Tessa1987 Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 De eerste keer dat ik het dagpact open! Nieuwe week! Ik begin chagrijnig want ik heb deze week zo mijn best gedaan om gezond te eten en veel te bewegen en ik ben gewoon aangekomen!! Daar had ik nooit last van toen ik nog dronk. Dagpact: Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Haha, dat is bagger! Goedemorgen! Ik ben ook sacho... weer niet geslapen..... maar toch weer een poging doen. Dagpact: Tessa1987 Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goedemorgen dames! Ik moet er weer vandoor. Werken, werken werken.. @Lika sterkte vanddag . Alhoewel ik nu twijfel of t al gebeurd is of vandaag ging gebeuren... toch nen dikke knuf Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Tessa1987 Gypsy jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Wat lief @fleurtje. Vandaag ja. Dank je. Goede dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goedemorgen frummers. Heb de wekker een lel gegeven en nog een uur langer geslapen, dat mocht, lekker. En nu eerst een bakje en de krant... Ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Lika sterkte vandaag... maar uhm, heb even niet opgelet geloof ik, wat gaat er gebeuren? Gypsy... hou vol hoor, het slapen komt weer, echt. Tessa, misschien houdt je vocht vast, misschien (waarschijnlijk) is jouw stofwisseling iets veranderd, het kunnen hormonen zijn..... houd moed meis, trekt vanzelf weer bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Tessa1987 Gypsy jowan Amethist Fijne maandag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Jij ook een fijne dag vandaag Amethist. Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ik vind het wel heel moeilijk hoor.... wat hebben jullie ondernomen om eraf te komen? Ik heb een afspraak bij de dokter, eens kijken wat hij zegt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goeie morgen iedereen, Ik ben mijn hele leven al veel te dik en geef daar lekker geen hol om. Vind andere dingen veel belangrijker, zoals, dadelijk het plastic buiiten zetten, hondjes borstelen, bakkie koffie van Von, en nog een en dan vanmiddag weer naar de dagbesteding. Dat is voor mij belangrijk daar krijg ik een fijn gevoel van lijnen niet dus begin ik daar niet aan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ik ben ook te dik..... maar dat is niet mijn probleem, dat is toch echt wel de drank. eerst dat maar aanpakken en misschien daarna mijn gewicht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 (bewerkt) Te dik? Te vet of te zwaar? Twee verschillende dingen..... wanneer je gaat sporten én gezonder eten wordt je niet per definitie lichter. Spieren ontwikkelen zich en zijn veel zwaarder dan vet. Toch word je vele malen gezonder. De vraag is natuurlijk wat je doel is. Tip: weegschaal eruit en alleen je vetrollen voelen dan wel het gaatje van je riem in de gaten houden en de kracht en beweeglijkheid van je lichaam. Dat is meer dan nauwkeurig genoeg. Binnen een week significant afvallen is per definitie (!) niet structureel noch gezond. 19 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goedemorgen allemaal. Ik spreek vandaag niets met mezelf af. Eens kijken hoe het komt en gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 (bewerkt) Te dik, te vet, te zwaar.... dat zijn er al 3 ipv 2 en dat is toch echt hetzelfde...... Spieren zijn zwaarder dan vet, dat is waar maar een bmi is echt wel waar....... 19 februari 2018 bewerkt door Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Wat jij wil @Gypsy..... wat jij belangrijk vindt... En goede morgen allemaal. Geen zon vandaag. Jammer:( Maar wel koffie. Niet in de deur maar vlak voor t kacheltje. Ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Dagpact: Tessa1987 Gypsy jowan Amethist IJsvogel Goedemorgen allemaal! Ik heb met mezelf afgesproken om maar 1x per maand te wegen omdat dit bijzaak is en ik mezelf niet wil demotiveren. Omdat ik ook gestopt ben met roken verwachtte ik niet heel veel af te vallen (en dat is ook zo, gelijk gebleven). Vorige x toen ik stopte met roken kwam ik 5 kilo aan. Maar het blijft vreemd als je bedenkt hoeveel calorieën er in 1 fles wijn zitten..... En ben ik er meer mee bezig dat ik eigenlijk wil, ik heb ook meer moeite om lekkere dingen laten staan terwijl ik dat voordat ik stopte niet had. Fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Goedemorgen, Dagpact: Tessa1987 Gypsy jowan Amethist Ijsvogel Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 @Tessa1987heb net als jij het idee dat ik ben aangekomen ( weet het niet zeker want geen weegschaal) dacht dat de kilo s eraf zouden vliegen nu ik niet meer drink, ik sport en eet gezond maar ben volgens mij niet afgevallen. Stom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 (bewerkt) In leven blijven en gezond blijven gaat over voedingsstoffen. Niet over calorieën. Over bepaalde stoffen in ieder geval (!) binnenkrijgen. Eiwitten, koolhydraten, vetten, vitamines, mineralen.... En zo nog een paar. Beter al dat goede en uitgebalanceerde wel, en óók nog teveel aan bagger (En ja, dan word je wat dikker), dan te weinig aan voedingsstoffen en gelijkblijven of afvallen maar feitelijk je lichaam uithollen. Het is je lichaam waar je het mee moet doen. De basis voor alles. Zelfs voor je stemming en stabiliteit. En dan kan iets zwaarder zijn (Zelfs wat vetter zijn) ver te verkiezen zijn boven iets anders. En "mooi"....ach, dat is zo subjectief.... Hoe dan ook: ik ga (al jaren) voor een lijf dat doet wat t moet doen voor zover ik daar invloed op heb. De rest is ondergeschikt. Lijven die t doen, ogen die stralen, een huid die glanst.... dat vind ík mooi. Of t dan een lijf van 50 of van 100 kilo is..... 19 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei jopie: Te dik? Te vet of te zwaar?Spieren ontwikkelen zich en zijn veel zwaarder dan vet. Nou dat is bij mij het geval. Ik ben heeeeeel erg gespierd.87 kg. aan spierbundels. 19 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Weet ik bolle. Ik had t willen schrijven. 1 spierbonk. Grijns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Jopske lekker wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 1 uur geleden zei Rosee: Dagpact: Tessa1987 Gypsy jowan Amethist Ijsvogel Rosee Antoinnette Goedemorgen, al weer een drukke ochtend achter de rug, maar geeft wel voldoening. Vanmiddag iets rustiger al weet ik nooit wat er nog op mijn pad komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 (bewerkt) Antoinette heb je gisteren de film :" A Danish girl" gezien? Dat is zo'n mooie film. Maar er wordt dan ook heel goed geacteerd. 19 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden