Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 5 minuten geleden zei Lars: Moeilijk om te lezen Je vind het verdrietig voor Smaragd en Harald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 2 minuten geleden zei Reacher: Je vind het verdrietig voor Smaragd en Harald? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik ook. Sterkte @Smaragd en @harald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik heb hier een oosterse wijsheid die ik gewoon niet begrijp, ook al mediteer ik een uur ’Als je goed naar de staart van de kikker kijkt, zie je dat hij er geen heeft’ Dus als Kwai een momentje heeft... en nee, niet op zoek naar dubbelzinnigheid, ik snap ‘m echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) @zeilbootbewoner : je gaat goed man! Wat fijn om te lezen. @Bor Hoe is het met de was? Ik heb hier ook nog wat. vandaag al mijn schoenen weggegooid. Met die steunzolen draag ik nu ook alleen steunzool-achtige schoenen. Pijn in het hart. Maar ach... als dat het ergste is. Schoenen... @Reacher, ben je alleen in het weekend hier? 14 april 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 5 minuten geleden zei Lars: Ja Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 4 minuten geleden zei Lars: Ja Maar wordt je dan ook blij van alle anderen op het dagpact die het wel droog hebben gehouden? Wel doen hoor hartje, ook de goede dingen blijven zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Reacher: Ik heb hier een oosterse wijsheid die ik gewoon niet begrijp, ook al mediteer ik een uur ’Als je goed naar de staart van de kikker kijkt, zie je dat hij er geen heeft’ Dus als Kwai een momentje heeft... en nee, niet op zoek naar dubbelzinnigheid, ik snap ‘m echt niet. Niets is wat het lijkt, @Reacher. Of : bij goede beschouwing zien dat de dingen anders zijn dan je dacht. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Het zal mijn geblondeerde haar zijn @Lika , maar ik snap niet hoe je iets kunt bestuderen dat er niet is, om vervolgens te constateren dat het anders is dan je dacht, want het is er niet. Waaaahhh!!! Daar ga ik weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Je bent nog jong.....(toch?) Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 7 minuten geleden zei Lika: @zeilbootbewoner : je gaat goed man! Wat fijn om te lezen. @Bor Hoe is het met de was? Ik heb hier ook nog wat. vandaag al mijn schoenen weggegooid. Met die steunzolen draag ik nu ook alleen steunzool-achtige schoenen. Pijn in het hart. Maar ach... als dat het ergste is. Schoenen... @Reacher, ben je alleen in het weekend hier? Al je schoenen weggooien? Arme Liefka. Groepsknuffel! Waar is hier? Op het forum? Meestal wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Lika: Je bent nog jong.....(toch?) 47. Ik heb nog veel jaren om over de staart van de kikker na te denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Euhm Harald...hoezo gaan de E-smoker en Refusal niet samen? Heb dat maandenlang dagelijks tegelijk gebruikt. Hoor het voor het eerst nu. Ook mijn huisarts heeft hier niets over gezegd. Weet je dat heel zeker? Verder veel sterkte gewenst. Vind het rot om te lezen, wat een gevecht. En hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Smaragd. Hoop dat je ergens bent waar voor je gezorgd wordt. kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Kikkervisjes hebben wel een staart Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Goedenavond. Dagpact: Lars jowan Aljo Harald Kunsie Senna33 Lente Quinn Bor Kohtje Ik meld me nooit af aan het eind van de dag, maar ik had me vandaag nog niet aangemeld omdat ik nu net pas inlogde. Ik heb nog niet zo lang geleden beloofd om me hier elke dag dat ik op het forum ben aan te melden voor het dagpact, ter ondersteuning van de mensen die daar steun aan hebben, vandaar nu nog even als mosterd na de maaltijd maar voor de compleetheid. Nu heeft het jammer genoeg voor @harald niet goed uitgepakt vandaag, maar morgen weer een nieuwe dag met een nieuw dagpact. Dus Harald, wat vandaag niet gelukt is hoeft morgen natuurlijk niet wéér niet te lukken. @Gypsy , hoop dat je een fijn etentje had vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Heb je het leuk gehad @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 @Reacher dan zijn we even oud! Hoe komt het dat jij nog geen steunzolen hebt dan? Ik heb deze week wel nieuwe schoenen gekocht hoor! Van die ‘oma-sandalen’ . Ik heb ook besloten dat het niet om mijn looks gaat , maar om mijn prachtige innerlijk. (Ga ik nog maar vaak tegen mezelf zeggen....) NickyLJ80, Kohtje en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Lars: Kikkervisjes hebben wel een staart Misschien was het wel een foute vertaling! Naar de staart van een kikkervisje kijken en zien dat hij er geen heeft (want het is een kikker) Ik laat nu dit onderwerp los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Lika: @Reacher dan zijn we even oud! Hoe komt het dat jij nog geen steunzolen hebt dan? Ik heb deze week wel nieuwe schoenen gekocht hoor! Van die ‘oma-sandalen’ . Ik heb ook besloten dat het niet om mijn looks gaat , maar om mijn prachtige innerlijk. (Ga ik nog maar vaak tegen mezelf zeggen....) Jij hebt zo’n mooi innerlijk en uiterlijk, als daar ook nog prachtige schoenen bij komen dan is het gewoon niet eerlijk meer! Nee geen steunzolen, wel leunzolen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 @Reacher heeft hoge hakjes denk ik Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 @Reacher de staart heeft toch ook geen kikker? Logisch. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Lars: @Reacher heeft hoge hakjes denk ik klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik heb vorig jaar ook een hele flinke verzameling schoenen weg gedaan Lika. Jarenlang gespaard die dingen, hakken tot aan de hemel. Maar ja...dan krijg je een kind en nadat ze mijn lijf had bewoond, kon ik niet meer op de hakken vooruit komen. Blijven staan was al een uitdaging. Ik zie er ook vast leuker uit zonder dat gewiebel maar het deed wel ff auw toen ik ze weg deed zeg maar Reacher, kunsie en Lika reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Gezellig hier! Ik zit lekker aan een brandneteltheetje en kijk nog een beetje tv, maar ik meld me alvast droog af. Welterusten voor straks allemaal! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Sandro: @Reacher de staart heeft toch ook geen kikker? Logisch. ... Aaaaaaaaarrrrrggggghhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden