NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 O gelukkig ik ben niet de enige die dat heeft. Zomerkleding...echt een ramp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei Lika: Zomerkleding....grrrrr ... ? Hekel aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Dan schaam ik me altijd voor het vele wit en de kilo’s en nu ook nog die steunzolen.... maar ik ga alles accepteren en heb hele mooie ogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ja. Ik vind het al gauw te warm maar ik kan me toch echt niet in badpak op het werk vertonen. En dan moet je 'gekleed' maar wel luchtig en dan zie je allessss. Wit boeit me niet. Ik smeer altijd factor 50 dus ik verkleur nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Je hebt dus mooie ronde vormen, een egale teint en.. eh sandalen! En dat prachtige innerlijk met die schitterende ogen. Lord have mercy! lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Oh nee, een theekransje. Maken dat ik weg kom hier Lika, Antoinnette en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik trek kleding aan die ik leuk vind, met hulp af en toe van vriendinnen. Ik trek me niet teveel aan wat anderen denken, lang genoeg gedaan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zojuist zei Sandro: Oh nee, een theekransje. Maken dat ik weg kom hier we schenken ook koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Daar heb je zo’n gelijk in @Antoinnette Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Antoinnette: Ik trek kleding aan die ik leuk vind, met hulp af en toe van vriendinnen. Ik trek me niet teveel aan wat anderen denken, lang genoeg gedaan Goed zo meisje! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Groot gelijk Antoinnette! Ik heb een hekel aan winkelen. Helaas moet ik binnenkort weer. Ik ben het aan het uitstellen. En als ik dan toch moet, dan haal ik meteen een hele hoop, ben ik er voorlopig weer vanaf. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Kleding maat 40. Dat zou ik ook wel willen, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 @Antoinnette en ik willen wel even voor je shoppen Nancy Las ik nu dat je gestopt bent met roken? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik heb dan ook geen zwangerschappen achter de rug he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik koop vaak meer van hetzelfde en hetzelfde in andere kleuren. Nu ga ik slapen . Dag allemaal. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Kleding die ik leuk vind, is er alleen vaak niet in mijn maat. Maar heb ook geen smaak geloof ik dus ach. Ik trek gewoon maar aan wat lekker zit Fijne avond nog jullie. Ik ga richting bed. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Reacher, ik doe mijn uiterste best, maar valt nog niet mee! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Welterusten Lika en NickyLJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Welterusten Liefka en Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei nancy: Reacher, ik doe mijn uiterste best, maar valt nog niet mee! Dat is ook moeilijk, maar jij kunt dit. Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Nicky en Lika, slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Aaaaarrggg, ik hoop het Reacher, maar ik ga ervoor in ieder geval. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Je bent gestopt en je neemt die eerste niet meer. Dus in feite is het je al gelukt Nancy Ik zal je aan blijven moedigen Ik kan daar overigens best erg fanatiek in zijn dus als,ik te drammerig word dan moet je het zeggen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Hahaha, het klinkt nu al leuk! Ik ga ook maar eens richting echtelijke sponde; er ligt al een man in! Slaap ze Reacher en Antoinnette en alle anderen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden