Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 februari

Tessa1987

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Antoinnette, gaat goed hè? Heerlijk hoor. 

Spirit sterkte met de griep. 

Lika, ooooh, wat een verdriet. En ja, hondje heeft het hartstikke goed gehad bij jullie en is
hartstikke oud geworden, maar toch... je mist zo'n huisgenootje zo verschrikkeijk.... 

Jannigje, sterkte meis. Wat verschrikkelijk ellendig dat ze die operatie nu weer hebben uitgesteld. ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Dank allemaal. Geen trippelpootjes boven mijn hoofd nu. Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren (we gingen uit eten) wel even dacht, ‘nu kan ik wel drinken. 1 maar. Dit past.’. Zo zie je maar. Het zat gelijk in mijn kop. Verdriet, het leven vieren etc. 

Niet gedaan. Natuurlijk niet.....Blijf alert allemaal. En maak een mooie dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die pootjes zul je nog wel even blijven horen Lika. 
Bij ons hangt al zo'n 40 jaar een totaal vergeelde en met plakband bij elkaar gehouden quote die we ooit uit het Haarlems Dagblad knipten:
"Hij heeft slechts één tekortkoming en dat is dat hij op een dag uw hart zal breken, want honden leven maar een korte tijd". 
Hij raakte ons, wij hadden toen net onze eerste hond.... 

Goedemorgen Kruidje en Jopie... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Lika. Elke keer dat ik met ons ouwetje (van 'nog maar' vijftien) het 'rondje' schuifel word ik aan dit onvermijdelijke moment herinnerd.
Jouw verhaal doet me die ouwe van ons nog eens extra knuffelen. De jongste (net twee) profiteert daarvan mee, want die kan ik niet
overslaan wat knuffeltjes betreft. Ik ben verder niet zo'n knuffelaar, maar die honden...

Sterkte ermee. Jullie allemaal. Want een hond wordt al snel een volwaardig familielid.. en laat een evenredige leegte achter. :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...