Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Sandro: Tijd voor middagdutjes heeft niet iedereen. Zou het af en toe wel lekker vinden. Klopt. Die tijd kan je vaak wel maken. Als het voor jouzelf beter is. In het verlengde van: "om te stoppen met drinken hoefde ik maar één ding te veranderen: alles". In den beginne klinkt dat onmogelijk en als vaag geklets van iemand "die het maar makkelijk heeft". Later blijkt, of kan blijken, dat juist dát wat je bij voorbaat als onveranderbaar ziet, soms het meest door jouzelf en niemand anders als blokkade opgebouwd is. Zo verging het mij tenminste. 6 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 2 uur geleden zei Kohtje: Wéét waar je aan begint, Pytje.. Hoe kan ik nou iets weten, @Kohtje, als ik er nog aan beginnen moet?? Was het maar zo gemakkelijk, dan hadden we dit hele forum niet nodig Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Andere invalshoek dan, Pytje.. Waarom nu pas? Nee, je hoeft niet te antwoorden. Ben je nu echt voor het eerst op de dagdraad? In dat geval: welkom (in onze huiskamer). En nu ga ik wat doen. Géén tukje in de stoel. Jammer voor de hond, maar die ligt nu in z'n mand en maakt z'n slaapuren sowieso. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 (bewerkt) Terug van de huisarts. Het bezoekje voor de "gezelligheid", om ook als gezond mens een band op te bouwen. Belangrijk vind ik dat. Samen ook even teruggekeken op de smerige bacterie die mijn gezondheid achteraf jaren zo vaag ondermijnde. Lastig te vinden, lastig ook te onderscheiden vanuit zo'n "alcoholhersteltraject". Wat is wat... Maar hoe fijn nu. Iedere maand wel een dag uitvallen door vermoeidheid en koorts was ook prima om mee te leven, omheen te leven. Want zo wás het wel. Nu niet meer. Ik zit in het gras in de zon. Naast mijn bus. Geur van hooi om me heen en gedempte mensengeluiden in dit stukje natuur zo vol met herinneringen uit de tijd dat ik met vier hele jonge kinderen hier rondbanjerde..... heel even heel gelukkig en wat ontdaan of eigenlijk....ontroerd. Zo maar even het hier uitgezette 4mijl-rondje lopen. 6 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Ik heb mijn kleindochter net opgehaald van het kinderdagverblijf, zoon en schoondochter zijn naar het ziekenhuis om te bevallen! Snel eten gemaakt voor man en zoon hier en dan ga ik maar eens met kleindochter naar hun huis. Lekker douchen, voorlezen en wachten tot papa en mama thuis komen met de baby.....zo spannend dit. Dit is een dag met een gouden randje. Misschien dat ik daarom mijn eigen dagdraadje opende vanmorgen?? In blijde verwachting........wordt vervolgd Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Woh.. nancy. Nog iets te vroeg om te feliciteren, maar spannend wel natuurlijk. Geniet maar van de spanning, zo met je kleindochter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Ga zo met m'n vrouw even uit eten.. ze heeft vandaag een vast contract aangeboden gekregen van haar werk. Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Spannend Nancy Veel plezier en gefeliciteerd met je vrouw Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Goedemiddag allemaal, Vandaag weer 12 km gelopen, afgelopen zondag 8 Dus weer goed bezig al zeg ik het zelf Jopie, Wat kan jij toch altijd heerlijk beeldend schrijven ! Nancy, Oef, wat spannend zeg weet er alles van Laat maar snel weten als er nieuws is Koh, Veel plezier vanavond Heerlijk voor je vrouw Vaste contracten worden tegenwoordig niet snel meer gegeven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Gaaf @Kohtje Eet smakelijk! Goedemiddag allen. Na 3 dagen nu toch wat gedronken, maar het is me toch 3 dagen gelukt en daar ben ik blij mee! Iemand nog wat van Harald gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Spannend @nancy Ik hoop dat alles goed gaat en lekker genieten zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 O Nancy..... wow!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 2 uur geleden zei Gypsy: Gaaf @Kohtje Eet smakelijk! Goedemiddag allen. Na 3 dagen nu toch wat gedronken, maar het is me toch 3 dagen gelukt en daar ben ik blij mee! Had je het liever langer willen volhouden dan 3 dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Niet door mij hoor Ik drink ook weleens wat. Het gaat mij erom dat ik niet meer van die absurde hoeveelheden drink. Maar goed, de vraag was voor Gypsy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Hoezo? Als zijn plan was om na 3 dagen wel weer eens wat te gaan drinken dan zijn het helemaal geen goede reacties. Dan heeft hij zich namelijk prima aan zijn plan gehouden. Kortom, volgens mij is het gewoon verstandig om het antwoord van Gypsy af te wachten en niks voor hem in te gaan vullen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 3 minuten geleden zei Bor: Plan. Welk plan. Daar was al 1 van de 3. ? Snap ik niet. Maar jij ook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 @Bor en @Francoise Ik snap jullie alle twee wel. Om even voor mezelf te spreken: ik zit pas net op dit forum en ken Jannigje dus niet. Ik kan daarom niks met al die posts, maar ik lees er dan maar een beetje overheen. Maar ik kan ook heel goed begrijpen dat het voor andere posters die lief en leed met haar gedeeld hebben juist wel heel belangrijk is. Misschien kan e.e.a. soms wat meer via private messages? Ik weet niet hoe gebruikelijk dat is op dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 kleurrijke dag, inderdaad Francoise vragen staat altijd vrij hoor, jij mag jezelf zijn en blijven en wij ook bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 Welterusten allen. Tevreden met deze dag. Redelijk rustig in de kop en genoten van het feit dat ik vrij ben, ook in de brede zin. Geen plannen voor morgen. Wel zin om een stukje provincie groningen te fietsen. Wie weet. Eerst maar eens slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Francoise: Ik zal er niet meer naar vragen. Iedereen gelukkig. Wat een kl..... dag Grijns. Ook ongesteld? Lekker slapen zo. Is die dag ook weer voorbij. "Dit gaat voorbij", zei mijn vader dan. En hij had gelijk. 6 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Jammer weer hier op het forum. Veel spanningen. Wat betreft mezelf. Ik heb aangegeven dat ik af en toe een dag zonder wil en voor de rest minder sterke drank wil nemen en minderen. Ik heb 3 dagen zonder gered, ik ben daar dus blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Tuurlijk mag iedereen die daar behoefte aan heeft aangeven dat ze een berichtje van Jannigje missen. En ja, er mag ook gevraagd worden of er iemand is die contact met haar heeft... Áls dat al het geval zou zijn dan kan die persoon met Jannigje overleggen of er een berichtje over haar geplaatst mag worden. Francoise, probeer het je niet aan te trekken..... Ik las pasgeleden onderstaande: Als iemand jou een cadeautje geeft en jij neemt het niet aan, van wie is dat cadeautje dan? Dat blijft dan van de gever. Zo is het ook met opmerkingen die een persoon tegen jou maakt: als jij de opmerking niet 'aanneemt' blijft hij bij de spreker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 dat is niet wonderlijk Bor, lees Yvonne maar; zodra jij je irritaties hier deelt, lezen anderen die, ik probeer ze niet aan te nemen als cadeautje, maar ze doen wel wat bij me in al die jaren heb ik nooit echt geleerd wat scrollen is; om te weten wat ik wil scrollen moet ik het eerst toch lezen he, dus als iemand zijn cadeautjes hier deelt, heb ik ze ook gezien. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Dergelijke irritaties kun je maar beter niet hier melden. Ze zeggen vaak meer over jou dan over een ander. Niemand heeft er hier dus iets aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden