Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Jeempie, herkenning @spirit. Ik vind het eigenlijk ook niet lekker. Maar bij mij dan weer niet het gevoel de wereld aan te kunnen, wel het niet durven voelen! En acceptatie van dingen die ik niet kan veranderen. En alcohol doet ook met mij rare dingen. Domweg mezelf niet meer. En ik wil mezlf zijn met alles zoals het zich aandient. Leerproces. Soms pffg! Zo, nu mijn keuken in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik heb werkelijk geen idee wat ik eten moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Zojuist zei Antoinnette: Ik heb werkelijk geen idee wat ik eten moet. Lasagna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Asperges met een roomsaus met gekookt ei en beenham...met gekookte aardappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Kip met patat sperziebonen en komkommer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Roerbakken van courgette, kastanjechampignons, ui, knoflook, paprika, beetje kipfilet, zilvervliesrijst en terejakisaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Zojuist zei spirit: Klinkt lekker allemaal. Eet smakelijk! Aintonnette, weet je het al? Nee, ik twijfel nog of ik bij kunsie of Lente ga eten smart en kunsie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Het toetje eet ik bij jou wel spirit kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 ZBB. sommigen waaronder ikzelf moeten heel erg diep in de goot liggen voor ze de goeie keuze kunnen maken. Ik hoop dat dit punt voor jou nu aangebroken is. Ik gun het je van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Nou, @Antoinnette, die asperges lijken mij ook zalig, maar dat bordje hier is ook zo bijgeschoven, gezellig. En ik heb mezelf beloofd dat ik een minimagnumijsje mag als toetje. Je hebt een hele toer zo door ons landje. Maar heerlijk dat dit virtueel kan, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 16 minuten geleden zei Antoinnette: Nee, ik twijfel nog of ik bij kunsie of Lente ga eten Oh gezellig Antoinette! Ik heb genoeg voor twee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Haha, heerlijk dit en het eten ook. Eet smakelijk allemaal. Voor hoeveel mensn zal ik de tafel dekken? . Ik ga nu echt roerbakken, ook afgeleid door mijn favo programma podium witteman. Ik kijk weing tv, maar dit vind ik super. Zo. Nu echt .... Kokennnnnnnn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Jee raam open wesp binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Aardappelen sla en een stukje vlees geen idee hoe dat heet en oranjevla na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 (bewerkt) Ik heb net als " toetje" een mini magnumijsje genomen. heerlijk. En nu nog ff op het balkon. 8 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Lentekriebels in het AD lief he Lars, smart, kunsie en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Heb je ook lente kriebels @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 22 minuten geleden zei Lars: Aardappelen sla en een stukje vlees geen idee hoe dat heet en oranjevla na Als het maar lekker was! Vast wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 (bewerkt) Heel bericht getikt is het weg grrr Harald goed bezig! Ik zou heel frusty zijn ook als zoiets het niet doet ertegen slaan en schoppen alsof het het dan wel gaat doen haha. Hoezo geduldig? Lente fijn dat je gegaan bent, heftig en confronterend. Je kunt nu alleen haar gevoelen valideren en lief zijn voor haar. jowan lees ik ook graag, denk zelfs wel mijn leven gered. Hij deed hetzelfde als Niwi.., mij laten inzien.., heel blij mee. Morgen weer werken, half 6 op. Francoise, Fleur en Reacher dikke X en Lars een nog grotere X Gaat goed hier, euforie en mij goed voelen is de grootste valkuil voor mij nu. Niet weer in trappen. 8 april 2018 bewerkt door Smaragd Toevoeging Reacher en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik meld me hier af voor vandaag. Nog even wat golf kijken en dan proberen goed te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Dikke terug @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Er is echt geen bal op de teevee. Ik zag net een mug nondejuuuuu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 (bewerkt) 10 uur geleden zei Kohtje: @jowan, ik zit te piekeren over een toelichting van m'n "jowan, like you", gisteren. Maar kan zo niet even gauw wat bij elkaar schrapen. Wat haddock gisteren al zei: ik waardeer je. Om de boodschap die je hier al zo lang brengt. Om de boodschap. Al zo lang. Ondanks 'alles'. Like it. Ha @Kohtje: ok dan is het me duidelijk. Met mijn begrip van het Engels zou het ook hebben kunnen betekenen: "jowan, net als jij." Met het poetsen van auto's bijvoorbeeld. Gisteren heb ik mijn Mazdaratie ook een grote voorjaarspoetsbeurt gegeven. Het is fijn dat je je waardering uitspreekt, net als anderen dat ook al deden zoals @Lars en @zeilbootbewoner onder anderen. Dat voelt goed. Iets minder alleen ook. Maar het niet waarom ik het doe. Bill W en Dr Bob schreven het al in het BigBook (1935): het werken met andere verslaafden houdt ons nuchter. In de Nederlandse tekst staat:"We kunnen alleen behouden wat we hebben door het weg te geven." Dankbaarheid is een grote motivator voor mij, maar ik doe het zeker ook voor het 'committment' om de boodschap uit te dragen naar de verslaafde die nog lijdt. @Reacher en @Smaragd erbij gezet. 8 april 2018 bewerkt door jowan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik mis @erik nog wel regelmatig op de draad. En een hoop anderen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 2 uur geleden zei Gypsy: Jee raam open wesp binnen Uuurgggllll..wespen en bijen....bweikes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden