Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen, we gaan terug in de tijd vandaag :) Nog even en ik ben weer jarig! Ik trakteer! 

Dagpact:

Momentum 

Antoinnette

Amethist

Tessa1978

Fijn dagpact. 

bewerkt door Amethist
Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Het is al helemaal licht en volgens mij is het spiegelglad in het straatje hier... pffff. 
En ik heb ook al gezien dat ik fiks mag krabben... 
Maar eerst een bakje natuurlijk. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Geplaatst

Klopt iets niet met de datum.:D

Goeie morgen mensen. Vandaag ga ik afsluiten met mijn S.P.V.ér. Vrijdag gedaan met mijn neuropsychiater, en zo langzamerhand krijg ik de touwtjes weer in eigen handen. Heerlijk is dat.

Geplaatst

Adam, wat je er allemaal voor doet of laat weet ik niet, maar al grappend en grollend
ben je vandaag wel mooi je 10e droge verjaardag aan het beleven. Gefeliciteerd daarmee!!

Geplaatst

Ik heb nog niet eens 'goedemorgen allemaal' gezegd... heeft niks te maken met blind typen maar meer met
halfwakker de eerste uren doorkomen..

Goedemorgen allemaal.:blush:

Geplaatst

Geen nieuws = goed nieuws , even low-profile op het forum , beetje lezen en dagpacten en de koers aanhouden  

Dagpact

Momentum

Antoinnette

Tessa1987

Amethist

Rosee

Kohtje

MarQ

Geplaatst

Ja, goed nieuws inderdaad. Word er ook een beetje feesterig van. Sta niet op het jaarpact maar 'vier' vandaag ook weer een
maandje erbij... en het zonnetje schijnt...
Zo maar eens pasfoto's laten maken en dan meteen door naar gemeentehuis. Ik betaal wel extra voor een versnelde behandeling. Lang
genoeg niet mogen rijden. (sinds 1 feb.)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...