Lars Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Ik gun jou de eer Lars, goedemorgen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Wzt gaan we doem hier verder? Ook goedemorgen Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Nancy al oma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Hoe gaat het met jou Lars, al iets beter in je vel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 (bewerkt) Nee gaat niet zo goed. Maar ik drink niet en ook geen behoefte aan 7 maart 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Jammer om te lezen Lars, ik gun je betere tijden, wel knap dat je niet drinkt hoor Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Jij gaat goed he. Mooi om te lezen Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Dank je, alleen slapen gaat soms iets minder, nu ook weer om 5 uur wakker, ga er toch zo maar weer een uurtje in, anders wel een hele lange dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Ik heb douchedag en dam naar dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen! Druk druk druk. En weer weg Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact Antoinnette jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Alles.kits jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goede morgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goeie morgen allemaal, Welkom Kale. Toevallig toch niet Herman den Blijker hé? Zo kanjers ik ook vlug want ga dadelijk ook naar de dagbesteding. Doeiiiiiiiiiiiiiiii lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen. Lars en Fleurtje fijn jullie weer te lezen. Sterkte Lars. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Dagpact Antoinnette jowan Zbb Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Allebei weer terug van jullie eiland @fleurtje en @Larshartje? Gelukkig Hoi Kale! @nancy al nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 @Lars: Uiteindelijk moet ik zeggen dat het gewoon goed gaat. Maar het is zo'n langdurige situatie dat het hard werken en zwoegen is, dus het lijkt van kort bij minder goed te gaan. Ik ben met mijn sponsor stevig met de stappen aan de gang en dat gaat diep, levensveranderend. Dat is gewoon bikkelhard werken. Maar ik groei, word elke dag een ietsiepietsie beter mens. En daar is het om begonnen. Je begrijpt: alleen stoppen met zuipen was het niet voor mij, ik wil met mijn terug gewonnen leven ook zinnige dingen doen. Ik heb gemist dat het met jou minder gaat, tijdelijk? Ik lees alleen dit draadje, dus als je ook ergens anders schrijft dan kan ik het niet helemaal meer volgen. Ouwe man, he... Ik mis je op de dagpact...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen, Dagpact: Antoinnette jowan Zbb Reacher Rosee Fijne dag allen. Ik ga aan de slag, drukke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen frummers, het was weer krabben vanmorgen Maar wel een zonnetje al. Bakje eerst maar en de krant en daarna hard aan de slag.. Fijn om Lars en Fleur weer te zien trouwens... Ennu Kale, spreek je jouw naam nou uit als kale of als keel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen allemaal. Mooi mistig nog, hier over de weilanden. Ik dacht heel even dat ik vol uitkeek op een buizerd in het gras, net aan de andere kant van de sloot. Maar t is gewoon een grote eend. Met koffie in de deur. Het voordeel van de bittere kou verleden week: de huidige temperatuur blíjft aangenaam voelen. Ik kan weer meer hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Hahahaha... een heel stoere eend dus. En jaaaa, mooi weer vanmorgen, de zon kwam ook zo mooi op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen Dagpact: Antoinnette jowan Zbb Reacher Rosee Amethist Fijne woensdag iedereen, eigelijk had ik vrij, maar er is iemand ziek. Dus werken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Nou, fijne werkdag dan Amethist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden