Tessa1987 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen! Dag 29 voor mij.. bijna een maand!! Fijne dag allemaal! Dagpact: Tessa1987 Asterix, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog hartstikke donker, maar de merel heeft er zin... dus het wordt vast een mooie dag. Tessa, je gaat hartstikke goed, mooi meis. Binnen staan koffie en thee klaar, eerst even lekker rustig aan de dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 35 minuten geleden zei Tessa1987: Dagpact: Tessa1987 Antoinnette Goedemorgen lieve mensen. Rustige ochtend en een drukke middag voor de boeg. Jannigje, ik wil je veel sterkte wensen en spirit, volgens mij krijg je niet de griep, maar heb je die al hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemorgen Antoinnette, gaat goed hè? Heerlijk hoor. Spirit sterkte met de griep. Lika, ooooh, wat een verdriet. En ja, hondje heeft het hartstikke goed gehad bij jullie en is hartstikke oud geworden, maar toch... je mist zo'n huisgenootje zo verschrikkeijk.... Jannigje, sterkte meis. Wat verschrikkelijk ellendig dat ze die operatie nu weer hebben uitgesteld. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Ja gaat goed met mij Yvonne, met jou ook wel denk ik. Ik zit goed in mijn vel op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Met mij gaat het ook goed Antoinnette. Wel een drukke tijd even, maar dat is niet erg. En de lente komt er aan.... ik ruik het gewoon, daar word ik ook altijd best blij van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemorgen. Dank allemaal. Geen trippelpootjes boven mijn hoofd nu. Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren (we gingen uit eten) wel even dacht, ‘nu kan ik wel drinken. 1 maar. Dit past.’. Zo zie je maar. Het zat gelijk in mijn kop. Verdriet, het leven vieren etc. Niet gedaan. Natuurlijk niet.....Blijf alert allemaal. En maak een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Die pootjes zul je nog wel even blijven horen Lika. Bij ons hangt al zo'n 40 jaar een totaal vergeelde en met plakband bij elkaar gehouden quote die we ooit uit het Haarlems Dagblad knipten:"Hij heeft slechts één tekortkoming en dat is dat hij op een dag uw hart zal breken, want honden leven maar een korte tijd". Hij raakte ons, wij hadden toen net onze eerste hond.... Goedemorgen Kruidje en Jopie... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Tessa1987 Amethist Fijne dinsdag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Jij ook een fijne dag Amethist. Ik ga aan de slag hier, hoogste tijd. Luitjes, maak er een mooie dag van, de zon doet in ieder geval al zijn best... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Zojuist zei Amethist: Dagpact: Tessa1987 Amethist Antoinnette Goedemorgen Amethist, je had me er af gegooid, niet erg hoor, maar kom er wel weer bij als je het goed vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goeie morgen lieve mensen, Tessa een grote bos voor je. Hartstikke goed hoor. Lika nee natuurlijk doe je het niet. Je heet niet voor niets Lika. Ja waar dat nu weer op slaat weet ik niet. Zo mensen ik heb toppie geslapen en heb veel zin in de dag. Tessa1987 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Begrijp net dat je hond is overleden @Lika? Heel veel sterkte met het verdriet Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Ja, alert blijven...zo is het Lika....ook als je verdrietig bent Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Sorry Antoinette, had je berichtje erna niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Tessa1987 Amethist Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 (bewerkt) 20 februari 2018 bewerkt door bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 (bewerkt) 20 februari 2018 bewerkt door bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Tessa1987 Amethist Antoinnette Lars Rosee Eenvoor jou Lika. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Och Lika. Elke keer dat ik met ons ouwetje (van 'nog maar' vijftien) het 'rondje' schuifel word ik aan dit onvermijdelijke moment herinnerd. Jouw verhaal doet me die ouwe van ons nog eens extra knuffelen. De jongste (net twee) profiteert daarvan mee, want die kan ik niet overslaan wat knuffeltjes betreft. Ik ben verder niet zo'n knuffelaar, maar die honden... Sterkte ermee. Jullie allemaal. Want een hond wordt al snel een volwaardig familielid.. en laat een evenredige leegte achter. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 @Lika @bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden