Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat is niets nieuw @Bo@BorToen de dokter zei dat je stoppen moest vanwege je gezondheid ging je meer roken. 

Ik heb t zelf behoorlijk lastig met bepaalde vormen van autoriteit en ik weet natuurlijk niet wat er in de loop van de jaren heeft voor gezorgd dat je keer op keer zo reageert maar ik vind dat soort van reacties behoorlijk onvolwassen.

Geplaatst

@jopie, niets van wat iemand hier ook zegt tegen een ander draagt iets bij noch af aan een bepaald probleem. Niet als de persoon t in eerste instantie t niet als een probleem ervaart.

Je mag t als een oordeel zien. Daar heb ik geen probleem mee.

Geplaatst

Bijdragen, bedragen, gedragen, allemaal woorden.

Deze matigert leest ook weer veel mee en draagt ook af en toe futiel bij.

Het pensioen is des godes zegen, maar voor 'n matigert pakte het eerst qua inname toch ietwat averechts uit.

Alles weer onder controle hier. Dikke tut voor Bollie.

Geplaatst

Wat gaan de dagen dan snel. Ik ben weer thuis. Het zijn goede en mooie dagen geweest. Heel veel gezien. Lekker gegeten en gedronken (nee lekkere koffie enzovoort) Met de dames op stap was gezellig. Ook veel gepraat. Jongste die veel verteld heeft over tijd in Afrika. Thuiskomst was fijn. Ik heb je gemist zei een andere bewoner. Vogels weer op mijn kamer. Blauwe heeft veel praatjes. Nu nagenieten en alle laten bezinken 

Geplaatst

Dag allemaal

@Lars, gefeliciteerd met je dochter. :rose::musicnote: Fijn dat je zulke mooie dagen hebt gehad met je dochters Lars, mooie nieuwe herinneringen.

En nu verder met ons in de arrenslee :)

Geplaatst

Welterusten, ik sluit vast af voor vandaag. De verwarming staat laag en de 

lichten zijn uit.

Mocht iemand de dagkamer nog willen gebruiken, jullie weten waar de sleutel ligt.

Geplaatst

Even zoeken naar die sleutel Jan, maar.. ik heb m

Na 3 dagen  droog ..ook weer 2 dagen terug bij af. Echt DE verslaving, niet slap, een ziekte?
Maakt niet uit !!!
Het ging een poos goed. Mijn ex wilde geen wijn in huis dus die fles nam ik met graagte mee gisteren.
Sjongejongejonge... hoe dom kun je zijn. Maar ik voel die graagte toch...alsof er een tekort is "ergens":

hm

Het akelige misverstand is dus ook dat me prettig voel (Ohh dat wisten jullie al?) en een echt avondmens ben.
Ik net een iets te laconieke inslag heb... en die VERDRAAID OOK NODIG HAD.

Nu dan anders: mezelf keihard serieus nemen!

Toevallig foto;s gezien vanavond: per periode zien of ik dronk...

Het loont dus zeker om niet te drinken!

Oh !!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...