Spring naar bijdragen

Donderdag 15 februari


Momentum

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Bor:

 

@jopie Lieverd bel je kinderen even of ze al wat weten, zo wordt je toch gek van onzekerheid?

Dochter weet ook niets. En zit ook in spanning. En hij is ineens al uren onbereikbaar (en met kleindochter). 

Nou ja, aangezien ik nu zowel Schiphol wil sluiten, hun dorp wil barricaderen  als kleindochter ontvoeren lijkt t mij dat ik niet reëel bezig ben. 

Sommig vertrouwen is flinterdun, zo blijkt. Of sommige angsten zijn allesoverheersend misschien. Schaam ik me ook wat voor. 

Ik ga hardlopen. Dit leidt nergens toe en wat gebeuren moet gebeurt toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, meis, kun je alle theorieën nog zo mooi in praktijk brengen, blijkt de 'allerhoogste' je tóch weer van je padje te kunnen brengen...
En met de 'allerhoogste' kun je alles aanduiden waar je op de raarste momenten toch even geen vat op blijkt te hebben.
Ik leef met je mee. Letterlijk natuurlijk, omdat we alle twee tegelijk op deze planeet in leven zijn, ook al komen we elkaar nou nooit eens tegen,
en figuurlijk omdat die muur waar je nu tegenaan lijkt te zijn gelopen me zo akelig bekend voorkomt..
Maar jou kennende krijg je er hierdoor weer een hoop zelfinzicht bij.
En er is niks om je voor te schamen. Dat riekt naar perfectionisme...

:heart:

Lopen meid, lopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 10 minuten de 1e pijntjes. Na 20 de voeten warm. Na 30 minuten lekker lopen en na 40 minuten de verveling. En dan....daarna....is de kop ineens helemaal leeg, kan ik weer helemaal ruim ademen, en kom tot rust en loop.... loop gewoon....

Dank allemaal. Dank ook voor het "niet meegaan" in die onzin. Ik ben weer rustig. Weet nog niets meer maar ben wel weer rustig. 

Jullie zijn schatten. Stuk voor stuk. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...