Antoinnette Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen voor iedereen die al wakker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen Antoinnette je bent er vroeg bij Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Lars Momentum Fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen, Bijna weekend! En, voor iedereen die net als ik in het zuiden woont, bijna carnaval! Ik luister naar mijn verstand en sla daarom de carnaval dit jaar een keer over. Ik wens iedereen alvast een fijn weekend! Dagpact: Lars Momentum Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Dagpact: Lars Momentum Tessa1987 Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Na daar neb je Lars en Antoinette al, de haan kan terug op stok. Lijkt me wel verstandig Tessa, zo die eerst keer. Dan doe je volgend jaar mee en hebben we voldoende tijd om een leuke outfit voor je te zoeken. ik weet dat als je zuiderling bent Carnaval echt wel een groot feest is dus goed van je! ZBB heb je nog dingen op de agenda vandaag staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Morgen Reacher fijne dag vandaag. Alweer 1 jaar en 2 dagen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Dat is waar Larsmannetje Jij ook een fijne dag vandaag. Gaat het beter met je arm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Momentum Tessa1987 Reacher jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Gaat wel beter maar erg langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen jowan! Als je arm maar steeds minder pijn doet Lars, Ik ga nu richting werk. Tot later! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen frummers. Het wordt al licht... fijn. Laatste werkdag van de week voor velen.. Maar uiteraard eerst even rustig beginnen met een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 mogguuhh.....ik vertel nog weleens in de hulpverlening waar ik kom over het dagpact en de kracht er van en ze vinden het allemaal een geweldig initiatief Dagpact: Lars Momentum Tessa1987 Reacher jowan MarQ huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen Kruidje en Marq. Leuk dat men daar waardering voor kan opbrengen Marq... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goeiemorgen forummers, Dagpact: Lars Momentum Tessa1987 Reacher jowan MarQ Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Ik begin dit weekeinde aan een boek: "Ego is de vijand" van Ryan Holiday Wat vooruitneuzen belooft veel interessants. Ik hoop wel dat ik nog mee wil wandelen, de komende dagen in de Ardennen.... Carnaval is nix voor mij, liever weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Moghu mensen, Als je naar buiten gaat kleed jezelf warm aan, want het is koud. Voor iedereen die gaat werken, werk ze. 'T is de laatste dag van de week weer. Dadelijk naar de tandarts. Links boven het zaakje laten trekken. Hoe moet ik nu nog kauwen? Vanmiddag naar de neuropsychiater. Zal maar een monddoekje voor doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Lars Momentum Tessa1987 Reacher jowan MarQ Lisette Amethist Succes bij de tandarts Bolletje en een fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars Momentum Tessa1987 Reacher jowan MarQ Lisette Amethist Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen allemaal Hier ook een oudgediende ( vandaag 7 jaar droog, gelukkig "hoef" ik niet meer te drinken) Vroeger nam ik een week vrij voor carnaval. Na het stoppen met alcohol wilde ik/durfde ik niet meer. Sinds enkele jaren doet het me niks meer. Ik kan beter carnaval vieren als met alcohol alleen vind ik al die zatte mensen zo stom dat ik dan toch weer niet mee wil doen! Nu Kindercarnaval op mijn werk, dat is pas leuk! Lisette, Bob, huttula en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Proficiat myriam7!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Gefeliciteerd myriam7! Myriam9 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden