Lars Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Goedemorgen. Vandaag gaan we weer op pad om dingen te zien en de dames willen winkelen. Morgen is oudste dochter jarig dus maar even kijken of ze een kado voor haar zelf kan vinden. Maar eerst zo ontbijten Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Voor @Kohtje montmarte machtig om te zien NickyLJ80, kruidenthee67 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Goedemorgen Lars, genieten dus weer, leuk man. En goedemorgen frummers. Tijd voor een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Ah lekker, koffie. Hoogste tijd. Mijn dochter heeft me net per ongeluk een bloedneus gegeven. Wilde haar net een kus geven en zij komt me met haar koppie tegemoet. Boem, auw en bloed. Vandaag aan het werk weer. Lekker op vrijdag, zal vast stuk rustiger op de weg zijn dan afgelopen maandag. Fijn dat ik dat zo kan ruilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Ai, dat is een heftig kusje geworden dus. En ja, denk dat inderdaad een stukje rustiger dan maandag is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Ja nou inderdaad, we waren gelijk goed wakker zeg maar Fijne dag vandaag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 59 minuten geleden zei Lars: Dagpact: Lars francoise Goedemorgen Frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Goedemorgen. {[[-vandaag-drink-ik-NIET-]]} Lars francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Goedemorgen Ziet er goed uit @Lars Aaaah winkelen..me like! Ohw das een pijnlijk wakker worden @NickyLJ80 . @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Tok, knal, au ##$%^&** ik heb me toch een bult op m'n harses zitten. Even vlug de afwashulp uitruimen en ja hoor, knal met m'n hoofd tegen het kastdeurtje aan. Was vergeten dat ik die open had gezet. Oen. Goeie morgen allemaal. Welkom Moosje. Straks naar de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Als mijn tandarts aan mijn bekken gaat zitten zou ik me toch erg ongemakkelijk voelen... Goeiemorgen allemaal Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Goeiemiddag! Fijn om iets van Zbb te horen! Moosje welkom en succes Hier blijft het droog vandaag. In meerdere opzichten dus Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Ook een goedemiddag van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Goedemiddag druktemakers.. Ja, ik weet het.. ik heb er zelf ook last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 3 uur geleden zei spirit: Een tandarts die aan de bekken van Bol gaat zitten, het moet toch niet gekker worden vandaag! Is in deze zin 'Bol' de bekkentrekker of de tandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Excuus voor het lawaai. Ga gauw weer naar m'n stille hoekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Jeetje wat is het rustig hier zeg . Il net thuis van kerstshoppen . Eigenlijk niets nodig maar toch laarzen, schoenen en jurkje gekocht . Toch nog iets nieuws voor kerst . Daar word een mens (vrouw) blij van . Moet nu dus ook echt hoognodig schoenen en laarzen op gaan ruimen . Ook al die waar ik helaas toch niet op kan lopen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Is helemaal niks eten een optie Spirit? Hier naar de tandarts geweest. Jonge knul veel praten. Uiteindelijk moeten al mijn stifttanden eruit en dan een k. gebit Juist ja een k. gebit jullie lezen het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Brr een K-klapper... sterkte Bol! Ik eet restjes vandaag. En fruit. Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Ja Smart en Sprietje ik kan een relatie nu wel op m'n buik schrijven. Als ik zin heb in een stevige knuffelpartij en van te voren m'n kunstbeen, oog en gebit aan en in moet doen, en eventueel ook nog een Tena Lady tegen het niezen dan is de knappe vogel allang gevlogen. Alles voor de kat z'n viool gedaan. En het ergste is, ik moet het ook allemaal weer uittrekken Woehahahahahaha smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 1 uur geleden zei bolletje: een Tena Lady tegen het niezen dan is de knappe vogel allang gevlogen. Zotte bollie smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Hoi, voor het eerst in 2 en halve dag langer dan een kwartier op. Griep heeft me goed te pakken gehad. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Hoop ik ook voor je Suikertje! Je zult je voorlopig vast nog wel ff slap voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden