Lars Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goedemorgen. Alweer zaterdag vandaag, Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Hoi @jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 (bewerkt) Je gaat lekker, hè? Dat lees ik zo af en toe. Nou ja, wat gips af en toe, maar dat geeft je met een schokje de gelegenheid de dingen te veranderen, daar zou je ook iets positiefs uit kunnenn halen. Nog leuke plannen, dit weekeinde? Ik ga straks met een vriendin naar een grote boekenbeurs en daarna hier brunchen. Ik ga boeken, proza en poezie, zoeken over liefde. 6 januari 2018 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Ja ik ga best goed. Niet veel plannen kan op dit moment ook niet heel veel. Voel me ook niet fit. Maar misschien een stukje lopen jij nog wilde plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goedemorgen frummers. Zaterdag alweer... Vannacht een beetje beter geslapen Lars? In ieder geval staan koffie en thee hier klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goedemorgen Yvonne. Wel een beetje beter gelukkig. Ik moet nu zo douchen had het liever nog even uitgesteld. Eerst nog maar een bakje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 (bewerkt) Bakje voor Lars dan en daarna gelijk de douche maar in. Straks ben je blij dat je het achter de rug hebt. Lees net één en ander van en over @Suikertje. Man, man toch. Wat ellendig dat 'het' je zo te pakken heeft nu. Ik begreep al wel dat je niet lekker in je vel stak de afgelopen maand, maar zo diep .... Je bent een kanjer Suiker. Schaam je niet. Het is rot, heel rot voor jou dat je je nu zo voelt, maar je mag zo verschrikkelijk trots op jezelf zijn Heb weinigen van zo ver zien komen en zo krachtig zien wordt als dat ik jou heb meegemaakt. Een heel dikke virtuele knuffel voor jou ((())) 6 januari 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Ik moet wachten op thuiszorg. Suikertje heeft mij vannacht ook bezig gehouden. Hoop zo dat je snel weer wat beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Ja, dat hoop ik ook Lars. En nu.... zoef zoef ..... aan de slag, moet zo weer weg... druk dagje, morgen lekker rustig... Sterkte met douchen Lars... en toch een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goedemorgen Brad Pitt nog ni in tha house?? Habba habba...mi-aaaaauuuuww Angst, ik ken er een beetje van. Een hoekje. Ellendig en totaal overheersend. T komt wel goed Have to go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Ja, Suikertje was/is ook in mijn gedachten. Angst én schaamte...verlammend. Je was op het goede pad, deze afslag komt ook weer terug op de goede weg Suiker. Vandaag sauna, met goeie vrienden. Fijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Moghu Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Moghu Kruid, Dadelijk ga ik met een van de cliënten spullen halen voor de creatieve bezigheid. Nou niet gaan lachen hoor maar we mogen voor e15,-- kopen. Wat zei ik nu, NIET LACHEN Ja das niet meer normaal. Had gisteren al een hoop van mezelf mee genomen anders hadden we niets kunnen doen, maar daar moeten ze al e10,-- voor betalen voor niets dat doe ik niet. Dus dadelijk voor e5,-- op pad. Even gaan regelen of dat niet anders kan anders kan ik niets doen daar. Dat zou heel zonde zijn want de cliënten waren gisteren zo enthousiast en blij. Zitten daar anders de hele dag voor zich uit te staren. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 (bewerkt) misschien kunnen de mensen met Koningsdag wel wat verkopen van wat ze tegen die tijd hebben gemaakt Bol? Dan bedruipt het zichzelf gedeeltelijk. En anders schijnt crowdfunding ook goed te werken via FB, of hun familieleden aanspreken; er komen vast nog creatievelingen met ideen daar, en jij bent ook zelf niet de eerste de beste, dus ik heb er alle vertrouwen in dat jullie nog heel veel (moois) gaan produceren. En voor jouzelf is dit een prachtkans! 6 januari 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Een hele goede morgen allemaal, Dat is niet veel Bol, 15 euro ! Dus nu moet je nog creatiever worden dan je al bent Suikertje, Weet eigenlijk niet goed wat ik tegen je moet zeggen Wel, dat ik vond dat je de laatste tijd zo vreselijk goed ging Heel dapper, dat je meteen hulptroepen hebt ingeschakeld Ik wens je veel sterkte en wijsheid, en om er boven op te krabbelen, helpt het om te denken, aan de tijd dat het juist zo goed ging zonder drank Houdt je taai man ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Ja lieve Jane en Raps. ik heb al veel gekleurd papier gekregen van de dagbesteding maar ik heb best veel nodig. Heb ook al gekeken of we dadelijk iets kunnen verkopen maar heb in het begin toch geld nodig. Ach we kijken wel. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 3 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Francoise Gdm allen. @fleurtje Brad Pitt?? Waar?? Heb ik iets gemist?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen allen @bolletje, wat je kan doen is aan de winkeliers waar je je spullen koopt vragen of ze een bijdrage willen leveren. Niet in geld, maar misschien hebben ze nog wat knutselspullen liggen waar bv iets aan mankeert. Is altijd fijn om wat extra te hebben waar je mee kunt oefenen of om achter de hand te hebben. Werk zelf in een winkel en er worden vaak dingen weggegooid. Succes nog met de aktiviteit straks! @jowan veel plezier op de boekenbeurs, ben jaloers. Ik eet boeken. Maar om die reden koop ik ze dus niet, maar ben ik lid van de bieb. Er is zoveel moois te lezen. Dagpact: Lars jowan Francoise Amethist Maak er een mooie zaterdag van mensen! Ik ga vandaag groen snuiven in de Intratuin. Moet ook nog even studeren vandaag, dat is minder. En nu koffie! 6 januari 2018 bewerkt door Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goedemorgen. Kennen jullie die mop van die vrouw die naar het buitenland gaat? Sowhat en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 35 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Kennen jullie die mop van die vrouw die naar het buitenland gaat? Ze ging niet? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 48 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Kennen jullie die mop van die vrouw die naar het buitenland gaat? Nee. Vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 (bewerkt) Hahahahaha... Lika.. je hebt 'm nog niet eens verteld en vind die droge(*) humor van je nu al leuk. (*) ga ik tenminste van uit 6 januari 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden