Yvonne Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het waait... buiten gelukkig. Binnen staan koffie en thee klaar, kom maar op met die 3 januari.. 3 januari 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goedemorgen vonneke Urglll vertel mij wat. Ik lig al een uur wakker door de storm hier. En nu ik echt echt wakker ben is ie gaan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Ik zen muuuuuuug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goedemorgen slecht geslapen door de pijn. Maar we gaan er maar weer voor vandaag. Gelukkig ben ik wat zwaarder door het gips zal niet zomaar om waaien Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Hihi... Lars... maar wel vervelend dat je toch weer zo'n pijn hebt... Bakje koffie voor Lars dan maar en een colaatje voor Fleur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Geeft de fles maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Ik ga ne keer opstaan. Moet nog wat soldekes doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) Knal boem boem boem en daar lag ik weer eens. Met een bakkie van de trap, omdat mijn keuken 8 treden hoger is dan de h. kamer. Dus Bakkie weg, schone kleren aan, gauw een bakkie van Vonnie, en dan naar de dagbest. 3 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Hebberd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Bolletje bolletje toch, wanneer ga je nou eens wat voorzichtiger doen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Doe ik Von. maar er hoeft maar een tegel een paar millimeter hoger te liggen dan de andere en ik struikel erover. Ik sleep met m'n been, kan die niet meer normaal gebruiken. Kijk, ik deed toch niets verkeerd? Ben weg mensen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goedemorgen allemaal Ik moest wel lachen om je filmpje bol, om je eigen avontuurtje wat minder. Vervelend joh dat vallen steeds pff Ik heb spierpijn van mijn dagje shoppen gisteren Vandaag richting bioscoop denk ik. Totaal geen zin in maar had dochter beloofd met haar te geen deze vakantie. Dus dan maak ik maar zin hè. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goedemorgen deze stormachtige morgen! Vandaag weer een lekker dagje werken, fijne dag iedereen! Dagpact: Lars Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Ik wens iedereen een mooi 2018! rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars Amethist Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Gisteren gekeurd door psychiater voor het CBR. Zegt ie aan het eind: "Ik vind u helemaal geen type om alcoholverslaafd te zijn". Ik zeg: "Had u dat niet twaalf jaar eerder aan het CBR kunnen doorgeven. Had een hoop trammelant gescheeld." Kon ie gelukkig wel om lachen... Als het goed is ben ik nu van die keuringen af. Pas als ik 75 word weer... Lika en An reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 12 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars Amethist Kohtje Francoise Gdm allen . @Kohtje, keuring CBR vanwege alcoholverslaving ? is dat vanwege drank achter het stuur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Ja Francoise. Dat was een zegen voor mij want toen besloot ik naar m'n huisarts te gaan en vandaar naar verslavingszorg. Het grote keerpunt. Ging allemaal niet in één keer goed maar heeft me wel bewust gemaakt van het feit dat ik hulp nodig had wilde ik m'n drankprobleem onder controle krijgen. En ik heb nooit meer met drank op achter het stuur gezeten. Dus óók een zegen voor de gehele mensheid. (en dierheid, en boomheid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 1 uur geleden zei NickyLJ80: Ik heb spierpijn van mijn dagje shoppen gisteren In de cafetaria? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Hi, ik val even binnen en wil even een link delen, gaat over tot jezelf komen. Hopelijk hebben jullie er ook wat aan, merk zelf dat het tot mijn verbazing echt tintelt en energie geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 29 minuten geleden zei Kohtje: In de cafetaria? Euh...huh? Nee niet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Kohtje....toch best een "momentje" in je droge levenslijn. Mooi man. Goed moment ook om je weer eens te bedanken voor de respectvolle discussies die ik met je had over verslaving en de AA in 2011. Niet eens zozeer om de inhoud gek genoeg, maar vooral door de vorm: de overeenkomsten zoeken vanuit de verschillen (En andersom): open, oprecht, en kwetsbaar..... Je "dwong" me door je oprechtheid en respectvolle openheid tot hetzelfde. Heel heel waardevol. Tot op de dag van vandaag. Open blijven staan voor, onderzoeken van andere waarheden dan je eigen. Je eigen "gelijk" ter discussie durven stellen. Andere waarheden durven te laten bestaan náást de jouwe..... 3 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 En ja jowan..... op de bus puzzelde ik nog even door over je opmerking. Controle willen hebben (of erger: überhaupt denken te kunnen hebben)...... voor mij was dat een grote inderdaad. "Volksziekte nummer 1". Zo zie ik het nu. Maar dat zegt wellicht meer over dat het loslaten en accepteren bij mij ook nog niet écht vanzelf gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden