rapilos Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Jeetje Koh, Dat is heftig Sterkte, voor jou en je vrouw Maar even goed uitzieken dan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 @Bor Heeeeel veel sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Nee Bor ❤, denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Bor, heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Jeetje Bor, dat is schrikken. Hopelijk kunnen ze hem weer wat oplappen. Sterkte voor nu! En Koh longontsteking? Veel beterschap gewenst voor jou en je vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Ach Bor.. Sterkte, hoop dat het goed afloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Dank je wel lieve rapilos en nancy. Bor, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Beterschap @Kohtje en sterkte @Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 54 minuten geleden zei Rosee: Beterschap @Kohtje en sterkte @Bor. @Rosee, ik sluit me bij je aan. En hallo, ik “ken”je nog niet. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Goedemiddag , ik zit er een beetje doorheen. Nee, niet waar, niet een beetje. Weer door mijn rug gegaan, dat is pijnlijk en vervelend, maar gaat wel weer over. Maar psychisch is het allemaal een beetje teveel op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Ik wens ook jou heel veel sterkte Jannigje, leef enorm met je mee, ook al laat ik het hier niet altijd blijken helaas Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Gelukkig Bor Blijft kwetsbaar allemaal he Jannigje, er komt ook heel veel op je af, dus niet zo gek denk ik dat je van slag bent Beetje mediteren proberen misschien? De rust diep in jezelf proberen te vinden ?! Moeilijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Begrijp het Bor, kom op he, hoe moeilijk het ook is, ga je nog wel koken en eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 (bewerkt) Het leven is eindig. Daar begint het mee. Gelukkig maar, vind ik. 31 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Eindig en goddeloos...en alcoholvrij, dat dan weer wel. Dusss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Ga ik ook nog even klagen. Vanmiddag hop weer koorts morgen naar de huisarts ben nu meer dan twee weken ziek. Het zit vooral bij mij in de kop een kop vol snot. Beterschap @Kohtje en @Bor en @Jannigje sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Beterschap @Kohtje en @Lars Sterkte @Bor . Jee @Jannigjewat zit het tegen voor je ❤alle goeds voor iedereen die ik vergeten ben ook alles wat wenselijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Heeee Asterix! Ik heb je een tijdje niet gelezen hier. Hoe gaat het met je en met je vrouw? Lars beterschap gewenst, dit duurt wel lang inderdaad! Ach Jannigje, wat rot nou toch. Hier, een bloemetje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Bor, wat een toestand....je hebt het er maar druk mee! Probeer toch af en toe maar wat voor jezelf te gaan doen, even relaxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Heerlijk naar de maan staan staren,nuchter welteverstaan. Dagpact geslaagd. Welterusten voor later. lia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Sterkte voor alle zieken! En alle anderen met zorgen. Daar is mijn dipje niets bij. Even moe nu dus wijselijk maar op de bank dan.. beetje tv. Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Sterkte iedereen die het kan gebruiken. Dat zijn er nogal wat zo lees ik. Houd jullie taai!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 (bewerkt) Wat een teleur stelling Dacht dat ik hier aan me alcoholverslaving behandeld zou worden. Er gebeurd helemaal niks,zelf geen enkele dagbesteding helemaal niets gewoon! Zal waarschijnlijk nog drie weken durend voordat ik overgeplaatst kan worden waar er wel een soort van therapie is. Verveel me de pleures De "Artsen"komen hun afspraken niet na Of communiceren langs elkaar heen. Ik moet snel iets verzinnen om afleiding te hebben,anders word ik gek hier. Ga mischien maar een cursers kopen en proberen te gaan leren Toch besloten om minimaal 6 tot 8 weken te blijven. Ook me zelf ziek gemeld bij me wetgever,waar ik erg tegenop zag. Maar die vatten het gelukkig heel goed op,En dachten juist dat het zo goed ging op het werk en dat ze erg blij met me zijn. En dat ze me zouden steunen waar nodig. Dus in dat opzicht enorm opgelucht. 31 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Probeer vol te houden, weet hoe je erbij zat voordat je nu hier zit. Kom op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 @zeilbootbewoner: Dat was bij mijn opname ook. De kliniek waar ik opgenomen zou worden had geen medische afdeling. Dus zou de Detox uitbesteed worden bij een bevriend bedrijf. Dat was een hel...... Wachten, wachten en nog eens wachten. En inderdaad geen therapie of behandeling, behalve dan medicatie, huishouden doen, koken en boodschappen (onder begeleiding). Ik heb in die tijd een heel schrift volgeschreven. Dat was erg nuttig voor me. Afijn, mijn detox duurde maar 11 dagen, daarna door naar de klinische behandeling. Daar was het meteen flink aanpoten, maar er werd in ieder geval hard gewerkt. Vooruitgang geboekt. Die detox schijnt wel van belang te zijn, het hoe en waarom weet ik ook niet. Hoef ik ook niet te weten. Probeer wat geduld te hebben en inderdaad je op een zinvolle manier bezig te houden. Ik zou vragen of ze een AA tekstboek te leen hebben.....Je kunt er maar alvast een begin mee maken... Kalmte, moed en wijsheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden