Lars Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen het lijkt weer een mooie dag te worden geniet er van Dagpact: Lars
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen Heel diep geslapen en nu duf wakker geworden. Eerst maar eens koffie dus. Heerlijk stil buiten nu, op wat zingende vogeltjes na. Vanmiddag weer lekker in de tuin met een boek. Heerlijk zo'n weekend
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen Idem dito @NickyLJ80! Buiten dat van de koffie. Lust ik niet Maar eerst nog ff naar de fitness
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 8 april 2018 Hier is cola @fleurtje en koffie en thee voor de liefhebbers
bolletje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Gooooooooooooooooooooooooeeeeie morgen, Vandaag wordt het weer een heerlijk zonnige dag dus dadelijk maar eens gauw het bed verschonen en dan naar buiten
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Lekker Lars, nog één dan. En daarna maar eens iets eten. En fleurtje alweer naar de sportschool? Doe het je niet na... Jullie nog plannen voor vandaag?
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 8 april 2018 Ik denk dat we nog wel een groepswandeling gaan maken hier
bolletje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Veel plezier Lente en hartstikke goed dat je voor het makkelijkste gekozen heb.
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen allemaal, Net pas wakker! Heerlijk geslapen voel me meteen een stuk beter. Nog wel duf dus eerst koffie, dank @Yvonne @fleurtje Succes bij de fitness @Lente Succes/plezier bij je moeder Voor iedereen: Een prettige dag het is mooi weer
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Zojuist zei Lente: Thanks , en de koffie was vandaag door @Lars gezet Nog niet wakker dus haha. Ok @Lars Bedankt voor de koffie!
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 8 april 2018 Geeft niet normaal doet Yvonne het maar dat lukt haar dinsdag niet dus dan doe ik het even Gypsy reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Bewolkt hier, vogelgeluiden. Goedemorgen! Zwemmen zo, eerst thee, dan koffie, dank @Yvonne. Vanmiddag vriendin helpen die gaat verhuizen. We gaan inpakken. Gisteren lag mijn man met zijn kleren aan in bed. Hij had iets gedronken voor het eerst na lange tijd, snurken, moe, met kleren aan in bed. Niet meer in staat tot iets. Zo zie je maar wat het met je doet, wow.....
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 2 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Kunsie
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 8 april 2018 Dacht dat je een stuk jonger dan mij was begon nu te twijfelen van 40 jaar drinken. Maar ik herken het hier ook een dikke 40 jaar en nee ik kan en wil niet meer
Quinn Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen. Lekker, koffie. Vriend is net richting werk en ik ga nog een paar uur pitten. Hoop ik althans. Fijne dag allen.
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Goeiemorgen op deze mooie zondagmorgen! Mooi gezegd Hub Ik ga nog even aan de slag in de tuin. Ik ben bij mijn zitje overal horren aan het maken omdat ik naast een paardenboer woon en ik anders gek van de vliegen word. Dat is een aardige klus met mijn slechte rug. Maar als het klaar is kan ik heerlijk met een boek op mijn ligbedje dus het moet af vandaag! Nu eerst eens de koffie van Lars proeven
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 8 april 2018 Ik kan het ook niet ja 1 dag en dan is het weer mis gewoon maar niet meer dan jowan reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen. Ook ik vind het fijn dat ik niet meer hoef te drinken. Ik mis het niet, ook niet op een terras of met vakantie. Ik heb genoeg gehad voor de rest van mijn leven. Nu naar het zwembad met kleindochter, fijne dag allen. jowan, Aline38 en Lars reageerden hierop 3
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 8 april 2018 Ik heb soms nog wel momenten maar steeds minder bedoel trekmomenten. Of niet eens trek maar meer van kon ik maar. Of als ik het moeilijk heb dan heb ik wel meteen de gedachte kon ik maar even verdoven
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Verhalen van jullie 'langstoppers' sterken mij zo. Het lijkt een eind weg, 2,5 jaar alcoholvrij, maar dat deert me niet meer. Het roept geen angst meer op. Waar ik voorheen dacht ooooo was ik daar maar vast, denk ik nu, ik kom er vanzelf. Stap voor stap. Kostte me jarenlang stoppen, uitglijden, stoppen, doordrinken en weer opnieuw goede voornemens maken om vervolgens er weer ééntje te nemen. Zolang ik voordelen zag in het drinken van alcohol, bleef het trekken. Nu zie ik gewoon geen voordelen meer in het drinken. Maar ik vind het echt héél fijn om als starter jullie verhalen te lezen. Toch een extra bevestiging dat ik de goede weg aan het bewandelen ben jowan, Aline38, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Quinn Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Die craving heb ik ook niet echt, geen situaties ofzo waar voor mijn gevoel drank bij hoort. Maar wel wat @Lars zegt, als het te moeilijk en zwaar wordt, is er drank. En die momenten zijn vele. Lars reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 8 april 2018 Rapport Geplaatst 8 april 2018 Tjee @harald , wat fijn dat je goed hebt geslapen! Ga je buiten wandelen zo? Heb een fijne dag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden