Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 December


MarQ

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Jannigje:

Hoe doe je dat?

De eerste keer met de darm van de stofzuiger. Daar hangt zo een haakje aan. Met onder t bed te stofzuigen en deels ook met mijn kop onder bed te hangen en de darm ineens terug te trekken. Haak tegen mijn oog.

Nu met de handdoek te willen nemen die op de grond was gevallen en met mijn oog tegen de punt van t muurtje te knallen.

Gewelddadige ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het juist 'n pracht beeldspraak! Die olifant, niet TE fijngevoelig, hoor.

'n Huis bouwen o.i.d. is heel normaal.

Maar hoe begin je aan 'n voor jou schier onmogelijke taak?

Gewoon beginnen, beetje bij beetje. One day at the time, or houer, or whatever. Erg toepasselijk voor de beginnende stopper.

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit.... als 'haar' ouders oppassen keer op keer voel je je gepasseerd... 
Als jij op zou passen en jouw dag is behoorlijk vermoeiend dan zeg je af... 
Dan kom je daarna (eigen woorden) in de herkansing... 
Blijkbaar zonder duidelijke afspraken over hoeveel dagen precies... 
Auto van zoon gaat kapot en hij komt het kindje niet ophalen daardoor.... 
Kom op Spirit... grenzen aangeven, duidelijke afspraken maken en daar aan vast houden
én je ook aan de gemaakte beloftes houden, ook als je moe bent, dat is een kwestie van 
van te voren bekijken wat kan of niet kan... 
En ja, als een auto het begeeft... dan wordt het even een ander verhaal.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forum moe lijkt me niet. Maar hij was de vorige dag goed uit Parijs thuisgekomen en is in een omgeving waar hij goed wordt begeleid en waar hulp aanwezig is als hij het nodig heeft. We moeten dus maar even afwachten tot hij weer bericht geeft en dan horen we van hem wel wat er aan de hand was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie genade Bor, het enige wat ik heb gewijzigd is het weghalen van de kleur en het formaat van de letters... 
Heb er zelfs bij gezet dat ik het bericht heb aangepast naar aanleiding van jouw irritatie... 
Het bericht blijft hetzelfde, dus wat is het probleem.. 
Ik sluit af mensen, hier wordt geen mens beter van. 
Nogmaals trusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur en vele anderen dank. Ben en blijf droog ondanks etc. Voor de rest wel in lees modus. Niet zo zin in gedoe, dat deed/doet drank al genoeg. En niet drinkend laat ik mij daar niet meer in mee slepen. Ben gegroeid en niemand verantwoording schuldig. Heb/had veel aan het forum en nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...