt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Ik heb het ook wel even lastig. Eten staat op, deuren wijd open. Lounge kussens inmiddels weer van zolder af. Wijntje lust ik ook wel. Maar heb het niet, komt er ook niet. Wekker straks weer om 4:30. Stom hè? Tenminste dit weer triggert mij enorm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 En ja, zo verzin ik altijd wel want. Want als het om 18:00 donker is en de kaarsjes zijn aan dan mis ik mijn glas ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 17 minuten geleden zei Bor: [...] Er stond vandaag een man in Schotse kilt voor me bij de kassa in de supermarkt, kistjes onder die behaarde benen. Moet zeggen het had wel wat... Was ie met een lelijk eendje? Op elke 2cv-wereldmeeting lopen er ook een paar zo rond. Meestal zijn dat dan Schotten, dat wel... Ja, wel stoer hoor.. steek ik heel ielig en schrieletjes bij af. Bij mij zou je denken dat die kistjes los onder die kilt bungelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 25 minuten geleden zei Bor: @Quinn Er stond vandaag een man in Schotse kilt voor me bij de kassa in de supermarkt, kistjes onder die behaarde benen. Moet zeggen het had wel wat. Idee? Vet sexy, ik ga het voorstellen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Hou jij je broek maar mooi aan @Bor Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 43 minuten geleden zei Kohtje: Was ie met een lelijk eendje? Op elke 2cv-wereldmeeting lopen er ook een paar zo rond. Meestal zijn dat dan Schotten, dat wel... Ja, wel stoer hoor.. steek ik heel ielig en schrieletjes bij af. Bij mij zou je denken dat die kistjes los onder die kilt bungelen... Er bungelt vaak wel meer onder een kilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 6 minuten geleden zei Lars: Er bungelt vaak wel meer onder een kilt Hahaha, duidelijk uit de kast! Waar het hart vol van is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 (bewerkt) ZBB, zet 'm nou op de stuurautomaat met refusal, de AA of wat dan ook. Gaat je lukken. Dehoopvolle 18 april 2018 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Nee, jeuk, ze krabt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Vandaag kreeg mijn dag een 10. Op een rustig strand met koffie en boterhammen met kaas(en zand). Nieuw boek erbij,krijsende meeuwen en het geluid van de zee. Aline38, Quinn, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Ai, Spirit. Weer, maar toch steeds minder vaak krijg ik de indruk. Knietjes afvegen, zou Mai zeggen. En weer door. Bor heeft denk ik zeker 'n punt. Als maatjes zijn jullie misschien niet zo'n goed paar... Maar dat moeten jullie zelf uitmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Je hebt geen drank nodig om een vol leven te kunnen leven. Het leven kan zo kort zijn,verspil niet de jaren aan drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Ik meld mij al heel vroeg af. Lange dag gehad, om 4:30 op moeten staan. Mijn energie is 0 fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Het is een interessante tijd. Vandaag weer een interessante dag. Mooi ook wel. Weer veel gezien. slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Slasp lekker allen. Ik ben erg moe , dus op naar mijn mandje. Hondje is moe van de dierenarts en vaccinaties. Dus toedelidoki, droog en wel richting mandje samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 4 uur geleden zei Bor: Wat heeft ze, een ijsje? Kan het niet zo goed zien. Wie heeft een ijsje? Waar heb je het over? IJsvogel en kunsie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Heb je die foto weer weggehaald Lars? Helaas heb ik hem nog gezien een paar uurtjes geleden......pffff dat wordt een slechte nacht. Ik meld me ook droog af na een mooie dag. Ik ga morgen met mijn fiets in de trein van Castricum naar Amsterdam, daar ff rondkijken, op een terrasje koffie drinken en dan terug fietsen naar huis. Windje in de rug en lekker warm weertje. Ik heb er zin in! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 11 minuten geleden zei zeilbootbewoner: En nee we wisten niet van elkaar dat we gedronken hadden,is puur toeval. Het is niet zo dat we elkaar (bewust of onbewust)naar beneden trekken. Ok, gehoord. Maar, 'n ietwat strikter patroon (of patroonhelige -[ees: maatje) zou misschien beter zijn? Deookdewaarheidbepaaldnietinpachthebbende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Ik denk de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 11 minuten geleden zei Lars: Wie heeft een ijsje? Waar heb je het over? Hoeveel strafpunten heb je? Deafvrager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Heb bu geen strafpunt gekregen geloof ik maar heb er nog 2 staan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Kijk de schildpad van Fleurtje haddock en kunsie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 3 minuten geleden zei Lars: Heb bu geen strafpunt gekregen geloof ik maar heb er nog 2 staan denk ik Volgens mij hing ie. kunsie en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Hé, dan heb je meer dan ik, schuttingtaal wordt blijkbaar relaxt behandeld op het moment. Huis is stil hier, eindelijk. Nog twee dagen te gaan. Blij als ze weer vertrokken zijn, hoe onvriendelijk het ook klinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden