reboot Geplaatst 2 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Alweer vrijdag en zoals gewoonlijk de moeilijkste avond maar, ik heb geen behoefte althans nu nog niet ik vind het wel lekker zo. en als alles goed gaat ga ik mijn derde week in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Wat goed reboot! Op naar een maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 2 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 dat is nog wel heel erg ver weg en er kan nog van alles tussen komen hij ligt altijd op de loer en pakt wanneer je het zwakst bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 16 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 nog één nachtje slapen en dan 4 weken droog moeilijk........? soms best wel vooral de vrijdag avond, iedereen uitgeput vroeg onder de wol, lekker alleen met mijn fles wijn, en meestal iets meer. doordeweeks dronk ik ook wel vooral als je de volgende dag vrij bent en ik was parttimer lekker morgen vrij kom maar op met die wijn heb ik wel verdiend maar op een gegeven moment was ik het blijkbaar toch zat, om me elke morgen weer uit bed te slepen en denken het hoeft van mij niet meer die drank niet het leven niet,ben ik dit die vrolijke meid waar is die gebleven, maar elke avond ging ik weer voor de bijl. totdat ik een boek las De moed om te veranderen en de film days of wine and roses had gezien toen wist ik het zeker dit gaat zo niet langer voorlopig geen alcohol voor mij meer en zie hier al 4 weken geen drup, op naar de drie maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Alvast gefeliciteerd reboot . Dat er nog velen mogen volgen. Ja we moeten allemaal wennen aan onze nieuwe levensstijl. Ik heb nu na 6 maanden avonden en weekenden dat ik er geeneens aan denk . Moeilijk te geloven maar echt waar . Hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 16 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 6 maanden proficiat dat duurt voor mij nog heeeeeel erg lang hoe kom ik de vakantie door denk ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 6 minuten geleden zei reboot: 6 maanden proficiat dat duurt voor mij nog heeeeeel erg lang hoe kom ik de vakantie door denk ik dan 't Is dat je die 'knipoog' achter je berichtje zet, anders had ik gedacht: hoezo hoe kom je die vakantie door... lekker vakantie vieren. Maar je verluchtigt je eigen 'probleem' zelf al een beetje. 't Is waar dat het eerste jaar alles een beetje nieuw is, de eerste keer dit zonder drank, de eerste keer dat zonder drank, en zus en zo ook de eerste keer zonder drank en daar hoort vakantie ook toe. Maar als je echt niet meer wilt drinken en dat 'klein' houdt door er 'alleen vandaag' voor te plakken dan zit daar zo maar opeens een vakantie in je alcoholloze ervaringen. En als je zo je dagen aaneenrijgt zit je zonder je al te veel zorgen over de (verre) toekomst te hebben hoeven maken zomaar op een dag op 6 maanden en/of meer. Maar vandaag is de belangrijkste dag, die maakt of breekt je cleantijdsnoer. Ik neem geheel tegen m'n gewoonte in maar even een klein voorschotje door je nu alvast te feliciteren met je vier weken droog na dit ene nachtje. Hoewel, je weet maar nooit want het is de voor jou zo moeilijke vrijdagavond, maar je straalt zelfvertrouwen uit en ik vertrouw graag met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 16 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Bedankt Kohtje kom deze avond wel door of er moet wel iets heel dramatiche gebeuren en dan nog denk ik dat ik geen neut neem. Maar we gaan inderdaad dag voor dag en later.........is er weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Wauw goed gedaan hoor! Op naar je volgende mijlpaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ben er nog, week 6 gaat voor mij in Vrijdagavond boodschappen wezen doen en wat viel mij op iedeéén heeft wijn in zijn of haar winkelwagentje liggen flessen of drie liter pakken, en port niet te vergeten of ze staan bij de afdeling wijn welke zullen we nemen leuke aanbiedingen doorlopen Bij mij komt er een mooie bos bloemen op tafel Triggers ik heb ze uiteraard gehad deze week vooral als ze een sneue opmerking maken naar mij waar ze waarschijnlijk zelf geeneens erg in hebben, maar ja die zijn er ook als ik drink Ik voel me goed en sterk de juiste beslissing geweest Sensitief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ha Reboot, fijn om te lezen je gaat goed! Fijn zo 'n bos bloemen voor jezelf, ik heb vandaag ook een grote bos tulpen voor mezelf gehaald als beloning voor weer een alcoholloos weekend. Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Bedankt Rosee jij bent ook lekker bezig we komen er wel samen met de bloemen die staan wat langer dan zo'n fles wijn de Lente in huis dat heeft iedereen nodig momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 (bewerkt) Ik hoef geen excuses meer te bedenken, om niet te drinken Alcohol is zooooooo slecht Geniet maar drink liever niet,twee maanden droog 19 april 2018 bewerkt door reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Mooi, twee maanden al. Mag ik uit het bovenstaande lezen dat het je steeds makkelijker af gaat de drank te laten voor wat het is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 19 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Ja Bob het gaat me goed af, al kijk ik wel even de andere kant op in de winkel..... 2 flessen wijn voor 5 euro Ik doel eigenlijk op de media waar ik nu regelmatig lees dat alcohol slecht is en veel jongeren er voor kiezen om alcohol vrij bier te drinken eigenlijk ben ik de tijd vooruit Dank je Francoise jij bent ook goed bezig als ik jou draadje zo lees volhoudertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Yeah 2 maanden je gaat lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 3 uur geleden zei reboot: Ik doel eigenlijk op de media waar ik nu regelmatig lees dat alcohol slecht is en veel jongeren er voor kiezen om alcohol vrij bier te drinken eigenlijk ben ik de tijd vooruit Maar ondertussen gebruiken ze wel allerlei (party) drugs, ook dat was in het nieuws. Dat terzijde. Maar goed bezig reboot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 20 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Daar heb je wel een punt Sandro maar ik slik geen pilletjes dus niet mijn probleem En ik geloof toch dat ik liever een biertje drink dan zo'n eng pilletje van 2 euro Maar nu ben ik gewoon lekker clean Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Ik deed t het liefst allemaal. Maar nu ik niet meer drink is de behoefte aan drugs ook weg. Zou nuchter niet eens in mijn hoofd opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 20 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Drugs is echt ver van mijn bed show nog nooit gedaan zelfs geen joint gaf mij maar mijn peuk pakje shag in borstzak van spijkerjasje maar daar ben ik inmiddels alweer 20 jaar vanaf maar hoe die wijn er toch in is geslopen ergens in mijn achterhoofd zit een heel klein deurtje vol met geheimen en frustraties soms gaat die op een kier open maar liever hou ik hem op slot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 april 2018 Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Yep.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 21 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2018 Dit is veel meer dan een Verslavingsforum thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 12 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Full mental reboot 90 dagen / 3 maanden droog wie had dat verwacht na elke avond een fles wijn na binnen te kieperen zit ik nu braaf aan de fris, Na een zwakpersoon en elke ochtend brak opstaan, emotioneel en geen zin meer in het leven niet meer weten niks meer kunnen onthouden Ben ik zelfverzekerde sterker, alerter helderder weet wat ik wil ben bezig alles uit te voeren wat ik ooit wilde ben rustiger, ben gewoon opnieuw geboren De weg is nog lang en ben er nog lang niet maar mijn doel is recht vooruit genieten geen slachtoffer meer zijn van niemand Mede door heel veel te lezen hier elke dag weer heb ik dit gehaald en door het boek de moed om te veranderen door Dennis Wholey één zin zal me altijd bij blijven "ik ben het zat om zat te zijn" Nog meerdere bariéres moet ik verslaan, en het zal niet makkelijk worden maar dit heb ik maar vast bumperjim en Aline38 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Fantastisch!!!!! Trots op jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Gefeliciteerd! Trots als een pauw mag je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden