Antoinnette Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Hoi bolletje, ja heb ik gezien na tip van mede forummer. Nog een tijd van wakker gelegen, maar een erg mooie ontroerende film, aanrader voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 (bewerkt) Handwasje wit gedaan. Ahhhhhhhhh Mijn overhemmetjes zijn zo mooi wit geworden..... beetje blij. De kleine dingen.... 19 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Zal straks, als het zonnetje weer gaat schijnen, mooi staan. Jopie met zo'n mooi wit overhemmetje en een kop koffie in de deur... Gefeliciteerd, jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goedemiddag allemaal, Spirit, Ik kon er niets aan doen, maar moest vreselijk lachen om je verhaal van het kunstgebit op straat Zag het zo voor me Maar misschien heb je gewoon een virusje te pakken Je kleindochter was toch ook aan de diarree (dacht ik gelezen te hebben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 22 minuten geleden zei spirit: Nee, niet echt.. Rotterdom zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Sterkte spirit Vrees dat je kleindochter je toch echt heeft aangestoken Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Och, ach, onze hond is ingeslapen vandaag. Heeeeeeeeeeeel oud was ze. En dement. Maar toch. We hebben vreselijk gehuild.zijn uit eten gegaan naar een vertrouwd adres en liggen nu allen al een half uur uitgeput in bed. Dag lief hondje. Vreselijk. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ach lieve Lika Voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ach Lika, wat een verdriet, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Dank. Ze was echt al 18 of 19. We hadden haar tweedehands. De kinderen weten niet beter. Ik ook bijna niet meer. Ze heeft het fijn gehad en wij met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ik kreeg vandaag slecht nieuws, mijn operatie is weer uitgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Jemig. Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Wat een nare dingen vandaag. @Lika sterkte, wat een gemis voor jullie. @Jannigjeook sterkte met afwachten en @spiritbeterschap. Mijn jongste zoon al weken op en af grieperig. Tijd dat het lente wordt. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 En welterusten allemaal. Mijn werkweek zit er weer op. Weekje vrij. Niet leeg, wel vrij. Bed is warm. Slapen. Moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 20 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Citaat Citaat Citaat heb net als jij het idee dat ik ben aangekomen ( weet het niet zeker want geen weegschaal) dacht dat de kilo s eraf zouden vliegen nu ik niet meer drink, ik sport en eet gezond maar ben volgens mij niet afgevallen. Stom hoor. @Rosee Ja het is heel vreemd, je zou denken dat het redelijk vanzelf zou gaan als je stopt met drinken. Ik eet daarnaast super gezond en beweeg meer dan ooit tevoren, vind het dus heel vreemd dat ik juist aankom in plaats van afval. Heel frustrerend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 ja hoor ben weer eens gevallen. m'n pols doet vreselijk zeer. dadelijk naar de dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden