Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 januari


Lars

Aanbevolen berichten

Je gaat lekker, hè? Dat lees ik zo af en toe.
Nou ja, wat gips af en toe, maar dat geeft je met een schokje de gelegenheid de dingen te veranderen, daar zou je ook iets positiefs uit kunnenn halen.
Nog leuke plannen, dit weekeinde?

Ik ga straks met een vriendin naar een grote boekenbeurs en daarna hier brunchen.
Ik ga boeken, proza en poezie, zoeken over liefde.

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bakje voor Lars dan post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg en daarna gelijk de douche maar in. Straks ben je blij dat je het achter de rug hebt. 

Lees net één en ander van en over @Suikertje
Man, man toch. Wat ellendig dat 'het' je zo te pakken heeft nu. 
Ik begreep al wel dat je niet lekker in je vel stak de afgelopen maand, maar 
zo diep .... 
Je bent een kanjer Suiker. Schaam je niet. 
Het is rot, heel rot voor jou dat je je nu zo voelt, maar je mag zo verschrikkelijk trots op jezelf zijn
Heb weinigen van zo ver zien komen en zo krachtig zien wordt als dat ik jou heb meegemaakt. 
Een heel dikke virtuele knuffel voor jou (((:heart:)))

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Kruid,:rose:

Dadelijk ga ik met een van de cliënten spullen halen voor de creatieve bezigheid. Nou niet gaan lachen hoor maar we mogen voor e15,-- kopen.

Wat zei ik nu, NIET LACHEN:angry:

Ja das niet meer normaal. Had gisteren al een hoop van mezelf mee genomen anders hadden we niets kunnen doen, maar daar moeten ze al e10,-- voor betalen voor niets dat doe ik niet. Dus dadelijk voor e5,-- op pad. Even gaan regelen of dat niet anders kan anders kan ik niets doen daar. Dat zou heel zonde zijn want de cliënten waren gisteren zo enthousiast en blij. Zitten daar anders de hele dag voor zich uit te staren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien kunnen de mensen met Koningsdag wel wat verkopen van wat ze tegen die tijd hebben gemaakt Bol? Dan bedruipt het zichzelf gedeeltelijk.

En anders schijnt crowdfunding ook goed te werken via FB, of hun familieleden aanspreken; er komen vast nog creatievelingen met ideen daar, en jij

bent ook zelf niet de eerste de beste, dus ik heb er alle vertrouwen in dat jullie nog heel veel (moois) gaan produceren. En voor jouzelf is dit een prachtkans!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Dat is niet veel Bol, 15 euro !
Dus nu moet je nog creatiever worden dan je al bent :D

Suikertje,

Weet eigenlijk niet goed wat ik tegen je moet zeggen
Wel, dat ik vond dat je de laatste tijd zo vreselijk goed ging
Heel dapper, dat je meteen hulptroepen hebt ingeschakeld
Ik wens je veel sterkte en wijsheid, en om er boven op te krabbelen, helpt het om te denken, aan de tijd dat het juist zo goed ging zonder drank
Houdt je taai man !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen:musicnote:

@bolletje, wat je kan doen is aan de winkeliers waar je je spullen koopt vragen of ze een bijdrage willen leveren. Niet in geld, maar misschien hebben ze nog wat knutselspullen liggen waar bv iets aan mankeert. Is altijd fijn om wat extra te hebben waar je mee kunt oefenen of om achter de hand te hebben. Werk zelf in een winkel en er worden vaak dingen weggegooid. Succes nog met de aktiviteit straks!

@jowan veel plezier op de boekenbeurs, ben jaloers. Ik eet boeken. Maar om die reden koop ik ze dus niet, maar ben ik lid van de bieb. Er is zoveel moois te lezen. 

Dagpact:

Lars

jowan

Francoise 

Amethist

 

Maak er een mooie zaterdag van mensen! Ik ga vandaag groen snuiven in de Intratuin. Moet ook nog even studeren vandaag, dat is minder. 

En nu koffie! 

bewerkt door Amethist
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...