Lars Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen de week is weer op de helft. @Jannigje hopelijk valt je pijn mee Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen, Weer eens een drukke dag vandaag, dus rap beginnen. Fijne dag allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen,lijkt nog wel diepe nacht zo donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Slaapt je kat langer als het donker is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 kleine impressie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen Toine dit zijn raadsels voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Hele kleine Toine. Ik zie niets... goedemorgen allen. @Jannigje hoe is het met je heup? @Bor sterkte . Rot bericht van je vader. Hier veel te druk en veel op mijn bordje. Ik herken de signalen. Alle hens aan dek en rust inbouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 ik had wat foto's geladen, maar schijnt niet goed te zijn gegaan hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Dagpact: Lars Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen, mijn jongste zoon is jarig vandaag. Straks weer aan het werk, eerst ontbijt met koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Klaar voor de dag. @Suikertje gefeliciteerd met je jongste zoon hoe oud is hij geworden? Tot later en een fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen Lars, hij is 15 geworden, ik wens je een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen. VANDAAGDRINKIKNIET Lars Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen allen! @Kohtje, het lukt me niet om jouw mooie opmaak goed te kopiëren, als ik hem plak wordt ie zoals hieronder. Zou jij hem graag willen bewerken zodat ie weer klopt zoals jij hem vandaag hebt bedacht? En heb je een tip voor mij hoe ik het wel goed kan doen? VANDAAGDRINKIKNIET Lars Francoise Kohtje Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Zo, eerst Koh's schitterende kop maar even hersteld 56 minuten geleden zei Kohtje: VANDAAGDRINKIKNIET Lars Francoise Kohtje Bobje En verder... Goedemorgen frummers. Het is al laat en dus al licht. Droog, even geen regen vandaag misschien? We gaan het merken. In ieder geval staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goedemorgen allen en gefeliciteerd met je zoon @Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Goeie morgen mensen. Sugartje van harte gefeliciteerd kerel Vanmiddag weer naar de dagbesteding, en de 5e gaan we kijken of ik, vlak bij mijn eigen huis, ook vrijwilligerswerk kan doen bij mensen die nog niet op zichzelf kunnen wonen. Ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 16 minuten geleden zei Bor: Het enge daarvan is ook dat wij zo verdomde veel op elkaar lijken, ik heb zijn genen, ik ben zijn genen. Dat klopt Borrie, maar je hebt ook een eigen wil, je eigen verantwoording, en die is vaak veel sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 1 uur geleden zei Bobje: @Kohtje, het lukt me niet om jouw mooie opmaak goed te kopiëren, als ik hem plak wordt ie zoals hieronder. Zou jij hem graag willen bewerken zodat ie weer klopt zoals jij hem vandaag hebt bedacht? En heb je een tip voor mij hoe ik het wel goed kan doen? VANDAAGDRINKIKNIET Lars Francoise Kohtje Bobje Geen tip Bobje. Op een tablet of telefoon kan dit, naar blijkt, niet gekopieerd worden zoals het er stond. Maar maak je daar maar niet druk om, het belangrijkste is dat je jezelf op die lijst terugziet. Het gaat om de intentie, niet om het uiterlijk vertoon. Meestal is er trouwens wel iemand die de boel wil herstellen waarvoor ik diegenen wil bedanken. Maar Bobje, je pleegt echt geen misdaad hoor. Bobje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden