Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 april 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen bijna weekend en inderdaad met mooi weer. Vandaag maar weer even een drempel over. Iemand van de aa groep bood aan om een keer te wandelen of te fietsen maar ja wil ook niet opdringerig zijn. Toch maar een berichtje sturen of hij misschien dit weekend een keer mee wil

Dagpact

Antoinnette

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Ik las van de week dat iemand droomde over drank. Ik werd vanacht ook wakker en droomde dat ik gedronken had. Ik moest echt even goed nadenken zo echt was het. Ik droom wel vaker vreemd. Gelukkig ben ik nog steeds alcohol vrij. 

@Gipsy werk ze vandaag. Gelukkig bijna weekend of werk je morgen ook?

@Lars Gewoon doen hoor.

inderdaad een mooi weekend voor de deur met prachtig weer. En, het wordt alleen maar mooier :)

x Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Het ziet er prachtig uit buiten! Nog wat fris maar het word warm!

Vanmiddag weer naar de brijder lekker op de fiets, dat is toch altijd nog 26 km., maar met dit weer geen straf. Verder meteen wat boodschapjes doen in de stad dan is de dag weer goed gevuld. :)

Mooie dag allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Antoinnette

Lars

jowan

AlJo

Kunsie

IJsvogel

 

Goedemorgen! Wat een mooi vooruitzicht, dit lekkere weertje. Nu nog fris. Helemaal niet goed geslapen, maar dat kwam ook een beetje omdat ik tijdens de bodyscan meditatie die ik voor mindfulness moet doen in slaap was gevallen gisterenmiddag ;-) Ik kon het wel redelijk relativeren, ben even gaan lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei jowan:

Vraag:

Hoe staat het met je gevoel voor eigenwaarde als je het nodig heb iemand of groepen in de maling te nemen als je een flauw grapje wil maken?

jowan kun je wat duidelijker zijn? Wat bedoel je precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet zeker Kunsie omdat Jowan geen naam noemt maar het kan zijn dat hij mijn berichtjes bedoeld gisteren over homo's. Maar als dat zo is zal ik het even verduidelijken. Ik heb absoluut geen hekel aan deze mensen in tegendeel zelfs. Het is meer dat ik een hekel aan mensen heb die deze mensen veroordelen. Daar stak ik de draak mee omdat ik mezelf altijd afvraag, wie zijn jullie om een ander te veroordelen, in elkaar te timmeren enz.

Laat mensen a.u.b. gelukkig zijn, of zijn jullie bang voor je eigen gevoelens.

Goed ik ben werken.

O en ik heb gisteren nog geschreven dat mijn beste vriendin lesbisch is, dom dat dat dan niet gelezen wordt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jowan je vraagt hoe het met hun gevoel van eigenwaarde staat, maar waarom niet zeggen wat het jou doet als je zoiets leest?
Wat zal het je bommen van waaruit mensen zijn zoals ze zijn, jij hoeft de wereld niet te verbeteren, anders dan bij jezelf te beginnen (en blijven doen?)
Ik las het gisteren net zoals de Startrek-gesprekken; mij zegt het niet veel, maar fijn dat anderen er lol om hebben, toch?
En flauwe grapjes zijn flauw, meer niet. Van de een kan ik het hebben en van de ander krijg ik irritaties. Is mijn eigen reactie, zegt weinig over hen.
Maar waar ik een beetje bang voor ben soms, en ook bij mezelf herken: om zo'n vraag te stellen kan ook wijzen op ego: ik voel me soms "beter" wanneer
ik zgn slechte eigenschappen van anderen benoem, ken jij die ook? Bij vrouwen is dat vaak roddelgedrag, bij jou herken ik geen roddelen, maar vermoed wel ego.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...