haddock Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Er kwam geen taal aan te pas. Devisuele kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 1 minuut geleden zei haddock: Er kwam geen taal aan te pas. Devisuele Nee alleen een man in een rok en vrouw met kistjes aan kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Je bent weer de ouwe zo te zien Lars! Gelukkig maar Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 En ik heb alles gemist Nou ja, morgen weer een dag! Welterusten! En wie had er nou een ijsje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 (bewerkt) 11 minuten geleden zei IJsvogel: En ik heb alles gemist Nou ja, morgen weer een dag! Welterusten! En wie had er nou een ijsje? Niet echt hoor IJvogel...het was tamelijk shocking Welterusten ook hier 18 april 2018 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 22 uur geleden zei Lente: Goedemorgen allemaal. Dagpact sta ik al op . Hier een zalig superlui begin van de dag. Deze dag maak ik een bijkomdagje van. Wel een bezoek aan d dierenarts, maar verder geheel afspraakloos. Ik ben van plan alleen wat kleine klusjes te doen, lekker te wandelen met het hondje en verder lekker met een haakwerk op het balkon. Ik heb heerlijk geslapen. Cadeautje! @Gypsy, hoe is het nu? @Lars, geniet van de konijnen en uiteraard je ijsje. ieder een goede dag gewenst Ben aan het bijkomen, baal verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Zojuist zei Bor: Wat is er @Gypsy, heb je toch nog gehaald gister? Helaas wel ja, maar nu niets meer in huis en ik ga ook niet halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Dat is wel een idee ja, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Sterkte @Gypsy, afleiding en actie zijn mijn sleutelwoorden. Moet ik. Nog steeds hard aan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 1 minuut geleden zei Lente: Sterkte @Gypsy, afleiding en actie zijn mijn sleutelwoorden. Moet ik. Nog steeds hard aan werken. Net even gewandeld, dat vind ik altijd fijn. Hoelang blijft dat vechten joh. Baal ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Tot jij het opgeeft Gypsy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden