Lars Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen het lijkt weer een mooie dag te worden geniet er van Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen Heel diep geslapen en nu duf wakker geworden. Eerst maar eens koffie dus. Heerlijk stil buiten nu, op wat zingende vogeltjes na. Vanmiddag weer lekker in de tuin met een boek. Heerlijk zo'n weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen Idem dito @NickyLJ80! Buiten dat van de koffie. Lust ik niet Maar eerst nog ff naar de fitness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Hier is cola @fleurtje en koffie en thee voor de liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Gooooooooooooooooooooooooeeeeie morgen, Vandaag wordt het weer een heerlijk zonnige dag dus dadelijk maar eens gauw het bed verschonen en dan naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Lekker Lars, nog één dan. En daarna maar eens iets eten. En fleurtje alweer naar de sportschool? Doe het je niet na... Jullie nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik denk dat we nog wel een groepswandeling gaan maken hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen. Over een uurtje met de valys naar mijn hoogbejaarde moeder. Elke keer weer spannend hoe ze er aan toe is. Ik ben blij dat ik toch met de valys ga. Zelf dat hele eind rijden is nog een stap te ver. Ik ben nog steeds niet echt fit. Duurt best lang, maar ja, heeft zijn tijd nodig. Zo, nu eerst met de hond wandelen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Veel plezier Lente en hartstikke goed dat je voor het makkelijkste gekozen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen allemaal, Net pas wakker! Heerlijk geslapen voel me meteen een stuk beter. Nog wel duf dus eerst koffie, dank @Yvonne @fleurtje Succes bij de fitness @Lente Succes/plezier bij je moeder Voor iedereen: Een prettige dag het is mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Thanks , en de koffie was vandaag door @Lars gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Zojuist zei Lente: Thanks , en de koffie was vandaag door @Lars gezet Nog niet wakker dus haha. Ok @Lars Bedankt voor de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Geeft niet normaal doet Yvonne het maar dat lukt haar dinsdag niet dus dan doe ik het even Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Net je koffie op. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Bewolkt hier, vogelgeluiden. Goedemorgen! Zwemmen zo, eerst thee, dan koffie, dank @Yvonne. Vanmiddag vriendin helpen die gaat verhuizen. We gaan inpakken. Gisteren lag mijn man met zijn kleren aan in bed. Hij had iets gedronken voor het eerst na lange tijd, snurken, moe, met kleren aan in bed. Niet meer in staat tot iets. Zo zie je maar wat het met je doet, wow..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik lees zo hier en daar dat mensen twijfelen. Twijfelen, of ze al zeker genoeg zijn om weer te kunnen gaan drinken, maar nu met mate. Nou, ik gun ze van harte dat ze dat kunnen. Ik was eergisteren precies 2,5 jaar nuchter. En ik twijfel niet, ik wéét! Ik weet dat ik het niet kan, nu niet en over 10 jaar niet. Ik heb dat zo’n 40 zuipjaren niet gekund, en er is geen enkele reden om er van uit te gaan dat ik het nu wél zou kunnen. Vanmiddag wordt het lekker warm, het dakje gaat van mijn cabrio en ik laat me eens lekker op een terrasje vollopen. Twijfel nu toch een beetje: Radler 0 %, of toch bitter lemon? Och, in het zonnetje is alles lekker, voor mij nu wel tenminste. Heb dat echt moeten leren, dat genieten van 0 %. Was niet meteen zo, duurt even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Aargh..... dank @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Hoe oud ben jij @hub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik ben van jouw leeftijd, Lars. 59 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 2 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Dacht dat je een stuk jonger dan mij was begon nu te twijfelen van 40 jaar drinken. Maar ik herken het hier ook een dikke 40 jaar en nee ik kan en wil niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goedemorgen. Lekker, koffie. Vriend is net richting werk en ik ga nog een paar uur pitten. Hoop ik althans. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Goeiemorgen op deze mooie zondagmorgen! Mooi gezegd Hub Ik ga nog even aan de slag in de tuin. Ik ben bij mijn zitje overal horren aan het maken omdat ik naast een paardenboer woon en ik anders gek van de vliegen word. Dat is een aardige klus met mijn slechte rug. Maar als het klaar is kan ik heerlijk met een boek op mijn ligbedje dus het moet af vandaag! Nu eerst eens de koffie van Lars proeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Lars: Dacht dat je een stuk jonger dan mij was begon nu te twijfelen van 40 jaar drinken. Maar ik herken het hier ook een dikke 40 jaar en nee ik kan en wil niet meer Helaas is het voor sommigen niet weggelegd om met mate te drinken. De meesten kunnen dat gelukkig wel, en dat gun ik ze van harte. Ik kan dat niet, en ik weet eigenlijk nu pas dat je ook gewoon helemaal zonder drank van het leven kunt genieten. Ik wou ook wel dat dat anders was, maar soms moeten we de dingen maar accepteren omdat we nu eenmaal zo zijn en niet anders. En ik denk dat jij net zo bent als ik? Iemand zonder rem? Dan drinken we vandaag toch gewoon niet? Heb ik iets om straks in het zonnetje lekker over te zwijmelen, al die lui met hetzelfde mankement. Beetje leedvermaak mag wel als je in hetzelfde schuitje zit, vind ik. 8 april 2018 bewerkt door Gast typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden