Lars Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Wij blijven ook thuis hoor. Geen risico nemen en ik vermaak me wel met sneeuw schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Hier ligt helegaar niks, echt niks. Wegen zijn droog, maar wat niet is kan komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: Hier ligt helegaar niks, echt niks. Wegen zijn droog, maar wat niet is kan komen... Dan hoef ik bij jou dus niet langs te komen om te schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Nee, kom maar een bakje doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Leuk Lars Sneeuw schuiven, kan je maar een paar keer per jaar doen als het goed is Wat een wonder Yvonne, dat er bij jullie niets ligt Dacht juist te horen, dat het noorden gisteren als laatste sneeuw zou krijgen, dat het langer koud zou blijven, dus ook langer zou blijven liggen Rare jongens, die weersvoorspellers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ach ik ben bezig en buiten heb je een vers bakje dan Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Tuurlijk heb ik een vers bakje.... Kan me nog een buurvrouw van jaaaaren geleden herinneren die altijd een pot hele sterke koffie zette, vervolgens een prop in de tuit deed om het aroma er in te houden. Ze deed een week met zo'n pot: laagje in een kopje, hete melk er op en dat was het.... ... ik vind de geur van een verse bak toch wel iets meer hebben... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Bakje voor Lars. En nu.... aan de slag... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ja ik ook hoor. Vroeger thuis warmde mijn moeder de koffie weer op bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Hier in drenthe genoeg sneeuw, mag nog veel meer komen van mij. Wel afspraak voor vanmiddag afgezegd, fietsen me toch te link en vergadering naar volgende week verplaatst. Om 12 uur komt hier als het goed is reintegratie-coach UWV. Nog geen afmelding ontvangen gelukkig. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Goeiemorgen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 27 minuten geleden zei Adri: Was dat niet gewoon koffie-extract? Kokend water opgieten op vers gemalen bonen in zo'n aardewerken opzetfilter. Centimeter extract in een kopje en dan gekookte melk erbij. Koffie ontichelijk verkeerd, maar wel lekker. Mijn moeder deed dat ook zo in de jaren '60. Zo deed mijn moeder dat ook Maar dan zette ze een melkkoker met melk op, wat uren lang stond te pruttelen Na de koffie liet ze het afkoelen, en kregen wij savonds in een plastic bekertje lauwe melk, wat helemaal geel was van het doorkoken en met vellen erin Yak, ik griezel nog als ik er aan denk En we moesten het opdrinken he, want dat was gezond ! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ah, daar komen 'de verhalen uit de oude doos' weer. Van 'toen alles beter was'. Heb ik een zwak voor. Maar koffie hebben we laatst toch al gehad? Buisman en koffiezetapparaten en zo.. Zal wel komen door het gevoel van dubbele gezelligheid.. én oude doos én koffie. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ter completering: 't begint hier nu net weer heel zachtjes te sneeuwen. Ook al zo iets 'uit de oude doos". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ook hier weer hele kleine sneeuw vlokjes Ondertussen, wel bijna mijn hele keuken gesopt alle laden en kasten leeg gehaald, en schoon gemaakt Je moet toch wat he Sorry, allemaal niet zo alcohol gerelateerd, maar is gelukkig nu iets wat zo ver van me weg lijkt te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Vergeet niet een paar kinderen mee te nemen Adri, voor als er een roedel hongerige wolven achter je aan komt... Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 bij jullie komt het later op de dag nog, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Kijk maar op buienradar.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Bor, de winter moet nog beginnen.. 21 december om 16.18 uur. We zitten nu nog in een beetje frisse herfst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Misschien kun je nu spreken van een strenge herfst... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Sneeuw genoeg hier. Ik blijf bezig nu een tijdje naar binnen opwarmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 En jawel... Code rood is afgegeven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Inderdaad binnen blijven dus rapesteeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Geld niet voor Limburg, want daar gaat het straks regenen Drenthe Friesland en Groningen houden code oranje Wat leven we toch in een spannend land he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden