MarQ Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Mogguuhh....... Boxingday wordt 2e kerstdag alweer genoemd naar Amerikaanse maatstaven was al jaren verslaafd aan de spabruis (echt spa rood = best te duur) dus nu een sodastreamer besteld en kan thuis met kraanwater oneindig mn eigen spa-bruis maken uit kraanwater !!!! yehaaa, soms moet je jezelf belonen, toch ?? Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen! Vandaag even helemaal niets behalve krant lezen, boek lezen en luieren. En dat is maar goed ook want ben snot verkouden geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen Handig MarQ. En nu met korting dus vanwege boxing day ofzo? Vervelend SoWhat, ik ben ook al een paar dagen zoet met het gesnotter. Voel me niet echt ziek maar het is wel heel irritant. Traanogen en loopneus. Wij hebben ook niks op de planning staan. Ook gewoon normaal eten vanavond. Rustig aan vandaag, beetje rommelen in huis, filmpje kijken met dochter. Maar nu eerst rustig wakker worden. Ben het bed uitgeslopen. Zo heerlijk als het huis nog zo stil is. Katten hebben eten gehad dus die zijn ook stil nu. Koffie dus eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen. Als een blok geslapen. Hier vandaag ook een rustig dagje denk ik. Misschien een stukje lopen. Verder zal ik veel in de woonkamer en keuken te vinden zijn. Krantje lezen praatje maken misschien wat tv kijken. Dagpact: MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 48 minuten geleden zei NickyLJ80: Handig MarQ. En nu met korting dus vanwege boxing day ofzo? nee dat niet , via BOL en die zijn altijd wel scherp geprijsd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Vandaag is t schransdag hier! Whoeeehooeeee!! Kreeg vannacht om vijf uur telefoon van de vader van mijn dochter. Twee keer achter elkaar. Ik heb niet opgenomen. Hoorde dat hij bericht had achtergelaten maar had hier ook geen zin om t te beluisteren. Lig ik erover te malen dus niet meer deftig kunnen slapen. Beluister net t antwoorapp maar staat niets op ingesproken. Soit, ik ben de grootste gek in dit verhaal waarschijnlijk. Opstaan en gaan met de banaaaaan smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 mn eigen spabruis machine !!!!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen, Gelukkig morgen weer het verplichte gezellig moeten zijn weer voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Moghu mensen. Ik zal ook blij zijn als alles weer gewoon is. Morgen en overmorgen wel 2 hele dagen werken. Dat heb ik aan de kerst overgehouden. Toch nog iets terug van die sombere dagen jippie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 goeiemorgen frummers, mooi weer hier weer, na al dat grijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen allemaal, Straks bij andere dochter ontbijten dan met trein naar broers en zussen Moet vliegen nu, anders niet op tijd En verplichtte gezelligheid ? Zo voel ik het niet Vind het echt heel gezellig, voel echt intense verbondenheid Gelukkig maar Jannigje, Sowhat, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Moghu Jane Raps en Thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ik zit me stierlijk te vervelen. Kan maar niet verzinnen wat ik zal gaan doen. Eerst maar een pannetje champignonsoep maken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 2 uur geleden zei Lars: Dagpact: MarQ Lars Francoise Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen. @MarQ : heb je die? Ik zat toevallig gisteren ook te kijken. Vond de prijzen bij Bol zo verwarrend dat ik ben blijven steken. gisteren was goed. Overdag was perfect thuis met kinderen, breiwerk, Netflix en lezende echtgenoot. ‘S avonds de traditionele viering bij schoonfamilie. Ook goed. Vandaag mijn ouders. Eenvoudig. Totaal andere wereld. Ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen allen. En een rustige nacht, en fit wakker, met echte honger. Kijk, zo heb ik t graag. En met wat geduld wordt t ook aldoor uiteindelijk weer zo, ook al lijkt t tijdens die andere dagen en nachten dat dit "nóoit meer overgaat". Brinta met havermout, en een kop koffie. In de deur. In de zon. Ik ben er weer. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 (bewerkt) Eindelijk, alles is klaar! Alleen mezelf nog schrobben. Ik heb zo van die fopjellybeans . Je hebt er lekkere tussen maar ook zo die naar hondeneten, kots of babydoekjes proeven. Iedereen heeft ze al wel geprobeerd buiten mijn broer. Die kent t niet denk ik. Heb ze in een schaaltje gelegd. Ik vind t nu al grappig Voorpret is alles 26 december 2017 bewerkt door fleurtje Lika en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ik ga wat gniffelen in de douche. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ik kende ze ook niet @fleurtje. Maar nu wel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 3 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. @MarQ : heb je die? Ik zat toevallig gisteren ook te kijken. Vond de prijzen bij Bol zo verwarrend dat ik ben blijven steken. Idd , morgen haal ik m af bij een service punt dan hoef je niet op de klok te kijken en wachten, deze was €69,95 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Verdorie @spirit er is helemaal niet gezegd dat jij niet van je kleinkinderen zou houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Mijn jongste was een huilbaby ik weet dus wat het is. Hebben je zoon en schoondochter al hulp gezocht? Is er gekeken of er een medische verklaring voor is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 AAAAAAAA! Mijn broer is zo irritant. Stuurt ie eerst een berichtje dat hij later komt. Hij moet nog aan t voorgerecht beginnen. Ik ben al twee dagen aan t oefenen op t dessert, heel mijn kot verplaatst, snacks gekocht, en ga zo.maar door. Ik had eerder laten weten dat ik enkel twee flessen schuimwijn in huis heb en cola zero. Dat als ze iets anders willen ze t zelf moeten meenemen. Iedereen ok ok. Nu zegt hij dat hij dr pepper wil en dat ze t verkopen in de gb achter mijnen hoek.. Excuseeeeeer?? Wil jiij nu dat ik nog naar de winkel ga voor awe dr pepper????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Laat het hem lekker zelf halen @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden