Spring naar bijdragen

Woensdag 3 januari 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goed dat je eerlijk blijft @Francoise, vooral naar jezelf dan. Jezelf afstoffen en opnieuw beginnen. Mijn ervaring is dat struikelen erbij hoort. Je leert ervan, het maakt je weerbaarder voor het volgende zwakke moment. Zo heb ik het in iedere geval ervaren.

Niet te hard zijn voor jezelf en teveel balen. Herpakken en gaan! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond. 

Droog en rustig. Morgen vrij. 

Ik wilde even naar de stakers gaan (heb dat nog nooit gedaan noch meegemaakt) maar hoor al weer allemaal verhalen over aanscherpingen, bedreigingen.....

Nou ja...

Gewoon nare wilde boosheid dus, ook naar elkaar. Ik hou daar niet van. De bonden wel, die maken daar dankbaar gebruik van. Ophitsen. 

Ik ga mijn neus dus maar niet laten zien denk ik. 

Denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt iedereen voor de opbeurende berichten . Had misschien strengere reacties verwacht . Vind het nl wel dom dat ik het deed . Maar gauw streep eronder en door . Toch 1 of ander stemmetje wat zegt dat ik dan gezelliger ben . Pfff welterusten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spirit nu schrijf je veel reisgeld; op 25 dec. toen je je net had aangemeld dat het even met de metro was.

ik probeerde die tekst hierheen te halen maar dat lukte niet, nu staat mijn reactie dus aan het einde van 1e Kerstdag

Maar wat me blijft verbazen is dat jij exact dezelfde situatie dus tegenover gesteld kunt ervaren. Herken je dat?

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi spirit, ik stel misschien een domme vraag omdat ik wat episodes gemist heb want ik zit niet vaak op de dagdraad, maar:

ik lees dat je nooit drank in huis hebt en zie dat je je regelmatig droog afmeldt. Wat verwacht je precies van ggz of ready for change wat je niet al bereikt hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei spirit:

Lady Jane: ik woon bij het beginpunt van de Metro en moet reizen tot het eindpunt. Zit dus wel even in de metro, dus het is niet even met de metro.

Ben er gewoon even over aan het nadenken, welke hulp het beste bij mij past. De fiets is goedkoper dan 3 kwartier in een metro zitten, dat is wel een feit..

spirit, ik refereerde aan je eigen posting, zie de laatste van 25 dec, die heb ik daar geciteerd, maar ik kon m niet op vandaag/gisteren plaatsen om te laten zien. Het gaat niet zozeer dat ik mn gelijk wilde halen over de afstand, maar ik bedoelde dat jij op 25 dec. heel licht dacht over de metro, juist omdat je zo enthousiast was toen. Een paar dagen later ga je blijkbaar twijfelen en dan is die afstand een van de redenen om niet door te zetten, want dan lijkt de GGZ beter. Over die GGZ was je ooit ook slecht te spreken. Dus het gaat erom hoe jouw stemming is, hoe jij de feiten interpreteert. Nu je gekozen hebt voor een forum pauze ervaar ik dezelfde gevoelens; blijf je weg om iets uit de weg te gaan, of blijf je weg om wel degelijk in de actie te gaan? Hier zijn veel mensen met je betrokken, en het verplicht je nooit tot iets. Maar als het verwarrend werkt of te confronterend is, dan snap ik je wel.

Ik hoop oprecht dat je je weg vindt, en wie weet wordt het wel GGZ èn die andere groep!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...