Spring naar bijdragen

Woensdag, 28 februari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Halootjes,

Goed nieuws mensen ik hoef niet geopereerd te worden. Een pak van m'n hart. De polsinhetgipsinpakker zei " Zo u bent nogal gevallen zeg zo aan de breuken te zien". Heu, breuken, ik heb er maar eentje gezien. "Nou kijkt u maar, hier zit er een, en hier, en hier nog een, ziet u die scheur daar, en daar net boven". Slik, op 5 plekken gebroken?:wacko: Daarom had ik ook zoveel pijn aan.

Maar goed het belangrijkst. Ik hoef niet geopereerd te worden. Kan ook niet ik heb 4 dierenkindjes hier die ik alleen in slaap kan knuffelen in bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Bol, lekker thuis blijven herstellen,

van 5 breuken en een scheurtje, pfffft, jij dacht gelijk maar inhalen dan al die keren dat ik niks brak?

Hier terug van fietsen, eerst 's morgens met fietsmaatje, dat hebben we ingekort tot boodschappen doen en pannenkoeken bakken
maar mijn adresje was toch echt 1/2 uur langs de Reeuwijkse Plassen, dus 2 joggingbroeken, 2 paar handschoenen en tegen mn principes
ook nog een das en baret. Toen de wind nog door mijn handschoenen gierde (oude naadjes?) aan elke hand een plastic tasje en geen centje pijn meer.
Huisvrouwentechniek;). Ik was eigenlijk bij de kringloop op zoek geweest naar van die speciale handkappen, maar voor die enkele keer kan een draagtasje prima dus.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanten Jane, werkt veel beter dan handschoenen
Maar wel een creatieve oplossing, die plastic tasjes :P

Jeetje Bol, op 5 plaatsen gebroken !
Is niet niks
Maar je slaat je er manmoedig doorheen lees ik :)

En hier..
Dus gewoon met de auto weg geweest
Daarna met de auto boodschappen gedaan
De leeuwen en beren die ik vanochtend nog zo helder zag, waren er helemaal niet :blush::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Deze bikkel dacht na het werk maar te gaan hardlopen om warm te worden, maar duhh... die snijdende wind gaat dwars door de bus heen. Ik ben lekker naar een warm huis gevlucht. Tssss....

Zo maar even stiekem kusje stelen bij mijn slapende kroeskopje...

Welterusten allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...