Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Heel bericht getikt is het weg  grrr

Harald goed bezig! Ik zou heel frusty zijn ook als zoiets het niet doet ertegen slaan en schoppen alsof het het dan wel gaat doen haha. Hoezo geduldig? 

Lente fijn dat je gegaan bent, heftig en confronterend. Je kunt nu alleen haar gevoelen valideren  en lief zijn voor haar.

jowan lees ik ook graag, denk zelfs wel mijn leven gered. Hij deed hetzelfde als Niwi.., mij laten inzien.., heel blij mee. 

Morgen weer werken, half 6 op.

Francoise, Fleur en Reacher dikke X en Lars een nog grotere X 

Gaat goed hier, euforie en mij goed voelen is de grootste valkuil voor mij nu. Niet weer in trappen.

bewerkt door Smaragd
Toevoeging
Geplaatst (bewerkt)
10 uur geleden zei Kohtje:

@jowan, ik zit te piekeren over een toelichting van m'n "jowan, like you", gisteren. Maar kan zo niet even gauw wat bij elkaar schrapen.
Wat haddock gisteren al zei: ik waardeer je. Om de boodschap die je hier al zo lang brengt. Om de boodschap. Al zo lang. Ondanks 'alles'.
Like it. 
:rose:

Ha @Kohtje:  ok dan is het me duidelijk. Met mijn begrip van het Engels zou het ook hebben kunnen betekenen: "jowan, net als jij." Met het poetsen van auto's bijvoorbeeld. Gisteren heb ik mijn Mazdaratie ook een grote voorjaarspoetsbeurt gegeven. 

Het is fijn dat je je waardering uitspreekt, net als anderen dat ook al deden zoals @Lars en @zeilbootbewoner onder anderen. Dat voelt goed. Iets minder alleen ook.
Maar het niet waarom ik het doe. Bill W en Dr Bob schreven het al in het BigBook (1935): het werken met andere verslaafden houdt ons nuchter. In de Nederlandse tekst staat:"We kunnen alleen behouden wat we hebben door het weg te geven."
Dankbaarheid is een grote motivator voor mij, maar ik doe het zeker  ook voor het 'committment' om de boodschap uit te dragen naar de verslaafde die nog lijdt.

@Reacher en @Smaragd erbij gezet.

bewerkt door jowan
Geplaatst
Zojuist zei fleurtje:

Uuurgggllll..wespen en bijen....bweikes

Ik ben geen fan nee hij is gelukkig zelf weer vertrokken. Maar muggen zijn ook niets vooral niet als ze je uit je slaap houden

Geplaatst
12 minuten geleden zei Gypsy:

Ik ben geen fan nee hij is gelukkig zelf weer vertrokken. Maar muggen zijn ook niets vooral niet als ze je uit je slaap houden

Paar goei kletsen op de poep dan! Het zijn de meisjes die komen prikken naar t schijnt maar ik ben er zeker van dat t de mannentjes zijn die eindeloos aan je oren komen zoemen (zeuren)

Geplaatst
3 minuten geleden zei fleurtje:

Paar goei kletsen op de poep dan! Het zijn de meisjes die komen prikken naar t schijnt maar ik ben er zeker van dat t de mannentjes zijn die eindeloos aan je oren komen zoemen (zeuren)

't Zijn dan misschien de mannentjes die je komen waarschuwen voor hun prikkende meisje... Pas op!!!! m'n meisje komt er zo aan!!! En dan klets je het mannentje dood
en ziet z'n meisje haar kans schoon om jou te prikken...

Geplaatst
42 minuten geleden zei fleurtje:

Ik mis @erik nog wel regelmatig op de draad. 

En een hoop anderen natuurlijk

Ik mis Hannah nog steeds, al langer dan een jaar geleden dat ze overleed. Had veel prive contact met haar ook via Facebook. Denk nog steeds had ik niet meer kunnen/moeten doen. Baal ik echt nog steeds van. Bladerde reisgidsen zijn leuk.

Geplaatst

Ja Smaragd ik begrijp wat je bedoeld denk ik....ik mis mijn maatje vooral nu ik nuchter ben ook vaker....hij was ook een kennis van Hannah. Maar hij wilde heel graag dat het leven voorbij was dus daar heb ik vrede mee. Bij Hannah las ik dat ook regelmatig, ik denk dat je er vrede mee kan hebben..

Geplaatst
15 minuten geleden zei Quinn:

Nog droog vandaag, kan m'n draai hier nog niet echt weer vinden. Hoe is het vandaag met je @Bor? Heb je gemist.

Je draai hier. Je bedoelt het forum @Quinn?

Geplaatst

Hoi Kunsie, klopt het is goed zo. Maar dan nog mis ik haar wel heel erg. Ze nam het altijd voor mij op. Ze wist mij op te peppen etc. Voor haar was dat niet meer mogelijk vandaar zoveel energie in mij ws. Kon ik soms niet uitstaan, tot ze eens zei deal er nou maar mee dat ik dood wil, die kwam aan. Fijn je bericht djw! Ga nu uitloggen en naar bed.

Geplaatst

Hee ben verbaasd Smaragd, dat je kennelijk al zolang op het forum bent. Ik heb iets gemist denk ik.

Ik meld me maar es weer wat vaker hier: droog afmelden bedoel ik

Welterusten allen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...