Spring naar bijdragen

Maandag 12 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Had ik het gisteravond opeens erg moeilijk. Leuk weekend gehad en dan weer terug. Naar de plek waar ik het zo naar mijn zin heb. Toch misschien het besef dat het niet anders zal worden. Schaamde me er voor ze zijn hier zo lief voor mij. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken

Dagpact:

Momentum

Lars

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het wel een beetje denk ik Lars. 
En je hoeft je er echt niet voor te schamen, het aanvaarden van de situatie
zoals hij is móet echt wel moeilijk zijn. 
Geen zin Bor? Kun je niet iets verzinnen om vandaag te doen waardoor het wél een leuke dag kan worden? 
Antoinnette jij ook goedemorgen, hier gelukkig geen gladheid zo op het eerste gezicht en bij het ophalen van de krant... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel kanjers,

Lars we leren van jongs af aan om zelfstandig te zijn, alles zelf te doen. Nu moet je die zelfstandigheid weer een stukje op geven en word je weer afhankelijk. En wat je als kind leert gaat diep. Ook zit het in de mens om zelfstandig te zijn. Het geeft toch een gevoel van vrijheid. Dat is nu minder.

Je hoeft je echt niet te schamen hoor, het is een normale reactie op wat er in jouw leven gebeurd.:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gelukkig hoef ik er niet doorheen vandaag. Gladheid? Ik zwaai er naar van achter het raam. Sterkte voor diegene die er door moeten, hopelijk is het snel weg met het zonnetje. @Bor hopelijks niks "echt" ergs? En @Lars lastig al die wisselende gevoelens, woon je al lang op je huidige woonplek? 

Dagpact:

Momentum

Lars

Tessa1987

Rosee.

MarQ

Amethist

Fijne dag allen! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de deur. Voor me enkel naaldbos onder een dun laagje sneeuw. Door de bomen heen een voorzichtig zonnetje recht op mijn bus. En.. behalve zangvogels......   een specht!!

Het wordt voorjaar. 

Koffie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...