Spring naar bijdragen

Zondag 8 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Hier is vanmiddag de tondeuze weer over m'n hoofd gegaan. Voor het eerst weer sinds augustus. Als gevolg daarvan ook wazig zien.. haartjes
achter m'n lens. Liep nu net met m'n stekkeltjeskop en nieuwe bril op met de hond buiten.
Mensen groetten me omdat ze de hond herkenden... :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei fleurtje:

Ach ja ik lust toch enkel diegene met nootjes of praline. Mensen ergeren zich altijd rot aan mij omdat ik ze allemaal in twee snij tot ik de juiste tegenkom. Grlukkig weet ik nu al wel ongeveer welke ik.moet nemen

Ik vind je geweldig! :D

Eet ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Francoise:

Geen idee Gypsy.  Om te genieten , om die lege plek te dichten .  Smaakte me ook niks.  Want wat ik eigenlijk zoek zit er dus juist NIET in:angry:

Een lege plek in je hart vul je niet met alcohol, of in dit geval alcoholloos. Nu  niet gaan  halen, maar bedenken waarom je nu juist wilt. Wat zit je dwars? Ik merk zelf dat emoties nu ineens heel hard binnenkomen nu ik niet drink en dat vind ik wel moeilijk. Maar mijn sponsor had me er al voor gewaarschuwd dus ik laat het maar komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Francoise:

Nee , ik zit juist goed in mijn vel nu. Ik denk echt dat het door het mooie weer komt en juist misschien omdat ik me zo goed voel dat ik me door niks of niemand iets wil laten verbieden of zo . Larger then life gevoel . Ik doe wat ik zelf wil . Dat idee . 

De omdraaitruc toepassen, Francoise. Jij bent zo sterk en eigenwijs dat je je door niks en niemand laat overhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Fran. ik herken dat. Ik had zoiets van ik voel me nu zo goed ik wil me nog beter voelen of, ik wil dit goeie gevoel zolang mogelijk vast houden.

Maar ik kijk nu ook naar wat erna komt, de kater enz. Vroeger dacht ik altijd "nou dat zien we morgen dan wel weer. Das gevaarlijk denken.

bewerkt door bolletje
korsakov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, weer terug van het bezoek aan mijn moeder. Heen 2 uur over gedaan ( omwegen om anderen te halen), terug in mjn eentje en na iets meer dan een uur thuis. Heel gezellige turkse chauffeur. Dus dat was prettig. Mijn moeder was zoals altijd flink verward, maar ook verdrietig en wat bozig dat mijn vader nog geen enkele keer daar was langs gekomen. Mijn vader is 13 jaar geleden overleden! Naar om te zien dat ze daar upset van is en absoluut niet meer weet van zijn overlijden. We hebben wat foto's bekeken, daar zat ook een foto van mijn man bij en gek gezegd weet ze wel dat mijn man overleden is.

Fijnwas dan  weer wel dat ze wist wie ik was, ze noemde mij bij het naampje zoals ik als kleutertje thuis werd genoemd. Ook vond ze het fijn dat het hondje mee was. Ze was duidelijk blij ons te zien. 

Poosje hand in hand, samen een paar liedjes van de kerkdienst gezongen. Het is goed zo, maar gek hoe het brein werkt. Sommige dingen ( ook nieuwe dingen zoals mijn huidige woonplaats) weet ze feilloos, andere dingen klopt werkelijk niks van. Ze vroeg ook hoe  oud ze was, en hoe oud ik ben.

Ik was voor mezelf blij dat de terugrit met zo'n prettige en vrolijke chauffeur was, want dit went echt Niet wat ik van mijn moeder zie. Het is alleen wel fijn dat ze oprecht blij werd van ons bezoek. Dat is nog het enige wat ik voor haar kan doen: er zijn! 

Straks een simpele roerbakschotel maken met verl verse groente enzo. Nu even bijkomen, maar gatsie wat trok alcohol weeer aan mij ( tja, niet willen/ knnen voelen, emoties komen nu best knalhard binnen). Maar nu aan de mangosap. 

Fijne avond alvast, mensen! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Senna33:

Hoe gaat het met @zeilbootbewoner en @harald ? Om hen heb ik mij de afgelopen dagen toch de meeste zorgen gemaakt 

voor de rest, take care! Ik ga een hapje eten nu

x Senna 

Bedankt Senna 

Hier vandaag precies een week droog,na die verschrikkelijke uitglijder van 6 dagen 24/7 Drinken.

Voel nog steeds de naweeën ervan,bahh.

Een teken dat ik echt niet meer ken drinken.

Voor mij zou de eerste,het gekkenhuis of de dood betekenen.

Klinkt mischien dramatisch,Is het ook het gaat een keer gruwelijk mis als ik zo door blijf gaan.

IK ben veeeeeelste ver doorgeslagen met mijn gebruik.

Nee ik ben geschrokken van de laatste keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...