Reacher Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Met mij gaat het wel lieve Bolletje. Komende dagen rustig aan. Focus op niet drinken. En ooit eens zoals jowan misschien. relaxed en open de feestdagen in. Nu nog met oogkleppen, oordoppen in en om. we komen hier ook weer doorheen wat jij Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 En goed dat mijn konijn niet dat vuurwerk meer hoeft mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Vandaag een heeeeel bijzondere high tea want Jannigje heeft haar niet drink jubileum. Yvonne, Jannigje en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Dat verdient een bloemetje Jannigje... Topper. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ook van mij voor jan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 En van mij Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ik heb net de kerst cd van André Hazes opgezet. Met drank op klonk ie beter. Zal ook wel de herinnering zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Dank jullie wel, fijn. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 52 minuten geleden zei rosa45: Ik heb net de kerst cd van André Hazes opgezet. Met drank op klonk ie beter. Zal ook wel de herinnering zijn. Zonder drank op (niet al te vaak..) klonk Dré ook een stuk beter en kon hij de drummer beter volgen..... Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 @fleurtjebloemkoolbrood is heerlijk! Beetje zoet, maar lekker. Met hazelnootpasta , pompoenpittenpasta, mhmmmmm, maar met vis ook lekker , kaas etc....Het wordt een hit. Hoe maak jij het precies Fleurtje? Ik ben fan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ga ik de volgende keer ook es met bloemkool proberen @Lika . Broccoli is ook lekker met vis of spek en eitje. Moet er wel windjes van laten Ik ken t recept niet volledig uit t hoofd. Ligt in de keuken en ben beetje lui om t te gaan halen maar t is één broccoli fijnmalen in de keukenmachine. Vier (denk ik) eieren en 200gr (of was t 250?) Amandelmeel erbij. Wat zout en peper + Provençaalse kruiden. Op de bakplaat...weet niet meer hoeveel graden of hoe lang uit t hoofd. Is jouw recept gelijkaardig? Pompoenpittenpasta? Maak je dat zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ik maak ook altijd crackers. 50gr havermoutvlokken, 120gr speltmeel, 4 eetlepels gebroken lijnzaad, 10 eetlepels zaden naar keuze, 2 eetlepels olijfolie, 150ml water en wat zout. Door elkaar mengen en 10min laten rusten. Intussen oven op 160gr. Massa uitrollen op bakpapier. Op de bakplaat en in de over voor 30 min. Je kan t ook alleen met lijnzaad en water maar de crackers breken dan nogal snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Verder even naar de film kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 (bewerkt) (Zucht) je hebt zo van die dagen dat veel tegen zit. Vanmiddag hondje ziek. Veel spugen enz. Maar gelukkig is dat voorbij. Was ik nog iets vergeten dus hup op de fiets. Tja daar lag ik bijna weer. Dacht ik "dadelijk eten daar kan gelukkig niks verkeerd mee gaan". Schiet ineens m'n brug, 4 tanden, los. Dadelijk heel stil zitten, en alles wat ik nodig heb alvast op tafel zetten, dan hoef ik alleen nog maar te douchen en in bed te stappen. Daar kan ook van alles verkeerd gaan. O ja, gisteren ook nog vergeten de diepvries goed te sluiten. Heerlijk zo'n dagje. 24 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 ach Bollewops, wat een pech zeg. Misschien wel een mooie film op TV? Dan kan er weinig meer mis gaan, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Bah @bolletje.... Ja @fleurtje, recept is net zoiets. Ik deed het in cakevorm. Crackers maak ik vaak van alleen lijnzaad met water. Soms voeg ik chiazaad, maanzaad en pitten toe. Lekker hoor. Crackers maak ik in de magnetron. Bloemkoolbrood, was met 500 gram bloemkool, 2 eiwitten, en 4 eieren, 100 gram kokosmeel, 1 theelepel wijnsteenbakpoeder en halve theelepel citroenrasp. 45-50 minuten op 175 graden. Topper!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Oeps.. komen lekkere dingen voorbij! Maar ook ingewikkeld Ik kom iedereen even fijne dagen wensen. En welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Was vandaag een vermoeiende maar heerlijke dag. Morgen naar de film met patatje als Kerstdiner Spirit,waar ben je ? S nancy en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ik ga me weer droog afmelden voor de dagpact, weer een succesvolle dag. En een dag nuchter blijven is voor mij helemaal niet zo vanzelfsprekend. De nachtmis was ok, er zat wel een organist die kennelijk haast had, wat speelde die man jachtig. Het gemengde koor kon hem af en toe niet bijhouden. Maar wel precies in het uur klaar en afgewerkt. Ik heb niets met religie en met de kerk, dus ik neem het er als kerstgast gewoon allemaal bij. Ik ben wel gelovig, dat helpt me nuchter en sober te blijven. Nu te kooi, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 (bewerkt) Op de valreep; mooie Kerstdagen, ( mn upgeloade filmpje wilde hiet niet geplaatst worden helaas) slaap lekker 24 december 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 En ook van mij weer welterusten voor allemaal. Zit nog even af te trillen in het chauffeurshok voor ik in bus en bed kruip. Lange dienst, minimaal pauze. Leuk, al die passagiers onderweg naar hun diner. Sommigen mooi aangekleed, velen met een pan of schaal met zilverfolie. Morgen weer een dag. Ah.....de verjaardag van mijn oudste zoon, is ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Dan wens ik je een rustige nacht en morgen een fijne dag. Gefeliciteerd met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Welterusten allen, of klinkt rust wel beter? Hoe dan ook ik wens jullie goede nachtrust. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden