Tessa1987 Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Hello! Voor het eerst sinds lange tijd heerlijk uitgeslapen, nu naar een lunchafspraak! Fijne zondag allemaal! Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Amethesist Ijsvogel Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Amethesist Lia Ijsvogel Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 54 minuten geleden zei Tessa1987: Hello! Voor het eerst sinds lange tijd heerlijk uitgeslapen, nu naar een lunchafspraak! Fijne zondag allemaal! Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Amethesist Ijsvogel Francoise Tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Vanmiddag maar weer eens koffie drinken buiten de deur met vriendin. Kan me niet blijven opsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 ....En weer verder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Amethesist Lia Ijsvogel Francoise Tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Tijd voor de high tea! We gaan deze zondag op deftig. Zilveren teapot. Hoe zou zilverpoetsthee smaken? Bloemetje is voor Jannigje. Beetje statig maar je kunt t nog laten staan als droogbouquet. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik ben aan 1 kant van mijn hoofd verkouden. Een kant neus dicht, hoofdpijn en keelpijn en gezwollen klier. Bijzonder weer. Jongens 7 februari ben ik n jaar gestopt! Nu ga ik aan 1 kant van mijn hoofd stomen. Tot later! We doen het goeoeoeoeoed!,,, Lika, IJsvogel en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 (bewerkt) Me net ingeschreven voor tournee minerale (initiatief van stichting tegen kanker en DeDruglijn). Opzet is een maand geen alcohol te nuttigen maar vooral, voor mij dan, ook anderen te motiveren dit niet te doen Ik kreeg mijn dochter niet over de schreef . Morgen eens op t werk een aantal mensen ronselen. Superleuk initiatief! 28 januari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Geniet maar lekker van het bakkie koffie Antoinette. Zo zeg ik was toch een partij moe vandaag, niet te geloven. Gisteren veel te lang en teveel gelopen. God was is het dan moeilijk om aan die moeheid toe te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Dank je wel bolletje en anderen. Ik ben weer thuis en heb wel een leuke goede middag gehad. Ik zal blij zijn als het morgen weer maandag is, bedrijvigheid hier. Vanavond nog Barca kijken en dan hopelijk een paar uurtjes slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Heerlijke zondag gehad,straks lekker nuchter slapen. Dagpact geslaagd welterusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Ook vanuit hier welterusten. Een heerlijk buiten-weekend afgesloten met perfecte sauna, massage en maaltijd. Geen idee wat ik nu nog meer z ou moeten wensen. Een boek, een lampje, en het bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Leerzame dag. Heel leerzaam. Mooie afsluiting. Onverdoofd voelen is moeilijk. Ik blijf zien dat ik mezelf jaren heb weggedrukt. Weg gevoel. En doooooor.... maar dit is toch beter, mooier, meer. Mooie draad hier ook vandaag. Een soort tevreden rust die hier heerst. Tevreden rust. Ik gun het ons stuk voor stuk allemaal. Slaap lekker frummers. Ik heb jullie hoog zitten. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Uit eten geweest en cola gedronken. Had een vervelend bericht gisteren waardoor ik vet aan het piekeren sloeg. Dus lastige dagen gehad qua trek. Hier geen tevreden rust helaas, integendeel. Maar goed, morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Lastig Amethist. Hoop dat t voor jou ook snel rustiger wordt. Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik meld me droog af voor de dagpact. Welterusten. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik meld me ook weer geslaagd af voor het dagpact. Welterusten. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden