kruidenthee67 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Hey Lisette, je trapt er niet in he? Goed dat je je ei hier legt Goeie dag gewenst! Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 34 minuten geleden zei Lisette: Zucht, vandaag heb ik zin om te drinken. Heb ik al sinds de kerst niet meer gehad. Nu komen er allemaal argumenten naar boven waarom ik wel kan/mag drinken. Ik zit straks immers al op vier maanden en bij mij is het meer dwangmatig "ritueeltjes" gedrag ipv "standaard" alcoholisme etc etc etc. Pure onzin natuurlijk. Weet ik ook wel. Vandaar even een berichtje hier. In mijn omgeving is iedereen de laatste dagen nogal druk en ik kan niet echt mijn ei kwijt bij mn vrienden momenteel. Ik hoop dat iedereen een mooie dag heeft. Nee allemaal gelll. Afblijven. Geen enkele discussie. Ga maar naar buiten weg van die koelkast. succes Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Lisette geen paniek, het is vrij normaal dat je soms overvallen kan worden door trek, maar dit gaat weer over. Heb je al gegeten? Want als je eet verdwijnt de trek dus stop maar van alles in je mond wat lekker is en maak je geen zorgen over je lijn. Je doet het hartstikke goed. En je kan hier je ei ook kwijt. Op het forum of per p.b.tje maar sterk blijven hé? Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Ben aan het kijken voor zonvakantie in juli. Met vliegtuig en veel luxe . Heeft er iemand tips naar welk land en eventueel zelfs accommodatie . Pfff kom er niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 In Europa of verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 54 minuten geleden zei bumperjim: In Europa of verder? Maakt niet zoveel uit maar wil in totaal max 10 dagen weg ivm kids die thuis blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Dank voor de lieve steun Ik trap er inderdaad niet in. Nu maar eens lekker eten en straks naar een vriend toe en een beetje gamen. Normaal dronken we dan altijd veel bier maar nu drinken we allebei gemberthee haha. @francoise ik ben een paar jaar geleden op roadtrip door kroatie geweest. prachtig land!!!! maar als je echt luxe wilt weet ik niet of je daar goed zit, ik hopte van hostel naar hostel. Op de griekse eilanden heb je wel veel resorts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Dank je @Lisette. Al veel griekse eilanden bezocht. Ook al eens in Kroatië geweest met de kids nog . En jij topper dat je er vanaf blijft . Trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Kan toch zijn dat ze die paar reacties als helpend heeft ervaren. Gaat om de kwaliteit en niet om de hoeveelheid berichten lijkt mij. Knap Lisette dat je niet hebt toe gegeven Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Bor hou eens op niet iedereen heeft daar last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Wil jij alles snappen bor? Zelfs: iedereen snappen? Lijkt me vermoeiend. Ik heb mijn handen al vol aan mezelf snappen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 En goedenavond allen. Dik weekje vakantie. Niet aan de algarve maar daarom niet minder fijn (noch minder fijn hardlopen). Lekker. Ik ben moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Goed uitrusten dan maar Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Ga ik niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Sterkte met je vader Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Ik meen het ook Bor. Sorry ben een beetje opstandig. Maar dat sterkte voor je vader meen ik echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Bor je vader te slecht voor de narcose? Het plaatsen van de pacemaker is geen grote operatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Echt jammer mijn vader heeft een pacemaker en is daar heel erg van opgeknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Sterkte Bor. Hoop dat je wat slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Sterkte Bor. Heb niet veel te melden, moe. Net thuis, speel in een bandje. Nog even uitstuiteren en dan naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Meld me droog af. Beetje chagrijnig vanavond weet niet waarom dus maar snel proberen te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Droog welterusten allen en sterkte voor diegenen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Goed zo droog-ers! ! Heb weinig te melden, zit in de eigen bubbel. Sterkte Bor en welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 @Bor, allereerst sterkte met je vader... nare situatie. Tja, mijn hele leven was met alcohol dus dan zou ik nu niks meer kunnen doen, tenminste, zo zie ik dat. Ik ben 25, ik ga nog gewoon naar de kroeg en gewoon op stap. Als ik alles wat met alcohol te maken had zou vermijden zou ik doodongelukkig worden. Ik ben nou eenmaal graag onder de mensen en helaas is alcohol een grote factor in de maatschappij. Gelukkig doet dat me vrij weinig. Ik ben een beetje een rare wat betreft mijn alcoholisme. Ik dronk uit een soort dwanghandeling, ritueeltjes. Vind het moeilijker om thuis niet te drinken als ik alleen ben. Ik ga me dan focussen op eten, drinken, drugs, kan eigenlijk vanalles zijn. Als ik straks een flinke poos droog sta ga ik in behandeling voor dat dwangmatige gedrag. Het is een onderdeel van ADHD/PDD-NOS. Niet bijzonder prettig. Soms is het prettig om gewoon even wat te typen en als je dan reacties krijgt van mensen die meeleven is dat meer dan voldoende. Maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen. Ik hoop dat ik zo wat licht op de zaak heb kunnen schijnen. Ik kruip ook droog onder de wol. Tot morgen en goede nachtrust voor iedereen! kruidenthee67, Yvonne en Amethist reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden