Momentum Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen Hierbij verklaar ik het dagpact voor geopend. Dagpact: Momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen frummers. Donker, waaierig en koud buiten, maar binnen is het lekker warm en licht. En uiteraard staan koffie en thee klaar om de maandag even rustig te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen, glad hier buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen. Had ik het gisteravond opeens erg moeilijk. Leuk weekend gehad en dan weer terug. Naar de plek waar ik het zo naar mijn zin heb. Toch misschien het besef dat het niet anders zal worden. Schaamde me er voor ze zijn hier zo lief voor mij. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Ja dat is ook wat ik bedoel Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Het is niet omdat ik het niet hier naar mijn zin heb ontevreden ben of ondankbaar. Het is het besef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen! Weer een nieuwe week! Ik wens iedereen een fijne week! Go for it!! Dagpact: Momentum Lars Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Ik begrijp het wel een beetje denk ik Lars. En je hoeft je er echt niet voor te schamen, het aanvaarden van de situatie zoals hij is móet echt wel moeilijk zijn. Geen zin Bor? Kun je niet iets verzinnen om vandaag te doen waardoor het wél een leuke dag kan worden? Antoinnette jij ook goedemorgen, hier gelukkig geen gladheid zo op het eerste gezicht en bij het ophalen van de krant... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Jij ook een fijne dag Tessa... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Zojuist zei Bor: Erachter komen dat iets echt heel erg echt is vind ik soms heel erg brrr Het hangt er maar net van af wat dat 'iets' is dan Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Lars Tessa1987 Rosee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 @Larssnap het wel denk ik. Het besef dat dit het is. @Bor succes vandaag. Ik heb ook geen zin, het liefst lekker uitslapen, voel me moe. Maar goed de maandag wacht. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Mogguuhh .....en weer vrolijk mee op het dagpact Dagpact: Momentum Lars Tessa1987 Rosee. MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 voor jou Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen allemaal Weer idioot vroeg wakker, dus al uitgebreid ontbeten en gedouchd Zo werken, hoop dat het niet glad is Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen. Opleiding van vanmiddag. Leuk. Verder gewoon dagje. Dat is al hel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 (bewerkt) Moggel kanjers, Lars we leren van jongs af aan om zelfstandig te zijn, alles zelf te doen. Nu moet je die zelfstandigheid weer een stukje op geven en word je weer afhankelijk. En wat je als kind leert gaat diep. Ook zit het in de mens om zelfstandig te zijn. Het geeft toch een gevoel van vrijheid. Dat is nu minder. Je hoeft je echt niet te schamen hoor, het is een normale reactie op wat er in jouw leven gebeurd. 12 februari 2018 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen, Gelukkig hoef ik er niet doorheen vandaag. Gladheid? Ik zwaai er naar van achter het raam. Sterkte voor diegene die er door moeten, hopelijk is het snel weg met het zonnetje. @Bor hopelijks niks "echt" ergs? En @Lars lastig al die wisselende gevoelens, woon je al lang op je huidige woonplek? Dagpact: Momentum Lars Tessa1987 Rosee. MarQ Amethist Fijne dag allen! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 In de deur. Voor me enkel naaldbos onder een dun laagje sneeuw. Door de bomen heen een voorzichtig zonnetje recht op mijn bus. En.. behalve zangvogels...... een specht!! Het wordt voorjaar. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Momentum Lars Tessa1987 Rosee. MarQ Amethist Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 3 minuten geleden zei Bor: Ik snap niet waar de mensen hier allemaal mee bezig zijn en ik snap ook niet wat ze zeggen En.... wil je het wél begrijpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kohtje: Ik sluit me ook maar aan al is de volle overtuiging er nog niet helemaal dat het goed komt. Dagpact: Momentum Lars Tessa1987 Rosee. MarQ Amethist Kohtje Antoinnette 12 februari 2018 bewerkt door Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2018 Moghu Joop Heerlijk hé zo wakker worden. Ik heb vroeger twee huisjes midden in de bossen gehad, met fazanten vogels enz. Dan heb je echt het gevoel een deel van de natuur te zijn. Ik ben weg. Werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden