Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 December


MarQ

Aanbevolen berichten

Mogguuhh.......

Boxingday wordt 2e kerstdag alweer genoemd naar Amerikaanse maatstaven

was al jaren verslaafd aan de spabruis (echt spa rood = best te duur)

dus nu een sodastreamer besteld en kan thuis met kraanwater oneindig mn eigen spa-bruis maken uit kraanwater !!!!

yehaaa, soms moet je jezelf belonen, toch ??

 

Dagpact :

MarQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Handig MarQ. En nu met korting dus vanwege boxing day ofzo?

Vervelend SoWhat, ik ben ook al een paar dagen zoet met het gesnotter. Voel me niet echt ziek maar het is wel heel irritant. Traanogen en loopneus.

Wij hebben ook niks op de planning staan. Ook gewoon normaal eten vanavond. Rustig aan vandaag, beetje rommelen in huis, filmpje kijken met dochter. Maar nu eerst rustig wakker worden. Ben het bed uitgeslopen. Zo heerlijk als het huis nog zo stil is. Katten hebben eten gehad dus die zijn ook stil nu. Koffie dus eerst:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is t schransdag hier! Whoeeehooeeee!! 

Kreeg vannacht om vijf uur telefoon van de vader van mijn dochter. Twee keer achter elkaar. Ik heb niet opgenomen. Hoorde dat hij bericht had achtergelaten maar had hier ook geen zin om t te beluisteren. Lig ik erover te malen dus niet meer deftig kunnen slapen. Beluister net t antwoorapp maar staat niets op ingesproken. Soit, ik ben de grootste gek in dit verhaal waarschijnlijk. 

Opstaan en gaan met de banaaaaan :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Straks bij andere dochter ontbijten

dan met trein naar broers en zussen
Moet vliegen nu, anders niet op tijd

En verplichtte gezelligheid ?
Zo voel ik het niet
Vind het echt heel gezellig, voel echt intense verbondenheid
Gelukkig maar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @MarQ : heb je die? Ik zat toevallig gisteren ook te kijken. Vond de prijzen bij Bol zo verwarrend dat ik ben blijven steken.

gisteren was goed. Overdag was perfect thuis met kinderen, breiwerk, Netflix en lezende echtgenoot. ‘S avonds de traditionele viering bij schoonfamilie. Ook goed. Vandaag mijn ouders. Eenvoudig. Totaal andere wereld. Ook goed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

En een rustige nacht, en fit wakker, met echte honger.

Kijk, zo heb ik t graag. En met wat geduld wordt t ook aldoor uiteindelijk weer zo, ook al lijkt t tijdens die andere dagen en nachten dat dit "nóoit meer overgaat". 

Brinta met havermout, en een kop koffie. In de deur. In de zon. Ik ben er weer. Fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk, alles is klaar! Alleen mezelf nog schrobben.

Ik heb zo van die fopjellybeans :D. Je hebt er lekkere tussen maar ook zo die naar hondeneten, kots of babydoekjes proeven. Iedereen heeft ze al wel geprobeerd buiten mijn broer. Die kent t niet denk ik. Heb ze in een schaaltje gelegd. Ik vind t nu al grappig :D

Voorpret is alles

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen. @MarQ : heb je die? Ik zat toevallig gisteren ook te kijken. Vond de prijzen bij Bol zo verwarrend dat ik ben blijven steken.

 

 

Idd , morgen haal ik m af bij een service punt dan hoef je niet op de klok te kijken en wachten, deze was €69,95

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AAAAAAAA! Mijn broer is zo irritant. Stuurt ie eerst een berichtje dat hij later komt. Hij moet nog aan t voorgerecht beginnen. Ik ben al twee dagen aan t oefenen op t dessert, heel mijn kot verplaatst, snacks gekocht, en ga zo.maar door. Ik had eerder laten weten dat ik enkel twee flessen schuimwijn in huis heb en cola zero. Dat als ze iets anders willen ze t zelf moeten meenemen. Iedereen ok ok. Nu zegt hij dat hij dr pepper wil en dat ze t verkopen in de gb achter mijnen hoek..

Excuseeeeeer?? Wil jiij nu dat ik nog naar de winkel ga voor awe dr pepper?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...